Fogasy dobogón a Mitropa Kupában

A kitűzött célt teljesítette Fogasy Gergely és Berendi Dávid Ausztriában, a Lavanttal Ralin, ahol a Ford Fiesta R5-tel a Mitropa Kupa harmadik, abszolút értékelésben pedig a nyolcadik helyet szerezték meg. A verseny híres a kiszámíthatatlan időjárási viszonyairól. Ez az idén

A feladás határán

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit csak lehet, egy valami azonban mégis keresztülhúzta a számításait. Ráadásul elég rendesen… Olyannyira,

Nagyon kellett már ez az eredmény

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jött el az idő, hogy az eddig megszerzett tapasztalatokat eredményre váltsák, ami a

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és RC4-ben. Hogy tetszett az „ismerkedős” hétvége? - Mi igazából tesztversenynek fogjuk fel az

Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely

Az Eger Ralin Kurtos Róbert és Fridrik Gergő bronzérmes lett a Production csoportban. Szépen bekezdtek a Mitsubishivel, kíváncsian várják a miskolci folytatást. Megijedt az eladástól a Mitsubishi, hogy ilyen szép eredményt produkáltatok? - Nem hiszem, mert küzdelmes volt azért ez a verseny

Bronzéremmel kezdték a szezont

Az egri futamról Jánosa Ákos és Szőke Tomi azonnal egy harmadik hellyel távozott. Próbálták közösen felvenni a ritmust, az eredmény szerint elég jól sikerült ezt abszolválniuk. Mit mond egy maximalista első verseny után a harmadik helyre? - Így a napok elteltével azt,

Biztató eredmények

Hajtás problémák hátráltatták a Speed Technika párosát, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duót, akik többször is megmutatták idén is kell számolni velük a 2WD Kupában. Attila a verseny előtt elmondta, hogy egyedül a szuhai pálya, ami mind feldolgozásban, mind

Fogasy dobogón a Mitropa Kupában A feladás határán Nagyon kellett már ez az eredmény Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely Bronzéremmel kezdték a szezont Biztató eredmények
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A feladás határán

News image

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit cs...

Bővebben

Nagyon kellett már ez az eredmény

News image

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jö...

Bővebben

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előr

News image

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és...

Bővebben
Hidegék még nem tették el az overállt télire
Írta: Faingyerek    2018. november 07. szerda, 19:22    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A horvát bajnoki cím megvédése után sem pihen Hideg Krisztián és Kerék István. A duónál már az elvonási tünetek jelentkeztek, s ennek csillapítására a hétvégén ismét autóba ültek. Méghozzá az Orfű-Magyarhertelend között megrendezett bajnokavató MARB futamon, november 3-4-én. Mitsubishi Lancerükkel a 3. helyet szerezték meg a licenszesek között.


Hideg Krisztián:
Már másfél hónapja, hogy véget ért számunkra a horvát bajnokság, és kezdtük már azt érezni, hogy hiányzik a versenyzés. Ezért kapva kaptunk az alkalmon, és beneveztünk a szezonzáró rallysprint futamra. Az R5-öst azonban most lecseréltük, és újra a Mitsubishinkkel álltunk rajthoz, aminek az orfűi derbi volt az idei második szereplése.
Ez meg is érződött rajta, ugyanis folyamatosan kellett a fiúknak szervizelniük – sőt, még a futam előtt is cserélni kellett benne például a váltót és a kuplungot. Hiába, az ilyen gépeknek nem tesz jót, ha csak a garázsban állnak. A végére azonban egész jól összeállt a kocsi, és bízom benne, hogy ez a pár kilométer, amit Orfűn tettünk vele, visszarázta az életbe a technikát.
Az igazsághoz viszont hozzátartozik az is, hogy én is elég rozsdás voltam, elszoktam már ettől az autótól, és emiatt több kalandunk is volt. Ilyen volt például, hogy telibe vertem egy lassítót, amit utána kilométerekig húztunk a kocsi aljához beragadva. Még szikrázott is, mi pedig már azért izgultunk, nehogy kigyulladjon.
Eredmény tekintetében nem volt elvárásunk, de azért – mint mindig – most is jó lett volna nyerni. Az igazi cél azonban az volt, hogy autózzunk egy kicsit, és ezt egy szuper jó versenyen meg is tehettük. Percre pontosan ment minden, szép volt az idővel és rengeteg néző kilátogatott, ami megalapozta a jó hangulatunkat. Jól döntöttünk, hogy részt vettünk a hétvégi futamon.


Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Laurel Kft., Richmond Logistics, Hotel Parlament, Hotel Palazzo Zichy, Patócs Autóház Kft., Metálkontakt Kft., Mátrai Kft., Firebox Kft., C-Service Kft., Sky-Tools, Dornhof Nagy Und Partner Kft., Nagy József Auditor, Aktív Tours Kft., Continental Travel Kft., Aszú Étterem, Vázterv Mérnök Iroda Kft., Continental Group Kft., SRT Kft., Ventosus Kft., Moltech, Euroll Kft., HNN Projekt
Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: sajto.hidegrallyteam@gmail.com
Foto: Galadriel