Új közeg, új impulzusok kellenek

Székesfehérváron sem voltak kegyesek az égiek Jánosa Ákoshoz és Szőke Tomihoz. Sajnos egy technikai probléma miatt fel kellett adniuk a versenyt. Miért kellett kiállnotok a fehérvári futamon? - Olyan, mintha az olajszűrő anyaghibás lett volna és elkezdett leválni maga a szűrű,

Rengeteg kérdőjel van most bennem

Szeretett volna Hibján Joci és Szollár Csabi Székesfehérváron kicsit gyorsabban menni, hogy jobb eredménnyel térjenek haza, mint eddig, de a kockáztatásnak sajnos nagy ára lett. Személyi sérülés szerencsére nem történt, de megviselik a csapatot a történtek. Tudom nem vigasztal, de a

A szerencseszám bűvöletében

Az Országos Rally Challenge abszolút ötödik helyét szerezte meg a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen. Zoli a verseny előtt elmondta, hogy a top ötben szeretne végezni, így a technikai problémák ellenére

A várt eredmény elmaradt

Csalódottan tértek haza a Taxi4 Székesfehérvár Rallye-ról a Speed Technika Rallye2-es versenyzői, a Hofbauer Tamás - Harmos Gergely duó. A páros a félig hazai versenyükön magukhoz képest nem tudott maradandód alkotni és emiatt át kell, értékeljék a versenyzésüket. „Nagyon vártuk a

Nem kímélte őket a technika

A Taxi4 Székesfehérvár Rallye első két szakaszát kormányszervó nélkül teljesítette a Speed Technika párosa, a Lencse Zoltán - Dr. Kovács Annamária duó, majd a verseny másnapján újra előjött a probléma és nem tudták folytatni a versenyt. A Székesfehérvár Rallye első napján

Sok maradt benne, de élvezték

Ismét 2WD győzelemmel térhetett haza a Speedy Motorsport párosa, a Kovács Marcell - Paizs Róbert duó. A Taxi4 Székesfehérvár Rallye a nagy sebességről és a rövid fékutakról szólt, amihez jól alkalmazkodtak a srácok. Marci és Robi első közös fehérvári versenyüket teljesítették

Újra a csúcson

A Rallye2-es értékelés abszolút első helyén végeztek a Taxi4 Székesfehérvár Rallye-n a Speed Technika régi-új Hondás versenyzői. A Neukirchner András - Pardi Kata duó karcmentes autót vezetett a sóstói MOL Aréna előtt felállított céldobogóra. „A korábbi években és az idei évben

Újra az élmezőnyben végeztek!

Több mint egy hónapos kényszerpihenő után folytatódott a pontvadászat a királyok városában, Székesfehérváron. Két versenynap, aszfaltos pályák és tizenkét gyorsasági várt a mezőnyre. Az időjárás kegyes volt, kellemes nyári melegben hajthatták autóikat az indulók. Balogh Jani és Holczer Dani felkészülése a

Ezt nem lehet a gyerekre fogni

A fehérvári nem volt Lángi Attiláék hétvégéje. Igaz, a technika most úgy tette a dolgát, ahogy kell, de az emberi tényező nem volt a topon. Volt is pár pillanat, amikor majdnem összecsomagolt és elindult haza. Hiába nem eredményorientált a Lángi-Schmidt

A technika ördöge – Székesfehérvár Rallye

Az Országos Rallye Bajnokság harmadik futamának Székesfehérvár volt a központja, míg a gyorsasági szakaszokat a várostól északra kellett teljesíteni. A Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frici és Bagaméri Laci küzdelmes versenyen vett részt, amit végül a Ford Fiesta R5 versenyautójuk kormányszervójának

A top5-ből nem engedünk

Az egri hazai versenye után a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen tér vissza a rally körforgásába a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó, akik nagyon szeretnek visszajárni az egyik leggazdagabb múltú magyar koronázóvárosba. Zoli és Andris Miskolcot

Változatlan célok

A hosszú pihenő után már nagyon várja a Taxi4 Székesfehérvár Rallyet a Speedy Motorsport párosa, a Kovács Marcell - Paizs Róbert duó. Az elmaradt szombathelyi verseny miatt két hónap pihenő jutott a versenyzőknek, így szinte minden internetes belsőt láttak már. A

Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges!

Esős szupercella, havazás, hirtelen felszáradó pályák, napsütés –minden előfordult, amire csak esély volt az elmúlt hétvégi, horvát bajnoki futamon. Nem is volt így könnyű helyzetben Hideg Krisztián és Kerék István. A Skoda Fabia R5-ös párosnak folyamatosan alkalmazkodnia kellett a változó

Velenczei Ádáméknak a dobogó a céljuk Székesfehérváron!

Tavaly a második helyen végzett, idén sem szeretne kimaradni a pezsgőzésből a Citroën Rally Team Hungary tehetséges pilótája. Az előzmények biztatóak, az előző futamon már érezhető volt, hogy belakták a C3 R5 versenyautójukat és egy hosszabb teszt után reménykedve vára

Új közeg, új impulzusok kellenek Rengeteg kérdőjel van most bennem A szerencseszám bűvöletében A várt eredmény elmaradt Nem kímélte őket a technika Sok maradt benne, de élvezték Újra a csúcson Újra az élmezőnyben végeztek! Ezt nem lehet a gyerekre fogni A technika ördöge – Székesfehérvár Rallye A top5-ből nem engedünk Változatlan célok Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges! Velenczei Ádáméknak a dobogó a céljuk Székesfehérváron!
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Új közeg, új impulzusok kellenek

News image

Székesfehérváron sem voltak kegyesek az égiek Jánosa Ákoshoz és Szőke Tomihoz. Sajnos egy technikai probléma miatt fel kellett adniuk a versenyt. Miért kellett kiállnotok a fehérvári futamon? - Ol...

Bővebben

Rengeteg kérdőjel van most bennem

News image

Szeretett volna Hibján Joci és Szollár Csabi Székesfehérváron kicsit gyorsabban menni, hogy jobb eredménnyel térjenek haza, mint eddig, de a kockáztatásnak sajnos nagy ára lett. Személyi sérülés sz...

Bővebben

A szerencseszám bűvöletében

News image

Az Országos Rally Challenge abszolút ötödik helyét szerezte meg a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen. Zoli a verseny el...

Bővebben
Nem szabad kockáztatni, célba kell érni
Írta: Faingyerek    2016. május 20. péntek, 17:11    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A Bakó Rally Team Citroen C2R2-jébe tavaly pont a Szombathely Ralin szeretett bele Hibján József és Szurovcsák István. Már várták az idei első murvás futamot, amin szerintük élvezetesen lehet autózni. A célba érésre törekszenek, de nem fognak lassan menni.


Jól emlékszem, hogy tavaly pont a Szombathely Ralin próbáltátok ki a Citroen C2R2-t?
- Igen, tényleg itt mentünk először a C2-vel és nagyon jó emlékekkel távoztunk, még úgy is, hogy technikai probléma miatt végül ki kellett állnunk. De a szombathelyi szakaszokon vizsgáztattuk az autót és sikerült beleszeretnünk a kocsiba. Most ismét gyűjtünk egy kis tapasztalatot vele murván.

A murvás vagy az aszfaltos versenyeket kedvelitek jobban?
- Szerintem mindkettőnk nevében mondhatom, hogy tök mindegy, csak versenyezhessünk. A soron lévő szombathelyi gyorsok pedig valamennyire ismerősek számunkra, mert anno mentünk rajta a Zsigulival és a Forddal is. Jó kis pályák. Amúgy meg a murvás futamok közül ez a legjobb minőségű. Veszprém és Székesfehérvár elbújhat mögötte, azok gyilkosak, ezen viszont lehet úgy autózni, hogy élvezze az ember. A katlant ismerjük, a többin pedig biztos valamelyik irányba mentünk már. Ha ott leszünk, akkor majd kiderül, hogy részben, vagy teljes egészében versenyeztünk-e a szakaszokon.

Be tudjátok szorítani a csütörtöki hivatalos tesztet?
- Nem, sajnos nem tudunk négy napot a versenyzésre szánni. Főleg úgy, hogy mi Rali2-ben megyünk és a péntek csak láblógatással telne. Ezt mi nem engedhetjük meg magunknak. Biztos nagyon hasznos lenne, ha tudnánk tesztelni, de emiatt nem vagyunk elkeseredve. Igaz, hogy aszfalton többször, murván még csak egyszer mentünk a Citroennel, de úgy gondolom hamar egymásra fogunk találni, nem lesz vele semmi gond. Nekünk az első gyorsasági lesz a teszt.

Mi lesz a mottótok az idei első murván?
- Az év eleje elég furcsán alakult a kategóriában. Egerben nagyon jól bekezdtünk, aztán ugye Miskolcon nem akartuk összetörni a kocsit, és ezáltal kiestünk. Tehát a hétvégi Szombathely Ralin nagyon sok múlhat. Igaz, hogy kicsit megcsappant a kategória, de még így is örülök, mert régen sok szenvedés volt, azzal, hogy kilesz-e a csoportunk vagy sem. Itt még mindig nyolcan leszünk az első murván. A mottónk pedig nyugodtan lehet: „Nem szabad kockáztatni, célba kell érni”. Nyilván nem fogunk lassan menni, de az élet-halál harcot nem erőltetjük. A dobogó harmadik fokát azért jó lenne megcsípni.

Reklámpartnerünk:
Tre-Car Plus Kft.; Extrém Sport Team Kft.; Hunova Trans Fuvarozási és Kereskedelmi Kft.; Fehértó-Trans-Snack Kft.; Szimita Trade Kft.; Gerda-Trans Kft.; Kelet Power Kft.; Veres Mihály e.v.; BRT Média Kft.

Szöveg és fotó: Tiba Anita