Fogasy dobogón a Mitropa Kupában

A kitűzött célt teljesítette Fogasy Gergely és Berendi Dávid Ausztriában, a Lavanttal Ralin, ahol a Ford Fiesta R5-tel a Mitropa Kupa harmadik, abszolút értékelésben pedig a nyolcadik helyet szerezték meg. A verseny híres a kiszámíthatatlan időjárási viszonyairól. Ez az idén

A feladás határán

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit csak lehet, egy valami azonban mégis keresztülhúzta a számításait. Ráadásul elég rendesen… Olyannyira,

Nagyon kellett már ez az eredmény

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jött el az idő, hogy az eddig megszerzett tapasztalatokat eredményre váltsák, ami a

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és RC4-ben. Hogy tetszett az „ismerkedős” hétvége? - Mi igazából tesztversenynek fogjuk fel az

Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely

Az Eger Ralin Kurtos Róbert és Fridrik Gergő bronzérmes lett a Production csoportban. Szépen bekezdtek a Mitsubishivel, kíváncsian várják a miskolci folytatást. Megijedt az eladástól a Mitsubishi, hogy ilyen szép eredményt produkáltatok? - Nem hiszem, mert küzdelmes volt azért ez a verseny

Bronzéremmel kezdték a szezont

Az egri futamról Jánosa Ákos és Szőke Tomi azonnal egy harmadik hellyel távozott. Próbálták közösen felvenni a ritmust, az eredmény szerint elég jól sikerült ezt abszolválniuk. Mit mond egy maximalista első verseny után a harmadik helyre? - Így a napok elteltével azt,

Biztató eredmények

Hajtás problémák hátráltatták a Speed Technika párosát, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duót, akik többször is megmutatták idén is kell számolni velük a 2WD Kupában. Attila a verseny előtt elmondta, hogy egyedül a szuhai pálya, ami mind feldolgozásban, mind

Fogasy dobogón a Mitropa Kupában A feladás határán Nagyon kellett már ez az eredmény Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely Bronzéremmel kezdték a szezont Biztató eredmények
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A feladás határán

News image

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit cs...

Bővebben

Nagyon kellett már ez az eredmény

News image

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jö...

Bővebben

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előr

News image

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és...

Bővebben
Nem szabad kockáztatni, célba kell érni
Írta: Faingyerek    2016. május 20. péntek, 17:11    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A Bakó Rally Team Citroen C2R2-jébe tavaly pont a Szombathely Ralin szeretett bele Hibján József és Szurovcsák István. Már várták az idei első murvás futamot, amin szerintük élvezetesen lehet autózni. A célba érésre törekszenek, de nem fognak lassan menni.


Jól emlékszem, hogy tavaly pont a Szombathely Ralin próbáltátok ki a Citroen C2R2-t?
- Igen, tényleg itt mentünk először a C2-vel és nagyon jó emlékekkel távoztunk, még úgy is, hogy technikai probléma miatt végül ki kellett állnunk. De a szombathelyi szakaszokon vizsgáztattuk az autót és sikerült beleszeretnünk a kocsiba. Most ismét gyűjtünk egy kis tapasztalatot vele murván.

A murvás vagy az aszfaltos versenyeket kedvelitek jobban?
- Szerintem mindkettőnk nevében mondhatom, hogy tök mindegy, csak versenyezhessünk. A soron lévő szombathelyi gyorsok pedig valamennyire ismerősek számunkra, mert anno mentünk rajta a Zsigulival és a Forddal is. Jó kis pályák. Amúgy meg a murvás futamok közül ez a legjobb minőségű. Veszprém és Székesfehérvár elbújhat mögötte, azok gyilkosak, ezen viszont lehet úgy autózni, hogy élvezze az ember. A katlant ismerjük, a többin pedig biztos valamelyik irányba mentünk már. Ha ott leszünk, akkor majd kiderül, hogy részben, vagy teljes egészében versenyeztünk-e a szakaszokon.

Be tudjátok szorítani a csütörtöki hivatalos tesztet?
- Nem, sajnos nem tudunk négy napot a versenyzésre szánni. Főleg úgy, hogy mi Rali2-ben megyünk és a péntek csak láblógatással telne. Ezt mi nem engedhetjük meg magunknak. Biztos nagyon hasznos lenne, ha tudnánk tesztelni, de emiatt nem vagyunk elkeseredve. Igaz, hogy aszfalton többször, murván még csak egyszer mentünk a Citroennel, de úgy gondolom hamar egymásra fogunk találni, nem lesz vele semmi gond. Nekünk az első gyorsasági lesz a teszt.

Mi lesz a mottótok az idei első murván?
- Az év eleje elég furcsán alakult a kategóriában. Egerben nagyon jól bekezdtünk, aztán ugye Miskolcon nem akartuk összetörni a kocsit, és ezáltal kiestünk. Tehát a hétvégi Szombathely Ralin nagyon sok múlhat. Igaz, hogy kicsit megcsappant a kategória, de még így is örülök, mert régen sok szenvedés volt, azzal, hogy kilesz-e a csoportunk vagy sem. Itt még mindig nyolcan leszünk az első murván. A mottónk pedig nyugodtan lehet: „Nem szabad kockáztatni, célba kell érni”. Nyilván nem fogunk lassan menni, de az élet-halál harcot nem erőltetjük. A dobogó harmadik fokát azért jó lenne megcsípni.

Reklámpartnerünk:
Tre-Car Plus Kft.; Extrém Sport Team Kft.; Hunova Trans Fuvarozási és Kereskedelmi Kft.; Fehértó-Trans-Snack Kft.; Szimita Trade Kft.; Gerda-Trans Kft.; Kelet Power Kft.; Veres Mihály e.v.; BRT Média Kft.

Szöveg és fotó: Tiba Anita