burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Utasok voltunk az autóban

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is hogy vagytok, minden rendben veletek? - Igen, hálistennek mi jól vagyunk. Mindketten a vezető

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pettersson–Nilsson kettős Porschéjával, amelyet sikerült legyőzniük. Wirtmann állítása szerint ez volt élete legnagyobb

52. Mecsek Rallye - Turán

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a hátuk mögött tartani tudták előnyüket a bajnokságban. Az elejétől a végéig izgalmas és fordulatos

Eb-döntő örömautózással

Kedvenc pályáin fejezi be idei Historic Rali-Európa-bajnoki szereplését Wirtmann Ferenc és Kerekes József Ford Escort Mk II-essel a Mecsek Ralin. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros az Eb. D csoportjában a második helyen áll. Matematikai esélye még van a

Nagy meccsre számítanak

Az első Mecsek Rallye-jára készül ifj. Fogarasi Attila, aki ezúttal a korábbi navigátorát Toloczkó Pétert ülteti a jobb egybe. Az MR Racing Hondás alakulata a pécsi versenyen szeretné életben tartani az ötös géposztály bajnoki esélyeit. Attila szokásához híven most is belső

Utasok voltunk az autóban Wirtmann élete győzelmével zárta az évet 52. Mecsek Rallye - Turán Eb-döntő örömautózással Nagy meccsre számítanak
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Utasok voltunk az autóban

News image

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is ho...

Bővebben

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

News image

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pe...

Bővebben

52. Mecsek Rallye - Turán

News image

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a há...

Bővebben
Nagyon pattogott a kerék
Írta: Faingyerek    2016. május 26. csütörtök, 19:27    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A Rallye2-es Bajnokság abszolút kilencedik és az 5-ös kategória második helyén zárta a 2016-os Iseum Rallye-t a Sajtós - Older páros. A srácok nagyon sokat küzdöttek a nem ide való futóművel, de a nézők hiánya is hasonlóan bosszantotta őket.


Aszfalt futóművel mentek Szombathelyen, mert nem érkezett meg az autóhoz rendelt murva szett, így az egyetlen dolog, amit a csapat tehetett, hogy megemelte az autót. Sajnos ez kevés volt, hiszen túl kemény volt a futómű és mindenhol nagyon pattogott a kerék, így nagyon kevés volt a tapadás. Ettől függetlenül jó volt menni az autóval, de ez a futómű nem ezekre a pályákra való volt. Az autó egyébként tökéletesen működött, semmilyen technikai jellegű probléma nem volt vele. Ezt az autót arra találták ki, hogy versenyezzen.

"A pályák tetszettek, de nem sikerült úgy menni rajtuk ezzel a futóművel, ahogyan azt szerettük volna. A legnagyobb bajunk a féktávokkal volt, hol túl korán, hol pedig túl későn fékeztem, és ez nagyon sok időnkbe került" - értékelte a versenyt Sajtós Dénes a pilóta.


A verseny előtt összesen 12 kilométert sikerült tesztelniük, és ez nagyon kevés volt, de a tényeket nézve azért az idők elfogadhatók. Érzésre meg voltak elégedve az új Hankook gumikkal is, de nincs sok hasonítási alapjuk nincs, hiszen nem mentek a más fajtával.

Sokszor álltak a rajt előkészítőbe a srácok, mert valaki beesett, de ezért nem hibáztatnak senkit. Viszont a rendezvénnyel kapcsolatban már nincsenek ilyen jó véleménnyel.
"Komolyan azt érzem, Magyarországon évről évre rosszabbak a versenyek. Teljesen kizárják a nézőket a pályáról, nagyon messze parkoltatják őket, hogy kilométereket gyalogoljanak és ezt Miskolcon nézőként a saját bőrömön is észleltem, pedig mindenhol nagyon sok parkolóhely van. Ezért nincsenek nézők a pálya szélén és ez versenyzőként nagyon rossz érzés. Ez minden azért van, hogy a rendezőség kedvére tudjon forgolódni és pöffeszkedni a pálya szélén" - zárta az értékelést Sajtós Dénes.

A folytatásban a Veszprém Rallye következik, ahová már a szerdai tesztre az új murva futóművel érkezik a csapat.


Köszönjük Partnereinknek: Mirelit Mirsa Zrt., Balogh Szerviz-Trans Kft., Jégszilánk Kft., SZVG-Tools Kft., TMI Magyarország, Zeljenka Vállalkozás Szerszámkészítő és Fémalkatrész Gyártó Kft., Meda-Press Kft., Fiscat Online Pénztárgép, Prior Cash Kft., Kozák Kft., GULF kenőanyagok, Alox Kft., Virtuális Ipari Park Kft., Twolex Kft., GPsped Kft., Honda Heart Club, Bátori Kert-Plusz Kft., Flaute Gold Kft., Bervent Hõ- és Légtechnikai Kft., Röplap Bt., Miklós-Inter Bt., Galvox Felületkezelő Kft., Lajkó Tibor fényező, Selmeczi és Társa Mérnöki Kft., Kereken-Pálya Kft., Bel-Hír Bt., Berger Stanc Kft., Wavecom Informatikai Kft., PSL Hungary Kft., Hardox CNC Kft., Gamma-Modul Kft., KBT Dekor Hungary Kft., White PSL Trans Kft., Hankooktire Motorsport, Autósport és Formula Magazin, LOZANDRO Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., Autóüveg Abrók