burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
Kiélezett csata lesz
Írta: Faingyerek    2016. szeptember 17. szombat, 17:21    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A bajnokságban továbbra is az első hely megtartásáért fog küzdeni a Hibján József – Szurovcsák István kettős. Tudják, hogy két kiélezett verseny van még előttük az idei évben, és bármi megtörténhet, de anyait-apait beletesznek a Salgó Ralin.


Itt a jó kis Salgó Rali. Mikor versenyeztetek itt utoljára?
- Salgón 2011-ben mentem a Ford Fiestával egy „vendég navigátorral”, mert akkor született Pisti kisfia. ORB-ben indultunk, és első nap Szlovákia, másnap pedig Salgó volt. A bajnokságot abban az évben sikerült is megnyernünk, de azóta nem voltunk ott versenyen. Amire emlékszem, hogy a Zagyvaróna-Cered „százhuszonvalahány” kanyar… ez megmaradt belőle. Kanyar kanyar hátán. Úgyhogy nekünk most fura lesz, hogy oda-vissza megyünk, de biztos jó verseny előtt állunk. Várjuk már nagyon.

Mit gondolsz, nehéz lesz megtartani a jelenlegi bajnoki címeteket?
- Nagy segítség, hogy legalább ismerjük a pályákat, de biztosan lesznek olyan párosok, akik nálunk sokkal többször versenyeztek itt. Az a része talán majdnem mindenki számára újdonság lesz, hogy visszafelé is jövünk rajtuk. Vagyis odafelé fogunk takarítani olyan íveket, amiket visszafelé is takarítunk. Ettől lesz érdekes. Meg persze sok a padka és nem sok levágásra lesz lehetőség, de a gyakorlati részét majd ott látjuk meg. Szerintem lehetnek meglepetések bárki számára.

Az eső dolgozhat ellenetek, ha lesz?
- Igen, úgy tűnik, az előrejelzés szerint fel kell arra a verzióra is készülni, és számítunk is rá. Viszont a Citroennel még esőben aszfalton nem mentem egy métert sem, csak murván. Kezdjük érezni a kis autót, mert sok versenykilométert gyűjtöttünk, és elég jónak gondoljuk a fejlődésünket. De természetesen benne van a pakliban, hogy az eső minket is és másokat is megviccelhet. Tehát annyira nem lenne nagy baj, ha szárazon mennénk.

Mennyire fogjátok odatenni magatokat?
- A kategória szerencsére megint népes. Vannak jó kezű és ügyes pilóták köztünk, akiknek valószínűleg a hely is sokkal ismertebb, mint nekünk. Megmondom őszintén, mi arra fogunk koncentrálni, hogy amit egész évben felépítettük, azt meg tudjuk tartani. Azokra a versenyzőkre fogunk fókuszálni, akik előtt végeznünk kell. Az éves munkánkat szeretnénk megerősíteni, bebiztosítani. Most ezt gondoljuk, viszont mikor már ott vagyunk a rajtban, életre-halálra küzdünk, mint mindenki más. De talán így van ez jól, hiszen ezért hívják versenynek.

Reklámpartnerünk:
Cornexim Kft., Tre-Car Plus Kft.; Extrém Sport Team Kft.; Hunova Trans Fuvarozási és Kereskedelmi Kft.; Fehértó-Trans-Snack Kft.; Szimita Trade Kft.; Gerda-Trans Kft.; Kelet Power Kft.; BRT Média Kft.; ABT Roll Kft.;

Szöveg: Tiba Anita
Fotó: Rally Feeling