burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Két futam dönt az Eb-címről

A Historic Rali-Európa-bajnokság utolsó két futamán dől el a D csoport bajnoki címe. Wirtmann Ferenc és Kerekes József, Ford Escort Mk II-essel egyaránt két-két ponttal vezetik a versenyzők és a navigátorok bajnokságát a szeptember 20-22-e között megrendezésre kerülő Elba Rali

Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét

Küzdelmes versenyen szerezte meg az elsőséget Nova Goricában, és ezzel megvédte horvát abszolút bajnoki címét Hideg Krisztián és Kerék István. Az R5-ös alakulat nem csak a nemzeti megmérettetésen bizonyított, de a European Rally Trophyban (ERT) is. A páros hétvégén elért

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett megnyerték a Mitropa Kupa értékelését. A Lovász Pál - Kürti Tamás egység nagyon komoly

Megtört a másfél éves átok

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. Kitettetek magatokért, hogy ott legyetek a célban? - Igen. Szinte az összes gyorsaságin harcoltunk

Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián

A nyári szünet után a nemzetközi megmérettetések is folytatódnak. Hideg Krisztián és Kerék István számára például a European Rally Trophy (ERT), illetve a horvát bajnokság újabb fordulója lesz a következő állomás. A szeptember 7-8-ai Nova Gorica Rallyn ráadásul egy teljesen

Két futam dönt az Eb-címről Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában Megtört a másfél éves átok Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

News image

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett me...

Bővebben

Megtört a másfél éves átok

News image

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. ...

Bővebben

Meg tudtunk villanni és ez biztató a jöv

News image

Az Országos Rali Bajnokság hatodik fordulóját, Ózdon tartották. A verseny érdekessége, hogy míg a prológ és a szombati nap a névadó városban talált otthonra, a második napon Sa...

Bővebben
Kiélezett csata lesz
Írta: Faingyerek    2016. szeptember 17. szombat, 17:21    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A bajnokságban továbbra is az első hely megtartásáért fog küzdeni a Hibján József – Szurovcsák István kettős. Tudják, hogy két kiélezett verseny van még előttük az idei évben, és bármi megtörténhet, de anyait-apait beletesznek a Salgó Ralin.


Itt a jó kis Salgó Rali. Mikor versenyeztetek itt utoljára?
- Salgón 2011-ben mentem a Ford Fiestával egy „vendég navigátorral”, mert akkor született Pisti kisfia. ORB-ben indultunk, és első nap Szlovákia, másnap pedig Salgó volt. A bajnokságot abban az évben sikerült is megnyernünk, de azóta nem voltunk ott versenyen. Amire emlékszem, hogy a Zagyvaróna-Cered „százhuszonvalahány” kanyar… ez megmaradt belőle. Kanyar kanyar hátán. Úgyhogy nekünk most fura lesz, hogy oda-vissza megyünk, de biztos jó verseny előtt állunk. Várjuk már nagyon.

Mit gondolsz, nehéz lesz megtartani a jelenlegi bajnoki címeteket?
- Nagy segítség, hogy legalább ismerjük a pályákat, de biztosan lesznek olyan párosok, akik nálunk sokkal többször versenyeztek itt. Az a része talán majdnem mindenki számára újdonság lesz, hogy visszafelé is jövünk rajtuk. Vagyis odafelé fogunk takarítani olyan íveket, amiket visszafelé is takarítunk. Ettől lesz érdekes. Meg persze sok a padka és nem sok levágásra lesz lehetőség, de a gyakorlati részét majd ott látjuk meg. Szerintem lehetnek meglepetések bárki számára.

Az eső dolgozhat ellenetek, ha lesz?
- Igen, úgy tűnik, az előrejelzés szerint fel kell arra a verzióra is készülni, és számítunk is rá. Viszont a Citroennel még esőben aszfalton nem mentem egy métert sem, csak murván. Kezdjük érezni a kis autót, mert sok versenykilométert gyűjtöttünk, és elég jónak gondoljuk a fejlődésünket. De természetesen benne van a pakliban, hogy az eső minket is és másokat is megviccelhet. Tehát annyira nem lenne nagy baj, ha szárazon mennénk.

Mennyire fogjátok odatenni magatokat?
- A kategória szerencsére megint népes. Vannak jó kezű és ügyes pilóták köztünk, akiknek valószínűleg a hely is sokkal ismertebb, mint nekünk. Megmondom őszintén, mi arra fogunk koncentrálni, hogy amit egész évben felépítettük, azt meg tudjuk tartani. Azokra a versenyzőkre fogunk fókuszálni, akik előtt végeznünk kell. Az éves munkánkat szeretnénk megerősíteni, bebiztosítani. Most ezt gondoljuk, viszont mikor már ott vagyunk a rajtban, életre-halálra küzdünk, mint mindenki más. De talán így van ez jól, hiszen ezért hívják versenynek.

Reklámpartnerünk:
Cornexim Kft., Tre-Car Plus Kft.; Extrém Sport Team Kft.; Hunova Trans Fuvarozási és Kereskedelmi Kft.; Fehértó-Trans-Snack Kft.; Szimita Trade Kft.; Gerda-Trans Kft.; Kelet Power Kft.; BRT Média Kft.; ABT Roll Kft.;

Szöveg: Tiba Anita
Fotó: Rally Feeling