Kurtosék idén már másodjára dobogósok

A miskolci futam nem igazán a kiszámíthatóságról szólt, legalábbis időjárás tekintetében biztos. De Kurtos Robi és Fridrik Gergő az utolsó percig küzdöttek, és végül a Production Car Kupa 2. helyért járó kupákkal távoztak. Mi volt a legnagyobb problémátok a versenyen? -

Magával ragadta a lendület Jánosát

Szerencsére Jánosa Ákos és Szőke Tomi jól vannak, a Peugeot 208 R2-re viszont ráncfelvarrás vár. Sajnos minden tekintetben egy nullás versenyt tudhatnak a srácok maguk mögött. Örülök, hogy jól ti jól vagytok, de mi történt veletek Mályinkán? - Megmagyarázhatnám, hogy

Hibjánék eltaktikázták magukat, de negyedikek lettek

A Miskolc Ralin a kiszámíthatatlan időjárásnak köszönhetően Hibján Joci és Szollár Csabi versenyébe is belepiszkált az eső. Adódtak menet közben váratlan helyzetek, de így is negyedik helyen végeztek a Peugeot Kupában. Jól gondolom, hogy nem adták azt a negyedik helyet

A következő megálló: Opatija

Március elején állt legutóbb, és idén először rajthoz Hideg Krisztián és Kerék István. Míg ők pihentek, a Skoda Fabia R5-ösük gyűjtötte a kilométereket és a sikereket – többek között a Miskolc Rallyn. A horvát rallybajnokság azonban újabb állomásához érkezett, a

Ragyogó szezon kezdet

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna kitűnő eredménnyel zárta idei első versenyét Szlovéniában a 9. Rally Vipavska Dolina nevű futamon. A Skoda Fabia R5-el a helyi bajnoki abszolút 3. pozíciója mellett két sorozatban is -

Még nem versenyeztem esőben

Az időjárás adta nehézségek miatt kemény versenyen vannak túl a Speed Technika versenyzői, a Hofbauer Tamás - Harmos Gergely duó. A páros a harmadik gyorsasági szakaszon becsúszott egy szalagkorlát alá. A balesetben senki sem sérült meg, ám az autóval nem

Szülinapos autóztatás

  Rövid versenyt teljesített a Speed Technika párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duó a jubileumi Hell Miskolc Rallye-n. „A pályákat jól sikerült feldolgoznunk, bizakodóan álltunk oda rajthoz” – kezdte a beszélgetést ifj. Fogarasi Attila, majd hozzátette. „A prológon Szilágyi

Sikeres versenyt zártak

2WD győzelemmel térhetett haza a jubileumi Hell Miskolc Rallye-ról a Speedy Motorsport párosa, a Kovács Marcell - Paizs Róbert duó. „Egészen jó itinert sikerült írnunk, bár az eső és a kihordások miatt a gyorsaságin kellett változtatni rajta. Van még mit tanulnom,

Minden jó, ha jó a vége

A 2019-es Miskolc Ralin az időjárás játszotta a legnagyobb főszerepet, mivel a verseny reggelére eső áztatta a szakaszokat és a felhők vonulásából úgy tűnt, ez a változatosság az egy napos futam folyamán végig dominálni fog, alaposan megkeverve a lapokat és

A Citroën C3 R5 megszerezte első szakaszgyőzelmeit a Miskolc Rallye-n

Igazán szélsőséges körülmények várták a 25. Miskolc Rallye indulóit április utolsó hétvégéjén. A Citroën Rally Team Hungary csapata több szakaszgyőzelmet is szerzett, de a biztosnak látszó harmadik helytől egy defekt fosztotta meg Velenczei Ádámot és navigátorát, Zsiros Gábort. A fiúk

Kihívásokkal teli 8. hely

Az egri versenyhez képest nagyot lépett előre a Speed Technika párosa, a Lencse Zoltán - Dr. Kovács Annamária duó a Hell 25. Miskolc Rallye-n, köszönhetően az új motornak és a jó beállításoknak. A páros a nehéz körülmények ellenére folyamatosan ott autózott

Szakaszgyőzelmek és 2. hely a Miskolc Rallye-n

A 25. Miskolc Rallye egyetlen versenynapba sűrítette a máskor legalább kétnapos programot, hiszen mind a 154 versenykilométert bő 12 óra alatt kellett teljesíteni. A Turán Motorsport párosa, Turán Frigyes és Bagaméri Laci a 12 gyorsasági szakaszból 7-et megnyerve végül a

Wirtmann nem fogta vissza magát

Látványosan kezdte a Vltava Ralit Wirtmann Ferenc és Kerekes József, akik az első gyorsasági egyik legnépszerűbb kanyarjában, a közönség legnagyobb örömére keresztbe csúszva, árokba lógatták a Ford Escort Mk II-est. Ezt a kalandot megúszták, ám később egyre fogyott az autó

Wirtmann hetedszer a Vltava Ralin

Idei legnehezebb versenyére készül Wirtmann Ferenc és Kerekes József, akik április 26–27-e között a historic CEZ-bajnokság harmadik futamán, Vltava Ralin állnak rajthoz, Ford Escort Mk II-essel. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros számára ez lesz az idei legrangosabb verseny,

Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges!

Esős szupercella, havazás, hirtelen felszáradó pályák, napsütés –minden előfordult, amire csak esély volt az elmúlt hétvégi, horvát bajnoki futamon. Nem is volt így könnyű helyzetben Hideg Krisztián és Kerék István. A Skoda Fabia R5-ös párosnak folyamatosan alkalmazkodnia kellett a változó

Kurtosék idén már másodjára dobogósok Magával ragadta a lendület Jánosát Hibjánék eltaktikázták magukat, de negyedikek lettek A következő megálló: Opatija Ragyogó szezon kezdet Még nem versenyeztem esőben Szülinapos autóztatás Sikeres versenyt zártak Minden jó, ha jó a vége A Citroën C3 R5 megszerezte első szakaszgyőzelmeit a Miskolc Rallye-n Kihívásokkal teli 8. hely Szakaszgyőzelmek és 2. hely a Miskolc Rallye-n Wirtmann nem fogta vissza magát Wirtmann hetedszer a Vltava Ralin Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges!
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Kurtosék idén már másodjára dobogósok

News image

A miskolci futam nem igazán a kiszámíthatóságról szólt, legalábbis időjárás tekintetében biztos. De Kurtos Robi és Fridrik Gergő az utolsó percig küzdöttek, és végül a Production Car Ku...

Bővebben

Magával ragadta a lendület Jánosát

News image

Szerencsére Jánosa Ákos és Szőke Tomi jól vannak, a Peugeot 208 R2-re viszont ráncfelvarrás vár. Sajnos minden tekintetben egy nullás versenyt tudhatnak a srácok maguk mögött. ...

Bővebben

Hibjánék eltaktikázták magukat, de negye

News image

A Miskolc Ralin a kiszámíthatatlan időjárásnak köszönhetően Hibján Joci és Szollár Csabi versenyébe is belepiszkált az eső. Adódtak menet közben váratlan helyzetek, de így is negyedik helyen vé...

Bővebben
Látják a fejlődést
Írta: Faingyerek    2017. május 26. péntek, 21:04    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az Iseum Raliról Jánosa Ákos és Brunekker Árpád kupákkal távozott. Sikerült a kategória 2. és az abszolút 3. helyen végezniük az idei első murvás versenyen. Örülnek az eredménynek, de remélik lesz még lehetőségük előrébb végezni.



„Már jobb eredményt értünk el, de még mindig nem vagyok elégedett. Mindenki szeretne első lenni, és nagyon nehéz megmondani egy-egy verseny előtt, hogy kinek kedvez a szerencse, ki mennyire teszi oda magát. Úgy néz ki jelenleg többen is pályázunk a Mixi utáni helyekre, mert ő most nagyon elhúzott. Igaz, még elvileg négy verseny van, ahol lehet bizonyítani, de nem lesz egyszerű a dobogóra állni. Természetesen örülünk a szombathelyi teljesítményünknek, mert látjuk a fejlődést. Ebben a mezőnyben a kategória 2. és abszolút 3. helyen végezni azért nem rossz, csak hát többet vártunk magunktól, mivel murván jobban szeretünk menni, és általában jobban is teljesítünk. Az viszont biztató, hogy a miskolci futamhoz képest rengeteget gyorsultunk. Lassan hozni kellene azokat az eredményeket, melyeket az autó bír, ha nem is Fehérváron, de Veszprémben már igen. Érdekes a jelenlegi felállás, élvezetes csaták fognak még kialakulni, és nem igazán lehet megmondani, hogy ki, mikor, hol végez majd. Nagyon nehéz, mert maximálisan kellene teljesíteni, viszont hibamentesen. Egy apró kicsúszás, és vége a sztorinak, olyan hátrányba kerülhet az ember. A pályák amúgy tetszettek, semmi gond nem volt velük. Árpi is belakta a kocsit, élvezte a tempót és a versenyt”
– mondta Ákos.

„Nekem nagyon szimpatikus volt a kocsi és verseny is. Amit én kitaláltam magamnak, azt teljesítettük, sőt még egy icipicit fölül is múltuk magunkat. Jó kis autó a Peugeot, van benne erő és kényelmesen elfértem benne. Átmegy mindenen, szépen dolgozik. A pályák olyanok voltak, amit én egy murva versenytől elvárok. Kicsit hosszúnak tűnt a négy nap, de elég pörgős volt, sőt az etapokra kicsit kevés idő maradt, de meg lehetett csinálni. A mezőny nagyon kemény, Mixi ügyesen autózik, de a többiek is okozhatnak bármikor meglepetést. Ettől ilyen érdekes ez az egész autóversenyzés. Most is annyit tudok mondani, mint az előző években, hogy minél jobban ráfeszül az ember, annál rosszabb. Élvezni kell a versenyzést, és hagyni, hogy jöjjenek az eredmények. Két emberes melóról beszélünk, egy pilótáról és egy navigátorról, ahol mindkettő szerepe és felelőssége nagy. Rengeteg munkát kell befektetni, ezért én nagyon örülök, hogy kupákkal távozhattunk és szép eredményt értünk el, úgy, hogy közben fantasztikusan éreztem magam – nyilatkozta Árpi.

Reklámpartnereink:
Alga ’93 Kft. – Vas, színesfém hulladék felvásárlás; D Safety Engineering & Consulting Kft. - Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás; Aluschlosser Kft. - Alumínium nyílászáró szerkezetek gyártása; Gyopár 2000 Kft. – Fémmegmunkálás; Artiger Kft. – Töltőállomás üzemeltetés; Bánka Transport – Közúti árufuvarozás; Mazzini Csomagolástechnika; Kamiker Kft. Nyomda; ConTruck Kft. Tengeri konténerszállítás; ASONÁJ 2003 Kft. Munka, – Tűz, – Környezet, – Védelmi Kft.; TÉTÉNY – KER – Épületgépészet, Medito Kft. – Játék nagykereskedelem; CSMBT. Kft. Fémmegmunkálás; Luxor-Szinter Kft. – Porfestés-Szemcseszórás; MIRA SAFETY Kft. Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás, Autóalkatrész Kereskedelem; VIA-NORTONIA KFT. – Építőipari kivitelezés; ECS HUNGARY KFT. – Építőipari kivitelezés; Branko Pénzügyi és Számviteli Kft.; Soft Consulting Hungary Zrt. - BaBér bérügyviteli programrendszer; Várkörnyéke Kft. – Építőipari kivitelezés; V-System Tam – Informatika; HK Trans Kft- Ömlesztett áruszállítás; HSC Motor Kft – Mezőgazdasági Gépberendezések; Lakandi Bt. – Építőipar és Ingatlanforgalmazás;

Szöveg: Tiba Anita
Fotó: Peremicki István