burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
Látják a fejlődést
Írta: Faingyerek    2017. május 26. péntek, 21:04    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az Iseum Raliról Jánosa Ákos és Brunekker Árpád kupákkal távozott. Sikerült a kategória 2. és az abszolút 3. helyen végezniük az idei első murvás versenyen. Örülnek az eredménynek, de remélik lesz még lehetőségük előrébb végezni.



„Már jobb eredményt értünk el, de még mindig nem vagyok elégedett. Mindenki szeretne első lenni, és nagyon nehéz megmondani egy-egy verseny előtt, hogy kinek kedvez a szerencse, ki mennyire teszi oda magát. Úgy néz ki jelenleg többen is pályázunk a Mixi utáni helyekre, mert ő most nagyon elhúzott. Igaz, még elvileg négy verseny van, ahol lehet bizonyítani, de nem lesz egyszerű a dobogóra állni. Természetesen örülünk a szombathelyi teljesítményünknek, mert látjuk a fejlődést. Ebben a mezőnyben a kategória 2. és abszolút 3. helyen végezni azért nem rossz, csak hát többet vártunk magunktól, mivel murván jobban szeretünk menni, és általában jobban is teljesítünk. Az viszont biztató, hogy a miskolci futamhoz képest rengeteget gyorsultunk. Lassan hozni kellene azokat az eredményeket, melyeket az autó bír, ha nem is Fehérváron, de Veszprémben már igen. Érdekes a jelenlegi felállás, élvezetes csaták fognak még kialakulni, és nem igazán lehet megmondani, hogy ki, mikor, hol végez majd. Nagyon nehéz, mert maximálisan kellene teljesíteni, viszont hibamentesen. Egy apró kicsúszás, és vége a sztorinak, olyan hátrányba kerülhet az ember. A pályák amúgy tetszettek, semmi gond nem volt velük. Árpi is belakta a kocsit, élvezte a tempót és a versenyt”
– mondta Ákos.

„Nekem nagyon szimpatikus volt a kocsi és verseny is. Amit én kitaláltam magamnak, azt teljesítettük, sőt még egy icipicit fölül is múltuk magunkat. Jó kis autó a Peugeot, van benne erő és kényelmesen elfértem benne. Átmegy mindenen, szépen dolgozik. A pályák olyanok voltak, amit én egy murva versenytől elvárok. Kicsit hosszúnak tűnt a négy nap, de elég pörgős volt, sőt az etapokra kicsit kevés idő maradt, de meg lehetett csinálni. A mezőny nagyon kemény, Mixi ügyesen autózik, de a többiek is okozhatnak bármikor meglepetést. Ettől ilyen érdekes ez az egész autóversenyzés. Most is annyit tudok mondani, mint az előző években, hogy minél jobban ráfeszül az ember, annál rosszabb. Élvezni kell a versenyzést, és hagyni, hogy jöjjenek az eredmények. Két emberes melóról beszélünk, egy pilótáról és egy navigátorról, ahol mindkettő szerepe és felelőssége nagy. Rengeteg munkát kell befektetni, ezért én nagyon örülök, hogy kupákkal távozhattunk és szép eredményt értünk el, úgy, hogy közben fantasztikusan éreztem magam – nyilatkozta Árpi.

Reklámpartnereink:
Alga ’93 Kft. – Vas, színesfém hulladék felvásárlás; D Safety Engineering & Consulting Kft. - Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás; Aluschlosser Kft. - Alumínium nyílászáró szerkezetek gyártása; Gyopár 2000 Kft. – Fémmegmunkálás; Artiger Kft. – Töltőállomás üzemeltetés; Bánka Transport – Közúti árufuvarozás; Mazzini Csomagolástechnika; Kamiker Kft. Nyomda; ConTruck Kft. Tengeri konténerszállítás; ASONÁJ 2003 Kft. Munka, – Tűz, – Környezet, – Védelmi Kft.; TÉTÉNY – KER – Épületgépészet, Medito Kft. – Játék nagykereskedelem; CSMBT. Kft. Fémmegmunkálás; Luxor-Szinter Kft. – Porfestés-Szemcseszórás; MIRA SAFETY Kft. Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás, Autóalkatrész Kereskedelem; VIA-NORTONIA KFT. – Építőipari kivitelezés; ECS HUNGARY KFT. – Építőipari kivitelezés; Branko Pénzügyi és Számviteli Kft.; Soft Consulting Hungary Zrt. - BaBér bérügyviteli programrendszer; Várkörnyéke Kft. – Építőipari kivitelezés; V-System Tam – Informatika; HK Trans Kft- Ömlesztett áruszállítás; HSC Motor Kft – Mezőgazdasági Gépberendezések; Lakandi Bt. – Építőipar és Ingatlanforgalmazás;

Szöveg: Tiba Anita
Fotó: Peremicki István