burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Tökéletes hétvége a Mátrában

  Várakozásain felül teljesített a Korda Racing Mitsubishis pilótája Strider Zoltán a 35. HE-DO Mátrai Hegyiversenyen, hiszen mindkét nap megnyerte a kategóriáját és a II. Class Kupában Rafi bivalyerős Porscheja mögött végzett a második helyen, ráadásul sok másodpercet tudott javulni a

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. A veszprémi futam vége előtt három gyorssal kiálltatok, miért? - Kaptunk egy defektet, ezért

Családi küzdelmek várhatók a Mátrában

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben

A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe…

Szentgyörgyi Fanni, a Livewire Team versenyzője a Visontai edzés után felkészülten vág neki a Bélapátfalvai Bélkő-hegy kihívásának. A drifter lány tisztelettel tekint a hegyi versenyre, hiszen a tavalyi rendezvényen több versenyzőtársát látta „elvérezni”. Fanni, készen állsz a hegy kihívásaira? Készen állok a

Fontos pontok Veszprémből

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a

Az élmezőnyben tudtunk autózni

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse. Balogh Jani:„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás

Tökéletes hétvége a Mátrában Hosszú szakaszokon gyors befejezés Családi küzdelmek várhatók a Mátrában A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe… Fontos pontok Veszprémből Az élmezőnyben tudtunk autózni
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

News image

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. ...

Bővebben

Fontos pontok Veszprémből

News image

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tá...

Bővebben

Az élmezőnyben tudtunk autózni

News image

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a ...

Bővebben
Szenzációs éven vagyunk túl
Írta: Faingyerek    2017. november 11. szombat, 11:58    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az Eger Rali döntötte el Jánosa Ákos és Rubóczky Attila számra az idei bajnokságban való helyüket. Igaz Egerben sikerült felállniuk a dobogó második fokára, ami nem rossz, de így csak negyedikek lettek ebben a szezonban.


„Igazából csalódott voltam kicsit, mert az egész verseny úgy indult, hogy majd az elején picit megnyomjuk, és akkor hátha sikerül valamennyire meglépni a többiek elől. Ezután jött a kuplung problémánk, amikor már a beíróban lefulladt a kocsi. De összességében nem ezek okozták a gondot. Anti végig gyorsabb volt, mint mi, ezért úgy gondolom megérdemlik a dobogós helyet. Ha valaki év elején azt mondja nekem, hogy negyedik leszek ebben a komoly mezőnyben, akkor elégedett lettem volna vele. Igazából nem vagyok sem elégedett, sem elégedetlen, ez olyan köztes állapot most, de ha reálisan nézzük az egész évet, akkor így van ez jól, ahogy alakult. Természetesen nagyon hajtottunk mi is arra, hogy felférjünk a dobogó legalsó fokára, és ez idén nem jött össze, de ismét sokat tanultunk. Nagyon gyors volt mindenki, Mixi, Laci, Anti… én pedig örülök annak, hogy bekerülhettem az első ötbe, ahogy terveztük. Szenzációs éven vagyunk túl, rengeteget tanultam és gyorsultam magamhoz képest, és a kategóriatársakkal is nagyon jó kapcsolat alakult ki. Öröm volt ebben a közegben versenyezni. Reméljük hamarosan kiderül mire számíthatunk a következő évben, akkor időben elkezdhetünk tervezni. Mindenesetre jó lenne ugyanitt Rali2-ben indulni, és ugyanezekkel a feltételekkel versenyezni jövőre” – mondta Ákos.

„Nagy elánnal ugrottunk neki az utolsó futamnak, hogy végre pontot tegyünk erre a szezonra. A reggeli első gyorsunk bemelegítésnek jó volt, nem sikerült rosszul, viszont a másodikon utolért minket egy kuplung gond, amit igaz a szervizben meg tudtak oldani, de ezt a két gyorsot csak nehézkesen teljesítettük. Aztán volt egy átbeszélő problémánk, ahol Ákos nem igazán hallott, vezetéket cseréltünk, és aztán én nem hallottam. Ezektől a technikai nehézségektől, ha eltekintünk, akkor mi mindent úgy próbáltunk beleadni, hogy ne legyen szégyenkezni valónk. Anti szerintem reggel vért ivott, és talán az összes gyorsot meg is nyerte… ezúton is gratulálunk nekik. Így nekünk a második helyre sikerült beérni, ami nem rossz, de így csak a negyedikek lehetünk az idei bajnokságban. Én személy szerint ennek is örülök, benne vagyunk az elejében. Ez is szép eredmény, egy ilyen erős mezőnyben. Most egy kis pihenés jön, aztán majd, ha kiderül hol és milyen formában lehet tovább versenyezni, akkor Ákos eldönti merre hány méter” – jelentette ki Attila.

Reklámpartnereink:
Alga ’93 Kft. – Vas, színesfém hulladék felvásárlás; D Safety Engineering & Consulting Kft. - Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás; Aluschlosser Kft. - Alumínium nyílászáró szerkezetek gyártása; Gyopár 2000 Kft. – Fémmegmunkálás; Artiger Kft. – Töltőállomás üzemeltetés; Bánka Transport – Közúti árufuvarozás; Mazzini Csomagolástechnika; Kamiker Kft. Nyomda; ConTruck Kft. Tengeri konténerszállítás; ASONÁJ 2003 Kft. Munka, – Tűz, – Környezet, – Védelmi Kft.; TÉTÉNY – KER – Épületgépészet, Medito Kft. – Játék nagykereskedelem; CSMBT. Kft. Fémmegmunkálás; Luxor-Szinter Kft. – Porfestés-Szemcseszórás; MIRA SAFETY Kft. Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás, Autóalkatrész Kereskedelem; VIA-NORTONIA KFT. – Építőipari kivitelezés; ECS HUNGARY KFT. – Építőipari kivitelezés; Branko Pénzügyi és Számviteli Kft.; Soft Consulting Hungary Zrt. - BaBér bérügyviteli programrendszer; Várkörnyéke Kft. – Építőipari kivitelezés; V-System Tam – Informatika; HK Trans Kft. - Ömlesztett áruszállítás; HSC Motor Kft – Mezőgazdasági Gépek; Lakandi Bt. – Építőipar és Ingatlanforgalmazás; Drei KKT. - Gáz- Víz és Csatorna Építő Közkereseti Társaság

Szöveg: Tiba Anita