burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
Meg kell ugrani azt a lécet
Írta: Faingyerek    2018. március 22. csütörtök, 19:31    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Izgatottan várja az Eger Ralit Jánosa Ákos és Rubóczky Attila. Az eddig Rali2-ben versenyző páros 2018-ban az ORB-t választotta. A dupla táv véleményük szerint elősegíti majd a fejlődésüket.


„Az Eger Ralin szeretném megnézni, hogy mire vagyok képes azon a 160 km-en. Mert azért ez pont a duplája annak a távnak, amiket eddig autóztam Rali2-ben. A legnagyobb problémát valószínűleg az okozhatja… de ne okozza, hogy mentálisan mind a két nap, mind a 20 gyorsaságiján fejben jól ott kell lenni. A Peugeot kupában szeretnénk folyamatosan az első háromban autózni, de gondolom ezzel mindenki más így van. Attól függetlenül, hogy hosszabb a táv, szerintem az első gyorson továbbra is ugyanúgy sietni kell, sok lazsálásra nincs lehetőség. Egy picit segítség a több km, mert a reggeli gyorsok nem szoktak túl fényesen sikerülni. Most több alkalom lesz, ha javítanunk kell az időn. Az elejétől a végéig fel kell vennünk egy dinamikus tempót. Ez most szépen hangzik, de hogy az elméletből mit sikerül átültetni a gyakorlatba, meglátjuk. Valamint kíváncsi vagyok arra, hogy fog működni ez a kötelező nyolc gumival. Mindenesetre izgatottan várjuk a 2018-as szezont, és hogy mennyire tudjuk megugrani azt a lécet, amit magunknak állítottunk az ORB-re” – mondta Ákos.

„Szerettünk volna kipróbálni a kocsit az egri futam előtt, de úgy néz ki ezt majd csak a hivatalos teszten tudjuk megtenni. Idén is arra fogunk törekedni, hogy eredményesek legyünk. De vannak nagyon jókezű pilóták, akikkel fel kell majd venni rendesen a harcot. Mindenképpen a dobogó valamelyik fokára szeretnénk mi is hajazni, nem a végén kullogni. Az Eger Ralin sok minden kiderül majd. Például, hogy mennyire fogjuk bírni a dupla távot fizikailag és mentálisan. Igaz én mindig ORB-ben versenyeztem régen, de bevallom nekem már elég kényelmes volt a Rali2. Most majd kicsit javítani kell a kondimon, mert egy ilyen versenyhétvége jócskán kivesz az emberből, ha nincs eléggé felkészülve. Ennek ellenére én nagyon örülök, hogy ismét elsőosztályban versenyezhetek, mert ennyi kilométert menni fantasztikus érzés. Itt lehet majd igazán fejlődni, ahogy gyűlnek a versenykilométerek. A pályák nem ismeretlenek, és nem is olyan rég mentünk rajta, hiszen ezzel zártuk a tavalyi évet. A Peugeot kupára kíváncsiak vagyunk, verseny után már okosabbak leszünk” – mondta bizakodva Rubó.

Reklámpartnereink:
Alga ’93 Kft. – Vas, színesfém hulladék felvásárlás; D Safety Engineering & Consulting Kft. - Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás; Aluschlosser Kft. - Alumínium nyílászáró szerkezetek gyártása; Gyopár 2000 Kft. – Fémmegmunkálás; Artiger Kft. – Töltőállomás üzemeltetés; Bánka Transport – Közúti árufuvarozás; Mazzini Csomagolástechnika; Kamiker Kft. Nyomda; ConTruck Kft. Tengeri konténerszállítás; ASONÁJ 2003 Kft. Munka, – Tűz, – Környezet, – Védelmi Kft.; TÉTÉNY – KER – Épületgépészet, Medito Kft. – Játék nagykereskedelem; CSMBT. Kft. Fémmegmunkálás; Luxor-Szinter Kft. – Porfestés-Szemcseszórás; MIRA SAFETY Kft. Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás, Autóalkatrész Kereskedelem; VIA-NORTONIA KFT. – Építőipari kivitelezés; ECS HUNGARY KFT. – Építőipari kivitelezés; Várkörnyéke Kft. – Építőipari kivitelezés; V-System Tam – Informatika; HK Trans Kft. - Ömlesztett áruszállítás; HSC Motor Kft – Mezőgazdasági Gépek; Drei KKT. - Gáz- Víz és Csatorna Építő Közkereseti Társaság; Berti-Klaus Kft. – Közúti áruszállítás;

Szöveg: Tiba Anita