Kurtosék idén már másodjára dobogósok

A miskolci futam nem igazán a kiszámíthatóságról szólt, legalábbis időjárás tekintetében biztos. De Kurtos Robi és Fridrik Gergő az utolsó percig küzdöttek, és végül a Production Car Kupa 2. helyért járó kupákkal távoztak. Mi volt a legnagyobb problémátok a versenyen? -

Magával ragadta a lendület Jánosát

Szerencsére Jánosa Ákos és Szőke Tomi jól vannak, a Peugeot 208 R2-re viszont ráncfelvarrás vár. Sajnos minden tekintetben egy nullás versenyt tudhatnak a srácok maguk mögött. Örülök, hogy jól ti jól vagytok, de mi történt veletek Mályinkán? - Megmagyarázhatnám, hogy

Hibjánék eltaktikázták magukat, de negyedikek lettek

A Miskolc Ralin a kiszámíthatatlan időjárásnak köszönhetően Hibján Joci és Szollár Csabi versenyébe is belepiszkált az eső. Adódtak menet közben váratlan helyzetek, de így is negyedik helyen végeztek a Peugeot Kupában. Jól gondolom, hogy nem adták azt a negyedik helyet

A következő megálló: Opatija

Március elején állt legutóbb, és idén először rajthoz Hideg Krisztián és Kerék István. Míg ők pihentek, a Skoda Fabia R5-ösük gyűjtötte a kilométereket és a sikereket – többek között a Miskolc Rallyn. A horvát rallybajnokság azonban újabb állomásához érkezett, a

Ragyogó szezon kezdet

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna kitűnő eredménnyel zárta idei első versenyét Szlovéniában a 9. Rally Vipavska Dolina nevű futamon. A Skoda Fabia R5-el a helyi bajnoki abszolút 3. pozíciója mellett két sorozatban is -

Még nem versenyeztem esőben

Az időjárás adta nehézségek miatt kemény versenyen vannak túl a Speed Technika versenyzői, a Hofbauer Tamás - Harmos Gergely duó. A páros a harmadik gyorsasági szakaszon becsúszott egy szalagkorlát alá. A balesetben senki sem sérült meg, ám az autóval nem

Szülinapos autóztatás

  Rövid versenyt teljesített a Speed Technika párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duó a jubileumi Hell Miskolc Rallye-n. „A pályákat jól sikerült feldolgoznunk, bizakodóan álltunk oda rajthoz” – kezdte a beszélgetést ifj. Fogarasi Attila, majd hozzátette. „A prológon Szilágyi

Sikeres versenyt zártak

2WD győzelemmel térhetett haza a jubileumi Hell Miskolc Rallye-ról a Speedy Motorsport párosa, a Kovács Marcell - Paizs Róbert duó. „Egészen jó itinert sikerült írnunk, bár az eső és a kihordások miatt a gyorsaságin kellett változtatni rajta. Van még mit tanulnom,

Minden jó, ha jó a vége

A 2019-es Miskolc Ralin az időjárás játszotta a legnagyobb főszerepet, mivel a verseny reggelére eső áztatta a szakaszokat és a felhők vonulásából úgy tűnt, ez a változatosság az egy napos futam folyamán végig dominálni fog, alaposan megkeverve a lapokat és

A Citroën C3 R5 megszerezte első szakaszgyőzelmeit a Miskolc Rallye-n

Igazán szélsőséges körülmények várták a 25. Miskolc Rallye indulóit április utolsó hétvégéjén. A Citroën Rally Team Hungary csapata több szakaszgyőzelmet is szerzett, de a biztosnak látszó harmadik helytől egy defekt fosztotta meg Velenczei Ádámot és navigátorát, Zsiros Gábort. A fiúk

Kihívásokkal teli 8. hely

Az egri versenyhez képest nagyot lépett előre a Speed Technika párosa, a Lencse Zoltán - Dr. Kovács Annamária duó a Hell 25. Miskolc Rallye-n, köszönhetően az új motornak és a jó beállításoknak. A páros a nehéz körülmények ellenére folyamatosan ott autózott

Szakaszgyőzelmek és 2. hely a Miskolc Rallye-n

A 25. Miskolc Rallye egyetlen versenynapba sűrítette a máskor legalább kétnapos programot, hiszen mind a 154 versenykilométert bő 12 óra alatt kellett teljesíteni. A Turán Motorsport párosa, Turán Frigyes és Bagaméri Laci a 12 gyorsasági szakaszból 7-et megnyerve végül a

Wirtmann nem fogta vissza magát

Látványosan kezdte a Vltava Ralit Wirtmann Ferenc és Kerekes József, akik az első gyorsasági egyik legnépszerűbb kanyarjában, a közönség legnagyobb örömére keresztbe csúszva, árokba lógatták a Ford Escort Mk II-est. Ezt a kalandot megúszták, ám később egyre fogyott az autó

Wirtmann hetedszer a Vltava Ralin

Idei legnehezebb versenyére készül Wirtmann Ferenc és Kerekes József, akik április 26–27-e között a historic CEZ-bajnokság harmadik futamán, Vltava Ralin állnak rajthoz, Ford Escort Mk II-essel. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros számára ez lesz az idei legrangosabb verseny,

Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges!

Esős szupercella, havazás, hirtelen felszáradó pályák, napsütés –minden előfordult, amire csak esély volt az elmúlt hétvégi, horvát bajnoki futamon. Nem is volt így könnyű helyzetben Hideg Krisztián és Kerék István. A Skoda Fabia R5-ös párosnak folyamatosan alkalmazkodnia kellett a változó

Kurtosék idén már másodjára dobogósok Magával ragadta a lendület Jánosát Hibjánék eltaktikázták magukat, de negyedikek lettek A következő megálló: Opatija Ragyogó szezon kezdet Még nem versenyeztem esőben Szülinapos autóztatás Sikeres versenyt zártak Minden jó, ha jó a vége A Citroën C3 R5 megszerezte első szakaszgyőzelmeit a Miskolc Rallye-n Kihívásokkal teli 8. hely Szakaszgyőzelmek és 2. hely a Miskolc Rallye-n Wirtmann nem fogta vissza magát Wirtmann hetedszer a Vltava Ralin Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges!
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Kurtosék idén már másodjára dobogósok

News image

A miskolci futam nem igazán a kiszámíthatóságról szólt, legalábbis időjárás tekintetében biztos. De Kurtos Robi és Fridrik Gergő az utolsó percig küzdöttek, és végül a Production Car Ku...

Bővebben

Magával ragadta a lendület Jánosát

News image

Szerencsére Jánosa Ákos és Szőke Tomi jól vannak, a Peugeot 208 R2-re viszont ráncfelvarrás vár. Sajnos minden tekintetben egy nullás versenyt tudhatnak a srácok maguk mögött. ...

Bővebben

Hibjánék eltaktikázták magukat, de negye

News image

A Miskolc Ralin a kiszámíthatatlan időjárásnak köszönhetően Hibján Joci és Szollár Csabi versenyébe is belepiszkált az eső. Adódtak menet közben váratlan helyzetek, de így is negyedik helyen vé...

Bővebben
Megyünk jampizunk egyet
Írta: Faingyerek    2018. augusztus 30. csütörtök, 19:47    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az egri és a miskolci futamot követően úgy gondolta a Tóth Attila – Tóth István kettős, hogy vége a bohóckodásnak, eladósorba megy a Lada. Így is volt, de később változott. Hétvégén ők is ott állnak az Ózd-Salgó Rali rajtjánál.


Eltűntetek, mint szürke szamár a ködben a miskolci futam után. Miért?
- Az egri és a miskolci rajthoz úgy álltunk oda, hogy majd ez a szezon jól sikerül, de mégsem így történt. Egerben a motor pukkant szét, Miskolcon leszakítottam a fél hátulját a Ladának, mert elment a fék, és egy fa állított meg minket a kocsi oldalát elkapva. Ott akkor nagyon örültünk, hogy nekünk semmi bajunk nem lett, viszont a kedvem úgy elment az egésztől, azt mondtam, megy a versenyautó, ennyi volt, elég a kínszenvedésből. Lassan másfél éve nem mentünk egy igazán jót, amire azt mondhatnám, hogy se technikai, sem egyéb nyűgünk nem volt, meguntam. És már raktam is fel eladósorba a kocsit mindenestől.

De most mégis ugyanazzal az autóval mentek, mi a sztorija a nem eladásnak?
- Azt mondtam, kap 4-5 hetet, ha abba kell hagynom a versenyzést, akkor úgy lesz és elviszik a kocsit. Jöttek is az érdeklődők, de senki nem rakta az asztalra a pénzt, úgyhogy jelnek vettem, versenyezni kell akkor továbbra is. A lényeg az volt, hogy kompletten mindent el akartam adni, szervizbuszostól, alkatrészestől, trélerestől…mindent. De csak a kocsit akarták. Azt meg nem adtam külön. Úgyhogy a sztorija nagyjából ennyi, hogy most ismét indulunk az Ózd-Salgó Ralin.

Akkor újraépítettétek a miskolci fás találkozás után?
- Igen. Volt rajta mit csinálni az biztos, nagytető, jobb hátsó ajtó, jobb hátsó sárvédő, a seggét visszahúzgálni a helyére, és komplett fényezést kapott. A terv egy külföldi verseny lett volna, pár magyar helyett, a Legend, de azt idén elengedtük a történtek miatt. A következő elképzelés az volt, hogy ha Salgóra kész lesz, ott indulunk újra. Futólépésre végeztünk, talán még soha nem voltunk ennyire utolsó pillanatosak, mint most.

Minek örülnétek a hétvégi versenyen legjobban ennyi kihagyás után?
- Nagy részét ismerjük a pályáknak, mentünk már rajta. Az ózdi az fejben van, azzal nem lesz bajom, de remélem a többivel sem. Igazából annyi a célunk, hogy végig tudjunk gurulni. Nem akarom megváltani a világot. Lehet, hogy lehúzom az ablakot, és fél könyök ki… lassú haladás… úgyis rég készültek rólunk képek – viccelődik Attila. Megyünk jampizunk egyet. Ha rágörcsölünk sem lesz jobb. Megpróbáljuk élvezni, és ha a szerencse is mellénk szegődik, akkor visszajön a versenyláz.

Reklámpartnerek:
Tiszaújváros Transz Kft. – Földmunkavégzés - Közúti Teherszállítás; Komplex-D Magas és Mélyépítés; Baromfiudvar 2002 Kft. - Hús-, húskészítmény nagykereskedelme; Kelet-Atlasz Kompresszor Kft. - Kompresszor javítás; HB.c.e. - Mérnöki Szolgáltató, Építő és Kereskedelmi Kft.; Bója Teherfuvarozás; TGK Trans Kft. - Gépjármű kereskedelem; Inter-Agrowashker Kft. – Mezőgazdasági gépalkatrész és teherautó gépkocsialkatrész; Nomido Madera Kft. – Csomagolástechnika és raklapgyártás; Civis Solar Hungária Kft. – Klímatechnika és napelem; Total Wagon Management Hungary Kft. – Vasúti kocsi mobilszerviz; Nagy Ferenc e.v. - Munkaerő közvetítés; Liza Snack - Malomipari termék gyártása; TT Sped Kft. – Közúti áruszállítás; West Start Kft. – Raktározás, Szállítmányozás; Altis Építő Kft. Endriago Kft.; Civis Partner Kft.; West-Parcel Kft.; Fair Centrum Plus Kft. – Épülettakarítás; Lux-Center Kft. – Villanyszerelés;

Szöveg: Tiba Anita
Fotó: blazejowskifoto.com