burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
Megyünk jampizunk egyet
Írta: Faingyerek    2018. augusztus 30. csütörtök, 19:47    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az egri és a miskolci futamot követően úgy gondolta a Tóth Attila – Tóth István kettős, hogy vége a bohóckodásnak, eladósorba megy a Lada. Így is volt, de később változott. Hétvégén ők is ott állnak az Ózd-Salgó Rali rajtjánál.


Eltűntetek, mint szürke szamár a ködben a miskolci futam után. Miért?
- Az egri és a miskolci rajthoz úgy álltunk oda, hogy majd ez a szezon jól sikerül, de mégsem így történt. Egerben a motor pukkant szét, Miskolcon leszakítottam a fél hátulját a Ladának, mert elment a fék, és egy fa állított meg minket a kocsi oldalát elkapva. Ott akkor nagyon örültünk, hogy nekünk semmi bajunk nem lett, viszont a kedvem úgy elment az egésztől, azt mondtam, megy a versenyautó, ennyi volt, elég a kínszenvedésből. Lassan másfél éve nem mentünk egy igazán jót, amire azt mondhatnám, hogy se technikai, sem egyéb nyűgünk nem volt, meguntam. És már raktam is fel eladósorba a kocsit mindenestől.

De most mégis ugyanazzal az autóval mentek, mi a sztorija a nem eladásnak?
- Azt mondtam, kap 4-5 hetet, ha abba kell hagynom a versenyzést, akkor úgy lesz és elviszik a kocsit. Jöttek is az érdeklődők, de senki nem rakta az asztalra a pénzt, úgyhogy jelnek vettem, versenyezni kell akkor továbbra is. A lényeg az volt, hogy kompletten mindent el akartam adni, szervizbuszostól, alkatrészestől, trélerestől…mindent. De csak a kocsit akarták. Azt meg nem adtam külön. Úgyhogy a sztorija nagyjából ennyi, hogy most ismét indulunk az Ózd-Salgó Ralin.

Akkor újraépítettétek a miskolci fás találkozás után?
- Igen. Volt rajta mit csinálni az biztos, nagytető, jobb hátsó ajtó, jobb hátsó sárvédő, a seggét visszahúzgálni a helyére, és komplett fényezést kapott. A terv egy külföldi verseny lett volna, pár magyar helyett, a Legend, de azt idén elengedtük a történtek miatt. A következő elképzelés az volt, hogy ha Salgóra kész lesz, ott indulunk újra. Futólépésre végeztünk, talán még soha nem voltunk ennyire utolsó pillanatosak, mint most.

Minek örülnétek a hétvégi versenyen legjobban ennyi kihagyás után?
- Nagy részét ismerjük a pályáknak, mentünk már rajta. Az ózdi az fejben van, azzal nem lesz bajom, de remélem a többivel sem. Igazából annyi a célunk, hogy végig tudjunk gurulni. Nem akarom megváltani a világot. Lehet, hogy lehúzom az ablakot, és fél könyök ki… lassú haladás… úgyis rég készültek rólunk képek – viccelődik Attila. Megyünk jampizunk egyet. Ha rágörcsölünk sem lesz jobb. Megpróbáljuk élvezni, és ha a szerencse is mellénk szegődik, akkor visszajön a versenyláz.

Reklámpartnerek:
Tiszaújváros Transz Kft. – Földmunkavégzés - Közúti Teherszállítás; Komplex-D Magas és Mélyépítés; Baromfiudvar 2002 Kft. - Hús-, húskészítmény nagykereskedelme; Kelet-Atlasz Kompresszor Kft. - Kompresszor javítás; HB.c.e. - Mérnöki Szolgáltató, Építő és Kereskedelmi Kft.; Bója Teherfuvarozás; TGK Trans Kft. - Gépjármű kereskedelem; Inter-Agrowashker Kft. – Mezőgazdasági gépalkatrész és teherautó gépkocsialkatrész; Nomido Madera Kft. – Csomagolástechnika és raklapgyártás; Civis Solar Hungária Kft. – Klímatechnika és napelem; Total Wagon Management Hungary Kft. – Vasúti kocsi mobilszerviz; Nagy Ferenc e.v. - Munkaerő közvetítés; Liza Snack - Malomipari termék gyártása; TT Sped Kft. – Közúti áruszállítás; West Start Kft. – Raktározás, Szállítmányozás; Altis Építő Kft. Endriago Kft.; Civis Partner Kft.; West-Parcel Kft.; Fair Centrum Plus Kft. – Épülettakarítás; Lux-Center Kft. – Villanyszerelés;

Szöveg: Tiba Anita
Fotó: blazejowskifoto.com