burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Szeretnének ismét jól teljesíteni

Az egri futamon jól szerepelt Kurtos Robi és Szegedi Máté a Mitsubishivel, kategória 3. helyen végeztek. Robi megelégedett volna egy ugyanilyen befejezéssel a Miskolc Ralin, de menet közben felhúzta magát a rajtszámos nevezési listán, és most már első szeretne lenni.

Nyerni szeretnének

Felkészülve várja az Országos Rallye Bajnokság idei második futamát, a Hell Miskolc Rally-t, az MR Racing Hondás alakulata az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó. A srácok az egri győzelemmel felállított mércét nézik, ezért Miskolcon hasonlóan nyerni szeretnének. A második

Az autó újra sportolásra alkalmas

Túl van a 2018-as Miskolc Rally felkészülési tesztjén a Korda Racing Mitsubishis egysége a Strider Zoltán - Apkó András duó, akik a hazai dráma után Miskolcon már mosolyogni szeretnének. Zoliék egy újjáépített hajtású autóval a hétfői napon, Hollóházán vizes és száraz

Wirtmann nehéz versenyen győzött a Vltava Ralin

A D csoportban és a D3-as kategóriában egyaránt győzelmet aratott Wirtmann Ferenc és Kerekes József Ford Escort Mk II-essel a historic rali-Európa-bajnokság második futamán, a Vltava Ralin, amivel a D csoportban átvették a vezetést az Eb-n. A Grawe Életbiztosító Zrt. által

Szeretjük a miskolci versenyeket

A Miskolc Rally-val folytatódik a 2018-as Országos Rallye Bajnokság, ahová a CREDOBUS-LPWMSport négy párossal érkezik. A 2-es kategóriában a Lovász Pál - Kürti Tamás duó a bűvös 10-es rajtszámot kapja és az egység tízen belül végezne a versenyen. A hétfői napot

Egy lépést előbbre

Április utolsó hétvégéjén folytatódik az Országos Rallye Bajnokság, mégpedig a Miskolc Rallye-val. A Turán Motorsport párosa a szezonnyitón megszerzett 2. hely után továbbra is optimizmussal, és a korábban kitűzött bajnoki címre fókuszálva várja a versenyt. Csak egyet szeretne előre lépni a

Áldozat nélkül nincs győzelem

Az egri futamon dupla sikernek örvendhetett a Bakó Rally Team. A Peugeot Kupában 3. helyen végzett az autó. A Rali2-es párosuk pedig a Citroennel a 6-os kategória 1. és az abszolút 2. helyet szerezte meg. Elégedett vagy a két páros

Megérte küzdeni a dobogóért

Az egri futam végeztével olyannyira jó ott állni a Dobó téren, hogy a Kurtos Róbert – Szegedi Máté páros meghatódva vette át a 3. helyért járó kupát. Szép eredményt értetek el az Eger Ralin, nagy a boldogság? - Igen, tökéletesen érezzük

Jól éreztük magunkat Egerben

Felemásra sikerült az Eger Rallye a CREDOBUS - LPWMSport versenyzői számára, hiszen mit sem ér a jó széria, ha a technika nem akarja, hogy végre minden tökéletesen összeálljon. A pénteki gépátvétellel és a Dobó téri rajtceremóniával vette kezdetét az Országos Rallye

Tesztnek kiváló

Az ismerkedés jegyében telt Ollé Sasának az idénynyitó Eger Rallye, ugyanis egy új navigátorral, a tizennyolc esztendős Belső Kristóffal vág neki a 2018-as idénynek. Ollé Sasa- Belső Kristóf: „A verseny nagyon jól zajlott a számunkra, annak ellenére, hogy a futam első

Szeretnének ismét jól teljesíteni Nyerni szeretnének Az autó újra sportolásra alkalmas Wirtmann nehéz versenyen győzött a Vltava Ralin Szeretjük a miskolci versenyeket Egy lépést előbbre Áldozat nélkül nincs győzelem Megérte küzdeni a dobogóért Jól éreztük magunkat Egerben Tesztnek kiváló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Szeretnének ismét jól teljesíteni

News image

Az egri futamon jól szerepelt Kurtos Robi és Szegedi Máté a Mitsubishivel, kategória 3. helyen végeztek. Robi megelégedett volna egy ugyanilyen befejezéssel a Miskolc Ralin, de menet kö...

Bővebben

Nyerni szeretnének

News image

Felkészülve várja az Országos Rallye Bajnokság idei második futamát, a Hell Miskolc Rally-t, az MR Racing Hondás alakulata az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó. A sr...

Bővebben

Az autó újra sportolásra alkalmas

News image

Túl van a 2018-as Miskolc Rally felkészülési tesztjén a Korda Racing Mitsubishis egysége a Strider Zoltán - Apkó András duó, akik a hazai dráma után Miskolcon már mo...

Bővebben
Rövidre sikerült főpróba
Írta: Faingyerek    2016. július 26. kedd, 19:58    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Habár a Weiz Rallyet az újjáépített Mitsubishi főpróbájának szánta Hideg Krisztián, mégse tette alább a lécet a várakozásai tekintetében, mint egy-egy éles futam alkalmával. Navigátorával, Kerék Istvánnal jól is kezdtek, magabiztos fölénnyel vezették az ERT értékelését. Az 5. szakasz rajtja előtt azonban a hátsó differenciálmű megmakacsolta magát, és véget vetett a páros sikeres szereplésének.


Hideg Krisztián:
Jól indult a versenyhétvégénk, de sajnos a végére egyáltalán nem úgy alakultak a dolgok, ahogyan azt mi szerettük volna. Ultra technikás pályákon kellett autóznunk, ahol ráadásul állandóan változott a talaj minősége, több helyen kőkihordások is voltak. Ezzel még nem is volt gond, sőt, élveztük, igazi kihívás volt mindegyik szakasz. Volt pár necces szituációnk is, egyszer például egy háznak kellett „odébb ugrania”, hogy ne kapjuk telibe az oldalát, de szerencsére azt a helyzetet is megoldottuk. A motor eszméletlenül gyors lett, a Mitsubishi kanyarban és egyenesben is úgy működött, ahogy az a nagy könyvben meg van írva. Stabilan meneteltünk, kezdésnek rögtön abszolút 6. időt autóztunk, a 4. gyorsra pedig sikerült még két helyezést előrébb lépnünk.

Ekkor jött azonban a fekete leves: a hátsó differenciálmű feladta a harcot. Kettő darab, kétszáz forintos nagyságú lyuk keletkezett a fedélen, kifolyt belőle az olaj és dobálta ki magából az alkatrészeket… Azért is érthetetlen számomra ez az eset, mert ez a difi is teljesen új volt, nem pedig felújított, 15-20-szor többet kellett volna kibírnia, mint amit addig a pillanatig beletettünk. Ezért igazából senkit nem is tudok hibáztatni. Igaz, szuperrallyzhattunk volna másnap, mert a fiúk gyorsan orvosolták a problémát, de ahogy osztottunk-szoroztunk, jobbnak láttuk, ha inkább hazajövünk, mert érdemben nem tudtunk volna már beleszólni a csatákba.
A csapat hét elején szedi szét a Mitsubishit és felméri a károkat, de addig is sejtjük, hogy mi okozhatta ezt a hibát. Sajnálom, hogy így alakult, nem esett jól, hogy kiestünk, de még mindig inkább itt történjen ez meg velünk, mint ott, ahol nagyobb a tét. Eddig hétből hétszer célba értünk, most az egyszer ez nem jött össze – van ilyen, még a Forma1-ben is, ahol nagyobb költségvetésből gazdálkodnak…


Kerék István:
Borzasztó érzés volt ennyire az elején kiesni a versenynek! Komolyan és alaposan készültünk fel a futamra, ami 8 különböző, hegyi gyorsasági szakaszból állt, kanyarokkal teletűzdelve. Egyenletes teljesítményt nyújtottunk, a kiesésünk előtt 25-28 másodperccel vezettünk az N csoport másodikjával szemben. A műszaki hibával egy sima csoportelsőséget és egy abszolút 4. helyet buktunk el, hiszen az ellenfeleink nem nagyon tudtak addig sem beleszólni az eredmény alakulásába.

Bosszantó, hogy a semmiből, egy apró műszaki probléma mekkora kárt tud okozni. A 4. gyorsról rendben lejöttünk, 2 kilométerre voltunk a következő szakasz rajtjától, mikor egyszerre csak egy hatalmas reccsenést hallottunk. Akkor még elrajtoltunk, de alig jutottunk pár kilométert, és az autó atomjaira hullott alattunk. Így ahelyett, hogy megnyertük volna a Weiz Rallyt, erős viharban, szakadó esőben, vaksötétben kellett megvárnunk a csapatot, amíg ki tudtak húzni minket a pályáról.

Persze, ez a verseny nem élvezett igazán prioritást nálunk, így gyorsan el is kell felejteni a bosszúságot. A soron következő Baranya Rally jóval nagyobb téttel jár majd számunkra, hiszen a Mitropa Kupában kell előnyt kovácsolnunk magunknak. Bízom benne, hogy a hazai pálya előnyt fog jelenteni nekünk.


Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Richmond Logistics, Hotel Parlament, Hotel Palazzo Zichy, Patócs Autóház Kft., Metálkontakt Kft., Mátrai Kft., Firebox Kft., C-Service Kft., Sky-Tools, Dornhof Nagy Und Partner Kft., Nagy József Auditor, Aktív Tours Kft., Continental Travel Kft., Aszú Étterem, Vázterv Mérnök Iroda Kft., Continental Group Kft., Mol-Tech, Euroll Kft., Köz-Meg-Vill Kft.
Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: sajto.hidegrallyteam@gmail.com