burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Utasok voltunk az autóban

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is hogy vagytok, minden rendben veletek? - Igen, hálistennek mi jól vagyunk. Mindketten a vezető

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pettersson–Nilsson kettős Porschéjával, amelyet sikerült legyőzniük. Wirtmann állítása szerint ez volt élete legnagyobb

52. Mecsek Rallye - Turán

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a hátuk mögött tartani tudták előnyüket a bajnokságban. Az elejétől a végéig izgalmas és fordulatos

Eb-döntő örömautózással

Kedvenc pályáin fejezi be idei Historic Rali-Európa-bajnoki szereplését Wirtmann Ferenc és Kerekes József Ford Escort Mk II-essel a Mecsek Ralin. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros az Eb. D csoportjában a második helyen áll. Matematikai esélye még van a

Nagy meccsre számítanak

Az első Mecsek Rallye-jára készül ifj. Fogarasi Attila, aki ezúttal a korábbi navigátorát Toloczkó Pétert ülteti a jobb egybe. Az MR Racing Hondás alakulata a pécsi versenyen szeretné életben tartani az ötös géposztály bajnoki esélyeit. Attila szokásához híven most is belső

Utasok voltunk az autóban Wirtmann élete győzelmével zárta az évet 52. Mecsek Rallye - Turán Eb-döntő örömautózással Nagy meccsre számítanak
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Utasok voltunk az autóban

News image

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is ho...

Bővebben

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

News image

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pe...

Bővebben

52. Mecsek Rallye - Turán

News image

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a há...

Bővebben
Rövidre sikerült főpróba
Írta: Faingyerek    2016. július 26. kedd, 19:58    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Habár a Weiz Rallyet az újjáépített Mitsubishi főpróbájának szánta Hideg Krisztián, mégse tette alább a lécet a várakozásai tekintetében, mint egy-egy éles futam alkalmával. Navigátorával, Kerék Istvánnal jól is kezdtek, magabiztos fölénnyel vezették az ERT értékelését. Az 5. szakasz rajtja előtt azonban a hátsó differenciálmű megmakacsolta magát, és véget vetett a páros sikeres szereplésének.


Hideg Krisztián:
Jól indult a versenyhétvégénk, de sajnos a végére egyáltalán nem úgy alakultak a dolgok, ahogyan azt mi szerettük volna. Ultra technikás pályákon kellett autóznunk, ahol ráadásul állandóan változott a talaj minősége, több helyen kőkihordások is voltak. Ezzel még nem is volt gond, sőt, élveztük, igazi kihívás volt mindegyik szakasz. Volt pár necces szituációnk is, egyszer például egy háznak kellett „odébb ugrania”, hogy ne kapjuk telibe az oldalát, de szerencsére azt a helyzetet is megoldottuk. A motor eszméletlenül gyors lett, a Mitsubishi kanyarban és egyenesben is úgy működött, ahogy az a nagy könyvben meg van írva. Stabilan meneteltünk, kezdésnek rögtön abszolút 6. időt autóztunk, a 4. gyorsra pedig sikerült még két helyezést előrébb lépnünk.

Ekkor jött azonban a fekete leves: a hátsó differenciálmű feladta a harcot. Kettő darab, kétszáz forintos nagyságú lyuk keletkezett a fedélen, kifolyt belőle az olaj és dobálta ki magából az alkatrészeket… Azért is érthetetlen számomra ez az eset, mert ez a difi is teljesen új volt, nem pedig felújított, 15-20-szor többet kellett volna kibírnia, mint amit addig a pillanatig beletettünk. Ezért igazából senkit nem is tudok hibáztatni. Igaz, szuperrallyzhattunk volna másnap, mert a fiúk gyorsan orvosolták a problémát, de ahogy osztottunk-szoroztunk, jobbnak láttuk, ha inkább hazajövünk, mert érdemben nem tudtunk volna már beleszólni a csatákba.
A csapat hét elején szedi szét a Mitsubishit és felméri a károkat, de addig is sejtjük, hogy mi okozhatta ezt a hibát. Sajnálom, hogy így alakult, nem esett jól, hogy kiestünk, de még mindig inkább itt történjen ez meg velünk, mint ott, ahol nagyobb a tét. Eddig hétből hétszer célba értünk, most az egyszer ez nem jött össze – van ilyen, még a Forma1-ben is, ahol nagyobb költségvetésből gazdálkodnak…


Kerék István:
Borzasztó érzés volt ennyire az elején kiesni a versenynek! Komolyan és alaposan készültünk fel a futamra, ami 8 különböző, hegyi gyorsasági szakaszból állt, kanyarokkal teletűzdelve. Egyenletes teljesítményt nyújtottunk, a kiesésünk előtt 25-28 másodperccel vezettünk az N csoport másodikjával szemben. A műszaki hibával egy sima csoportelsőséget és egy abszolút 4. helyet buktunk el, hiszen az ellenfeleink nem nagyon tudtak addig sem beleszólni az eredmény alakulásába.

Bosszantó, hogy a semmiből, egy apró műszaki probléma mekkora kárt tud okozni. A 4. gyorsról rendben lejöttünk, 2 kilométerre voltunk a következő szakasz rajtjától, mikor egyszerre csak egy hatalmas reccsenést hallottunk. Akkor még elrajtoltunk, de alig jutottunk pár kilométert, és az autó atomjaira hullott alattunk. Így ahelyett, hogy megnyertük volna a Weiz Rallyt, erős viharban, szakadó esőben, vaksötétben kellett megvárnunk a csapatot, amíg ki tudtak húzni minket a pályáról.

Persze, ez a verseny nem élvezett igazán prioritást nálunk, így gyorsan el is kell felejteni a bosszúságot. A soron következő Baranya Rally jóval nagyobb téttel jár majd számunkra, hiszen a Mitropa Kupában kell előnyt kovácsolnunk magunknak. Bízom benne, hogy a hazai pálya előnyt fog jelenteni nekünk.


Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Richmond Logistics, Hotel Parlament, Hotel Palazzo Zichy, Patócs Autóház Kft., Metálkontakt Kft., Mátrai Kft., Firebox Kft., C-Service Kft., Sky-Tools, Dornhof Nagy Und Partner Kft., Nagy József Auditor, Aktív Tours Kft., Continental Travel Kft., Aszú Étterem, Vázterv Mérnök Iroda Kft., Continental Group Kft., Mol-Tech, Euroll Kft., Köz-Meg-Vill Kft.
Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: sajto.hidegrallyteam@gmail.com