burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
Az élet döntött a folytatásról
Írta: Faingyerek    2016. október 05. szerda, 20:10    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A horvát bajnoki címért indultak, de végül „csak” a European Rally Trophy döntőjébe jutott be Hideg Krisztián és Kerék István. A Mitsubishis alakulat a Croatia Rally első napján követett el egy hibát az egyik esti gyorson, de becsületükre legyen mondva, az utolsó helyről egészen az abszolút 5. pozícióig küzdötték fel magukat. Habár Horvátországban Juraj Sebalj lett az év végi győztes, Hidegék még gyarapíthatják sikereiket a nemzetközi szinten, ha a novemberi Waldviertel Rallyn hozzák a formájukat.


Hideg Krisztián:
Sajnos nem sikerült minden a terveink szerint hétvégén. A teszten és az első két gyorsaságin még minden rendben volt, mindössze 1,5 másodperccel voltunk lemaradva Juraj Sebaljtól. Ezután viszont bekövetkezett a baj – sajnos a saját hibámból. A 3. szakasz 3. kanyarjában túl szűken vettem egy kanyart a felhordásos úton. Sötét volt már, nem volt tiszta nyom, és nem érzékeltem rendesen, hogy vajon elfér-e még negyedikben, teli gázzal ott az autó. Nem fért el. Az ott lévő 30-40 cm-es szikladarab rögtön elintézte a kocsit: a gumink defektes lett, és a futóművet is kiszakította a helyéről. Igaz, pár száz méter múlva, egy elágazásban félre tudtam állni, hogy kicseréljük a kereket, de így is olyan sok időt vesztettünk, hogy rögtön az utolsó pozícióba csúsztunk vissza. Ezzel, a 100%-os technikával kellett még aznap este teljesítenünk egy gyorsot, majd az éjszakai szervizben a fiuk kezelésbe vették a Mitsubishit. Áldozatos munkájuknak köszönhetően folytathattunk szombaton a menetelést.

Sereghajtóként küzdöttünk tovább másnap, de ugyanolyan elszántsággal, mintha mi sem történt volna. A 8 szakaszból ötöt megnyertünk, és így az abszolút 5. helyre tudtunk felzárkózni. Igaz, végül Sebalj se nyerte meg a futamot, második lett, de így is bebiztosította, elhódította magának a horvát bajnoki címet. Számunkra így elúszott az esély erre az elsőségre, az ezüstérem azonban így is meg lesz év végén. Persze, szép eredmény ez is, de azért egy picit csalódott vagyok, mert mindenképp nyerni szerettem volna. Ha akkor egy picit türelmesebb vagyok, talán másról beszélgethetnénk… De mint tudjuk, a technikai sportban nincs feltételes mód.

Ha már így alakult, akkor az utolsó, horvát fordulóra már nem utazunk el, helyette az ERT döntőjére koncentrálunk, ami november közepén lesz, a Waldviertel Rallyen. Az osztrák futamon pedig a célunk ismét csak a győzelem lehet…



Kerék István:
Nagyon komoly versenyünk volt: VB-szintű pályák, remek szervezés, gyönyörű környezet. Úgy készültünk, hogy nyerni szeretnénk, és erre lett is volna esélyünk. Azt azért mi is látjuk, tudjuk, hogy a bajnoki cím nem ezen az egy futamon múlott, hanem inkább azon, amikor évközben nem működött megfelelően a kocsink, és emiatt ponthátrányba kerültünk. A győzelmi kényszerben pedig most mi hibáztunk. Csalódott vagyok, hogy így alakult, de legalább az élet most eldöntötte helyettünk azt, hogy a horvát bajnokságra vagy az ERT döntőjére koncentráljunk. Így, hogy kivívtuk magunknak a részvételi jogot a Waldviertel Rallyera, újra felszívjuk magunkat, hiszen a döntőben mindenki tiszta lappal indul, az ott elért eredmény határozza meg az év végi helyezésünket.
Úgy érzem, nincs most rajtunk nyomás a döntőt illetően, hiszen ami prioritás volt, a Mitropa Kupa bajnoki címe, azt már megszereztük, ha ezt a sikert meg tudjuk spékelni még egy ERT-s dobogóval, illetve egy osztrák bajnoki tisztes helytállással, akkor az plusz öröm lesz. És azt hiszem, jó eséllyel indulunk mindkét értékelésben.


Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Laurel Kft., Richmond Logistics, Hotel Parlament, Hotel Palazzo Zichy, Patócs Autóház Kft., Metálkontakt Kft., Mátrai Kft., Firebox Kft., C-Service Kft., Sky-Tools, Dornhof Nagy Und Partner Kft., Nagy József Auditor, Aktív Tours Kft., Continental Travel Kft., Aszú Étterem, Vázterv Mérnök Iroda Kft., Continental Group Kft., Mol-Tech, Euroll Kft., Köz-Meg-Vill Kft.
Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: sajto.hidegrallyteam@gmail.com