burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Tökéletes hétvége a Mátrában

  Várakozásain felül teljesített a Korda Racing Mitsubishis pilótája Strider Zoltán a 35. HE-DO Mátrai Hegyiversenyen, hiszen mindkét nap megnyerte a kategóriáját és a II. Class Kupában Rafi bivalyerős Porscheja mögött végzett a második helyen, ráadásul sok másodpercet tudott javulni a

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. A veszprémi futam vége előtt három gyorssal kiálltatok, miért? - Kaptunk egy defektet, ezért

Családi küzdelmek várhatók a Mátrában

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben

A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe…

Szentgyörgyi Fanni, a Livewire Team versenyzője a Visontai edzés után felkészülten vág neki a Bélapátfalvai Bélkő-hegy kihívásának. A drifter lány tisztelettel tekint a hegyi versenyre, hiszen a tavalyi rendezvényen több versenyzőtársát látta „elvérezni”. Fanni, készen állsz a hegy kihívásaira? Készen állok a

Fontos pontok Veszprémből

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a

Az élmezőnyben tudtunk autózni

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse. Balogh Jani:„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás

Tökéletes hétvége a Mátrában Hosszú szakaszokon gyors befejezés Családi küzdelmek várhatók a Mátrában A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe… Fontos pontok Veszprémből Az élmezőnyben tudtunk autózni
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

News image

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. ...

Bővebben

Fontos pontok Veszprémből

News image

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tá...

Bővebben

Az élmezőnyben tudtunk autózni

News image

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a ...

Bővebben
Az élet döntött a folytatásról
Írta: Faingyerek    2016. október 05. szerda, 20:10    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A horvát bajnoki címért indultak, de végül „csak” a European Rally Trophy döntőjébe jutott be Hideg Krisztián és Kerék István. A Mitsubishis alakulat a Croatia Rally első napján követett el egy hibát az egyik esti gyorson, de becsületükre legyen mondva, az utolsó helyről egészen az abszolút 5. pozícióig küzdötték fel magukat. Habár Horvátországban Juraj Sebalj lett az év végi győztes, Hidegék még gyarapíthatják sikereiket a nemzetközi szinten, ha a novemberi Waldviertel Rallyn hozzák a formájukat.


Hideg Krisztián:
Sajnos nem sikerült minden a terveink szerint hétvégén. A teszten és az első két gyorsaságin még minden rendben volt, mindössze 1,5 másodperccel voltunk lemaradva Juraj Sebaljtól. Ezután viszont bekövetkezett a baj – sajnos a saját hibámból. A 3. szakasz 3. kanyarjában túl szűken vettem egy kanyart a felhordásos úton. Sötét volt már, nem volt tiszta nyom, és nem érzékeltem rendesen, hogy vajon elfér-e még negyedikben, teli gázzal ott az autó. Nem fért el. Az ott lévő 30-40 cm-es szikladarab rögtön elintézte a kocsit: a gumink defektes lett, és a futóművet is kiszakította a helyéről. Igaz, pár száz méter múlva, egy elágazásban félre tudtam állni, hogy kicseréljük a kereket, de így is olyan sok időt vesztettünk, hogy rögtön az utolsó pozícióba csúsztunk vissza. Ezzel, a 100%-os technikával kellett még aznap este teljesítenünk egy gyorsot, majd az éjszakai szervizben a fiuk kezelésbe vették a Mitsubishit. Áldozatos munkájuknak köszönhetően folytathattunk szombaton a menetelést.

Sereghajtóként küzdöttünk tovább másnap, de ugyanolyan elszántsággal, mintha mi sem történt volna. A 8 szakaszból ötöt megnyertünk, és így az abszolút 5. helyre tudtunk felzárkózni. Igaz, végül Sebalj se nyerte meg a futamot, második lett, de így is bebiztosította, elhódította magának a horvát bajnoki címet. Számunkra így elúszott az esély erre az elsőségre, az ezüstérem azonban így is meg lesz év végén. Persze, szép eredmény ez is, de azért egy picit csalódott vagyok, mert mindenképp nyerni szerettem volna. Ha akkor egy picit türelmesebb vagyok, talán másról beszélgethetnénk… De mint tudjuk, a technikai sportban nincs feltételes mód.

Ha már így alakult, akkor az utolsó, horvát fordulóra már nem utazunk el, helyette az ERT döntőjére koncentrálunk, ami november közepén lesz, a Waldviertel Rallyen. Az osztrák futamon pedig a célunk ismét csak a győzelem lehet…



Kerék István:
Nagyon komoly versenyünk volt: VB-szintű pályák, remek szervezés, gyönyörű környezet. Úgy készültünk, hogy nyerni szeretnénk, és erre lett is volna esélyünk. Azt azért mi is látjuk, tudjuk, hogy a bajnoki cím nem ezen az egy futamon múlott, hanem inkább azon, amikor évközben nem működött megfelelően a kocsink, és emiatt ponthátrányba kerültünk. A győzelmi kényszerben pedig most mi hibáztunk. Csalódott vagyok, hogy így alakult, de legalább az élet most eldöntötte helyettünk azt, hogy a horvát bajnokságra vagy az ERT döntőjére koncentráljunk. Így, hogy kivívtuk magunknak a részvételi jogot a Waldviertel Rallyera, újra felszívjuk magunkat, hiszen a döntőben mindenki tiszta lappal indul, az ott elért eredmény határozza meg az év végi helyezésünket.
Úgy érzem, nincs most rajtunk nyomás a döntőt illetően, hiszen ami prioritás volt, a Mitropa Kupa bajnoki címe, azt már megszereztük, ha ezt a sikert meg tudjuk spékelni még egy ERT-s dobogóval, illetve egy osztrák bajnoki tisztes helytállással, akkor az plusz öröm lesz. És azt hiszem, jó eséllyel indulunk mindkét értékelésben.


Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Laurel Kft., Richmond Logistics, Hotel Parlament, Hotel Palazzo Zichy, Patócs Autóház Kft., Metálkontakt Kft., Mátrai Kft., Firebox Kft., C-Service Kft., Sky-Tools, Dornhof Nagy Und Partner Kft., Nagy József Auditor, Aktív Tours Kft., Continental Travel Kft., Aszú Étterem, Vázterv Mérnök Iroda Kft., Continental Group Kft., Mol-Tech, Euroll Kft., Köz-Meg-Vill Kft.
Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: sajto.hidegrallyteam@gmail.com