burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Tökéletes hétvége a Mátrában

  Várakozásain felül teljesített a Korda Racing Mitsubishis pilótája Strider Zoltán a 35. HE-DO Mátrai Hegyiversenyen, hiszen mindkét nap megnyerte a kategóriáját és a II. Class Kupában Rafi bivalyerős Porscheja mögött végzett a második helyen, ráadásul sok másodpercet tudott javulni a

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. A veszprémi futam vége előtt három gyorssal kiálltatok, miért? - Kaptunk egy defektet, ezért

Családi küzdelmek várhatók a Mátrában

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben

A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe…

Szentgyörgyi Fanni, a Livewire Team versenyzője a Visontai edzés után felkészülten vág neki a Bélapátfalvai Bélkő-hegy kihívásának. A drifter lány tisztelettel tekint a hegyi versenyre, hiszen a tavalyi rendezvényen több versenyzőtársát látta „elvérezni”. Fanni, készen állsz a hegy kihívásaira? Készen állok a

Fontos pontok Veszprémből

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a

Az élmezőnyben tudtunk autózni

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse. Balogh Jani:„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás

Tökéletes hétvége a Mátrában Hosszú szakaszokon gyors befejezés Családi küzdelmek várhatók a Mátrában A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe… Fontos pontok Veszprémből Az élmezőnyben tudtunk autózni
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

News image

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. ...

Bővebben

Fontos pontok Veszprémből

News image

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tá...

Bővebben

Az élmezőnyben tudtunk autózni

News image

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a ...

Bővebben
Hidegék megvédték bajnoki címüket a Mitropa Kupában
Írta: Faingyerek    2017. október 29. vasárnap, 09:40    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A horvát bajnoki elsőség után újabb sikert ünnepelhetett az elmúlt hétvégén Hideg Krisztián és Kerék István. A páros október 20-21-én az ADAC 3-Städte Rallyen szerepelt Németországban, legnagyobb ellenfelük, Gässner hazájában. Céljuk a győzelem, és így a Mitropa Kupa bajnoki címének megvédése volt. A sikerhez ismét a Korda-féle Ford Fiesta R5-ös segítette őket.


Hideg Krisztián:
Az utolsó pillanatban döntöttük el, hogy elindulunk a Mitropa Kupa utolsó fordulóján, az ADAC 3-Städte Rallyen. A velenjei történtek után nem hagyhattuk szó nélkül, hogy Gässner otthon legyen bajnok. Ezért harcba szálltunk mi is a bajnoki címért, amit sikerült is elhódítanunk – 2016 után ismét.

Nagyon jó verseny, de nehéz pályákon, viszontagságos időjárási körülmények között. Több baleset is volt, így gyakran megszakította lendületünket a várakozás. A Mitropa Kupában simán győztünk, az abszolút értékelésben viszont 7.-ek lettünk – 147 indulóból. Lehetett volna akár gyorsabban is menni, de azt látjuk, hogy még úgy is jócskán le vagyunk maradva a német bajnokság elejéhez képest. Főleg így, hogy most még három esélyes is volt a német abszolút bajnoki címre, akik mindent el is követtek azért, hogy megnyerjék azt. Irgalmatlan tempót diktáltak, és megmutatkozott, hogy azonos típusú R5-ösök között is lehet különbség – a gyári szponzoráció függvényében.
Sajnos megint követtem el hibákat, egyszer meg is forogtunk, így az utolsó gyorsaságin buktunk még egy pozíciót az összetett értékelésben. Úgy néz ki az idei az utolsó gyorsos bakik éve… Bár azért biztos, hogy 2017 nem emiatt lesz emlékezetes, hanem az elhódított horvát, illetve a megvédett Mitropa Kupa-beli bajnoki cím miatt. A kitűzött célokat elértük, így jöhet majd most a jól megérdemelt „buliverseny”.


Kerék István:
Számunkra teljesen ismeretlenek voltak a pályák, én mindössze ’93 környékén jártam erre egyszer, nézőként. Tudtuk előre, hogy nehéz lesz, hiszen teljesen titkosítottak voltak a pályák, csak csütörtökön, az itinerosztásnál tudtuk meg, milyen gyorsaságik vannak kijelölve. Addig se térképünk, se információnk nem volt a menetrendről. A szakaszok olyan messze voltak egymástól – míg az első napiak Ausztriában, addig a második napiak Németországban voltak kijelölve –, hogy a tréningre adott 6,5 óra alatt mindössze kétszer tudtunk végigmenni rajtuk, így nem volt túl alapos a felkészülésünk. Tréning alatt ráadásul olyan köd volt, hogy alig láttunk valamit, mindössze 10 méteres volt a látótávolság. Délután pedig már rajtoltunk…

A futam alatt sem könnyítette meg a helyzetünket az időjárás: habár pénteken szép idő volt, szombaton végig szakadt az eső. Az osztrák pályák technikásak, szűkek, gyakori tempóváltásokkal tűzdelve, a németországiak közül pedig ami érdekes volt, az a kettő körgyors, amely típust kevésbé kedvelem, mert ha az egyik versenyző utoléri a másikat, akkor az nagyon veszélyes szituációt is tud okozni. De ezt szerencsére megúsztuk.
A nehézségi fokozat ellenére úgy gondoltuk, hogy azért arra van esélyünk, hogy Gässnert megverjük – még akkor is, ha ő ott lakik, és legalább már 30 alkalommal rajthoz is állt ezen a versenyen. Ez szerencsére sikerült is, több mint egy perccel voltunk gyorsabbak nála. A kitűzött célunkat így teljesítettük, megvédtük a tavalyi bajnoki címünket, bár az abszolút értékelésben én is előrébb vártam volna magunkat…


Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Laurel Kft., Richmond Logistics, Hotel Parlament, Hotel Palazzo Zichy, Patócs Autóház Kft., Metálkontakt Kft., Mátrai Kft., Firebox Kft., C-Service Kft., Sky-Tools, Dornhof Nagy Und Partner Kft., Nagy József Auditor, Aktív Tours Kft., Continental Travel Kft., Aszú Étterem, Vázterv Mérnök Iroda Kft., Continental Group Kft., SRT Kft., Ventosus Kft., Moltech, Euroll Kft.
Sajtófőnök: Horváth
Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: sajto.hidegrallyteam@gmail.com
Fotó: Makai Gergely