burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Utasok voltunk az autóban

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is hogy vagytok, minden rendben veletek? - Igen, hálistennek mi jól vagyunk. Mindketten a vezető

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pettersson–Nilsson kettős Porschéjával, amelyet sikerült legyőzniük. Wirtmann állítása szerint ez volt élete legnagyobb

52. Mecsek Rallye - Turán

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a hátuk mögött tartani tudták előnyüket a bajnokságban. Az elejétől a végéig izgalmas és fordulatos

Eb-döntő örömautózással

Kedvenc pályáin fejezi be idei Historic Rali-Európa-bajnoki szereplését Wirtmann Ferenc és Kerekes József Ford Escort Mk II-essel a Mecsek Ralin. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros az Eb. D csoportjában a második helyen áll. Matematikai esélye még van a

Nagy meccsre számítanak

Az első Mecsek Rallye-jára készül ifj. Fogarasi Attila, aki ezúttal a korábbi navigátorát Toloczkó Pétert ülteti a jobb egybe. Az MR Racing Hondás alakulata a pécsi versenyen szeretné életben tartani az ötös géposztály bajnoki esélyeit. Attila szokásához híven most is belső

Utasok voltunk az autóban Wirtmann élete győzelmével zárta az évet 52. Mecsek Rallye - Turán Eb-döntő örömautózással Nagy meccsre számítanak
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Utasok voltunk az autóban

News image

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is ho...

Bővebben

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

News image

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pe...

Bővebben

52. Mecsek Rallye - Turán

News image

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a há...

Bővebben
Hidegék megvédték bajnoki címüket a Mitropa Kupában
Írta: Faingyerek    2017. október 29. vasárnap, 09:40    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A horvát bajnoki elsőség után újabb sikert ünnepelhetett az elmúlt hétvégén Hideg Krisztián és Kerék István. A páros október 20-21-én az ADAC 3-Städte Rallyen szerepelt Németországban, legnagyobb ellenfelük, Gässner hazájában. Céljuk a győzelem, és így a Mitropa Kupa bajnoki címének megvédése volt. A sikerhez ismét a Korda-féle Ford Fiesta R5-ös segítette őket.


Hideg Krisztián:
Az utolsó pillanatban döntöttük el, hogy elindulunk a Mitropa Kupa utolsó fordulóján, az ADAC 3-Städte Rallyen. A velenjei történtek után nem hagyhattuk szó nélkül, hogy Gässner otthon legyen bajnok. Ezért harcba szálltunk mi is a bajnoki címért, amit sikerült is elhódítanunk – 2016 után ismét.

Nagyon jó verseny, de nehéz pályákon, viszontagságos időjárási körülmények között. Több baleset is volt, így gyakran megszakította lendületünket a várakozás. A Mitropa Kupában simán győztünk, az abszolút értékelésben viszont 7.-ek lettünk – 147 indulóból. Lehetett volna akár gyorsabban is menni, de azt látjuk, hogy még úgy is jócskán le vagyunk maradva a német bajnokság elejéhez képest. Főleg így, hogy most még három esélyes is volt a német abszolút bajnoki címre, akik mindent el is követtek azért, hogy megnyerjék azt. Irgalmatlan tempót diktáltak, és megmutatkozott, hogy azonos típusú R5-ösök között is lehet különbség – a gyári szponzoráció függvényében.
Sajnos megint követtem el hibákat, egyszer meg is forogtunk, így az utolsó gyorsaságin buktunk még egy pozíciót az összetett értékelésben. Úgy néz ki az idei az utolsó gyorsos bakik éve… Bár azért biztos, hogy 2017 nem emiatt lesz emlékezetes, hanem az elhódított horvát, illetve a megvédett Mitropa Kupa-beli bajnoki cím miatt. A kitűzött célokat elértük, így jöhet majd most a jól megérdemelt „buliverseny”.


Kerék István:
Számunkra teljesen ismeretlenek voltak a pályák, én mindössze ’93 környékén jártam erre egyszer, nézőként. Tudtuk előre, hogy nehéz lesz, hiszen teljesen titkosítottak voltak a pályák, csak csütörtökön, az itinerosztásnál tudtuk meg, milyen gyorsaságik vannak kijelölve. Addig se térképünk, se információnk nem volt a menetrendről. A szakaszok olyan messze voltak egymástól – míg az első napiak Ausztriában, addig a második napiak Németországban voltak kijelölve –, hogy a tréningre adott 6,5 óra alatt mindössze kétszer tudtunk végigmenni rajtuk, így nem volt túl alapos a felkészülésünk. Tréning alatt ráadásul olyan köd volt, hogy alig láttunk valamit, mindössze 10 méteres volt a látótávolság. Délután pedig már rajtoltunk…

A futam alatt sem könnyítette meg a helyzetünket az időjárás: habár pénteken szép idő volt, szombaton végig szakadt az eső. Az osztrák pályák technikásak, szűkek, gyakori tempóváltásokkal tűzdelve, a németországiak közül pedig ami érdekes volt, az a kettő körgyors, amely típust kevésbé kedvelem, mert ha az egyik versenyző utoléri a másikat, akkor az nagyon veszélyes szituációt is tud okozni. De ezt szerencsére megúsztuk.
A nehézségi fokozat ellenére úgy gondoltuk, hogy azért arra van esélyünk, hogy Gässnert megverjük – még akkor is, ha ő ott lakik, és legalább már 30 alkalommal rajthoz is állt ezen a versenyen. Ez szerencsére sikerült is, több mint egy perccel voltunk gyorsabbak nála. A kitűzött célunkat így teljesítettük, megvédtük a tavalyi bajnoki címünket, bár az abszolút értékelésben én is előrébb vártam volna magunkat…


Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Laurel Kft., Richmond Logistics, Hotel Parlament, Hotel Palazzo Zichy, Patócs Autóház Kft., Metálkontakt Kft., Mátrai Kft., Firebox Kft., C-Service Kft., Sky-Tools, Dornhof Nagy Und Partner Kft., Nagy József Auditor, Aktív Tours Kft., Continental Travel Kft., Aszú Étterem, Vázterv Mérnök Iroda Kft., Continental Group Kft., SRT Kft., Ventosus Kft., Moltech, Euroll Kft.
Sajtófőnök: Horváth
Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: sajto.hidegrallyteam@gmail.com
Fotó: Makai Gergely