Fogasy dobogón a Mitropa Kupában

A kitűzött célt teljesítette Fogasy Gergely és Berendi Dávid Ausztriában, a Lavanttal Ralin, ahol a Ford Fiesta R5-tel a Mitropa Kupa harmadik, abszolút értékelésben pedig a nyolcadik helyet szerezték meg. A verseny híres a kiszámíthatatlan időjárási viszonyairól. Ez az idén

A feladás határán

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit csak lehet, egy valami azonban mégis keresztülhúzta a számításait. Ráadásul elég rendesen… Olyannyira,

Nagyon kellett már ez az eredmény

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jött el az idő, hogy az eddig megszerzett tapasztalatokat eredményre váltsák, ami a

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és RC4-ben. Hogy tetszett az „ismerkedős” hétvége? - Mi igazából tesztversenynek fogjuk fel az

Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely

Az Eger Ralin Kurtos Róbert és Fridrik Gergő bronzérmes lett a Production csoportban. Szépen bekezdtek a Mitsubishivel, kíváncsian várják a miskolci folytatást. Megijedt az eladástól a Mitsubishi, hogy ilyen szép eredményt produkáltatok? - Nem hiszem, mert küzdelmes volt azért ez a verseny

Bronzéremmel kezdték a szezont

Az egri futamról Jánosa Ákos és Szőke Tomi azonnal egy harmadik hellyel távozott. Próbálták közösen felvenni a ritmust, az eredmény szerint elég jól sikerült ezt abszolválniuk. Mit mond egy maximalista első verseny után a harmadik helyre? - Így a napok elteltével azt,

Biztató eredmények

Hajtás problémák hátráltatták a Speed Technika párosát, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duót, akik többször is megmutatták idén is kell számolni velük a 2WD Kupában. Attila a verseny előtt elmondta, hogy egyedül a szuhai pálya, ami mind feldolgozásban, mind

Fogasy dobogón a Mitropa Kupában A feladás határán Nagyon kellett már ez az eredmény Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely Bronzéremmel kezdték a szezont Biztató eredmények
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A feladás határán

News image

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit cs...

Bővebben

Nagyon kellett már ez az eredmény

News image

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jö...

Bővebben

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előr

News image

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és...

Bővebben
Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián
Írta: Faingyerek    2018. szeptember 08. szombat, 11:02    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A nyári szünet után a nemzetközi megmérettetések is folytatódnak. Hideg Krisztián és Kerék István számára például a European Rally Trophy (ERT), illetve a horvát bajnokság újabb fordulója lesz a következő állomás. A szeptember 7-8-ai Nova Gorica Rallyn ráadásul egy teljesen új, továbbfejlesztett R5-ös áll rajthoz a páros.


Hideg Krisztián:
Igaz, közel két hónapja ültünk utoljára versenyautóban, de így sem tudtuk kipihenni magunkat. Hétvégéről hétvégére utazunk a versenyekre – ha nem rally, akkor gokart kapcsán. Így volt ez egy héttel ezelőtt is, ahol Ádám is nyerni tudott a morva kupán. Így őt a győzelmei számában már biztosan nem fogom utolérni idén. De szeretnék közelebb kerülni hozzá – például most hétvégén, amikor is Nova Goricában állunk rajthoz.

Ez a futam ismét kettő az egyben lesz, hiszen a horvát és az ERT értékelésébe is beleszámít. A kiírás ugyanaz, mint tavaly volt, csak minimálisat módosítottak rajta, és az is inkább a pályák programbeli sorrendjét érintette. Fel vagyunk készülve arra, hogy ultra nehéz megmérettetés vár ránk, 0 kilométer egyenessel, sok kanyarral, tempóváltásokkal.

A célunk azonban így is az lenne, hogy egy jó eredménnyel bebiztosítsuk a vezető pozíciónkat a horvát értékelésben, amit jelenleg jócskán vezetünk. Ha ez sikerülne, akkor az utolsó fordulóra már nyugodtan, az örömautózás reményében utazhatnánk. ERT tekintetében pedig arra törekszünk, hogy a szezon végére döntőbe jussunk.

Eddig nem nagyon volt szerencsénk Nova Goricában. Első alkalommal olajnyomás problémája volt a Mitsubishinknek, tavaly pedig a fékünk rendetlenkedett az R5-ösben. De hát három a magyar igazság, így bízom benne, hogy most elkerül bennünket a technika ördöge, és problémamentesen célba érünk.
Péntek reggel a shake down-nal kezdünk, majd a délután 14 órai rajtot követően 5 szakaszt teljesítünk. Szombaton pedig további 7 gyorsaságinak nézünk elébe. Mindez összesen 150 versenykilométert jelent. Egy vadonatúj R5-össel megyünk, ami 2018-as, idei fejlesztésű, Kazár Miki ment vele idén még az Eger Rallyn. Sok jót hallottam ezekről a fejlesztésekről, így remélem, hogy mi is megtapasztalhatjuk ezek előnyeit.







Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Laurel Kft., Richmond Logistics, Hotel Parlament, Hotel Palazzo Zichy, Patócs Autóház Kft., Metálkontakt Kft., Mátrai Kft., Firebox Kft., C-Service Kft., Sky-Tools, Dornhof Nagy Und Partner Kft., Nagy József Auditor, Aktív Tours Kft., Continental Travel Kft., Aszú Étterem, Vázterv Mérnök Iroda Kft., Continental Group Kft., SRT Kft., Ventosus Kft., Moltech, Euroll Kft., HNN Projekt
Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: sajto.hidegrallyteam@gmail.com