burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Wirtmann új pályákon az Ypres Ralin

Nem sokat pihenhetett Wirtmann Ferenc, aki a Fehérvár Ralit követő héten, kedden már Belgiumba utazott a Historic Rali-Európa-bajnokság negyedik futamára, az Ypres Ralira. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott versenyzőnek az Eb-n megszokott módon Kerekes József navigál a Ford Escort

Hidegzuhany utáni győzelem

Az Országos Rallye Challenge abszolút hatodik és kategóriája, valamint a 2WD Kupa első helyén zárta a 2018-as Székesfehérvár Rallye-t az MR Racing Hondás alakulata, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó. Nem indult minden ilyen simán, hiszen csütörtökön az MR

Sikeres hétvége a koronázó városban

Értékes pontokkal, dobogós helyezésekkel tértek haza a CREDOBUS-LPWMSport autói és versenyzői a 2018-as Országos Rallye Bajnokság negyedik fordulójáról a Taxi4 Székesfehérvár Rallye-ról. Ismét csapatunk Hyundai i20 r5 versenyautóját választotta a Turán Frigyes - Bagaméri László páros. A bajnokság vezető pozíciójában érkeztek

Szerencse a szerencsétlenségben

Ami Zágrábban elkerülte, az Kisvaszaron utolérte a Hideg Krisztián – Kerék István duót. A Mitsubishi Lancer Evo IX-essel induló alakulat az elmúlt hétvégén a MARB Déli régió sprintsorozatának 5. futamán vett részt, hogy tovább tesztelhesse az újjáépített versenyautót. Még szerencse,

Cikis helyzetek Fehérváron

Habár az idei szezon jelmondata a „No stress”, Lángi Attilát mégse kerülte el az idegeskedés az elmúlt hétvégén. A székesfehérvári bajnoki fordulón minden apró hiba előjött a Z4-en, ami csak lehetséges, ráadásul pár alkalommal igen necces szituációba is keveredett a

Mattot kaptunk

Balogh Jani és Szőke Tomi számára jól indult a Székesfehérvár Rallye, mivel lépést tudtak tartani az élbollyal és lőtávolon belül voltak a dobogón álló párosokhoz képest. A második versenynap közepén az egyik gyorsaságin egy méretes szikla termett előttük az egyik

Wirtmann szoros versenyben

Megnyerte a C csoportot Wirtmann Ferenc és Nyirfás Julianna Ford Escort Mk I-essel az Országos Historic Ralibajnokság ötödik futamán, a Székesfehérvár Ralin. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros az abszolút értékelésben szoros versenyben szerezte meg a második helyet. Wirtmann ezzel

Wirtmann új pályákon az Ypres Ralin Hidegzuhany utáni győzelem Sikeres hétvége a koronázó városban Szerencse a szerencsétlenségben Cikis helyzetek Fehérváron Mattot kaptunk Wirtmann szoros versenyben
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Hidegzuhany utáni győzelem

News image

Az Országos Rallye Challenge abszolút hatodik és kategóriája, valamint a 2WD Kupa első helyén zárta a 2018-as Székesfehérvár Rallye-t az MR Racing Hondás alakulata, az ifj. Fogarasi At...

Bővebben

Sikeres hétvége a koronázó városban

News image

Értékes pontokkal, dobogós helyezésekkel tértek haza a CREDOBUS-LPWMSport autói és versenyzői a 2018-as Országos Rallye Bajnokság negyedik fordulójáról a Taxi4 Székesfehérvár Rallye-ról. Ismét csapatunk Hyundai i20 r5 versenyautóját vá...

Bővebben

Szerencse a szerencsétlenségben

A Székesfehérvár Ralin ismét rájárt a rúd…akarom mondani a jeladó a Jánosa Ákos – Rubóczky Attila párosra. A Peugeot Kupában végig stabilan tartották a második helyet, de a ...

Bővebben
Wirtmann másodszorra nyerte meg a Mecsek Ralit
Írta: Faingyerek    2016. október 13. csütörtök, 19:00    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Megismételte tavalyi győzelmét Wirtmann Ferenc és Barna György a Mecsek Rali historic Eb-futamon. A Grawe Életbiztosító Zrt által támogatott páros nem csak a D csoport küzdelmeit nyerte meg, hanem abszolút értékelésben is a historic mezőny élén végzett. Ezzel a magyar bajnokság D csoportjában kilenc pontra növelte előnyét az élen, a Közép-Európai Zóna Kupa (CEZ) historic rali értékelésében pedig bajnok lettek, amely akkor válik hivatalossá, hogyha azt az FIA jóváhagyja.


Wirtmann a verseny előtt azt ígérte, hogy az első napon gyorsan kezd a Ford Escort Mk II-essel, másnap pedig fokozza a tempót. Ezt sikerül megvalósítania, hiszen a D3-as kategóriába rajt-cél győzelmet aratott, a 13 gyorsasági szakaszból 12-szer volt a leggyorsabb. Abszolút értékelésben pedig pénteken, az ötödik gyorsasági szakaszon állt az élre, szombaton pedig egy kivételével mindet megnyerte.

„Nagyon jó verseny volt – mondta Wirtmann Ferenc. – A pályabejárás mostoha körülmények között zajlott, de legalább nagyon pontos itinert lehetett készíteni, hogy hol lesz sár, tócsa, felhordás.

Az autó az utolsó pillanatban lett kész. Mérnökünk, Benito még a gépátvétel előtti nap is dolgozott rajta, mindent szétszedett, mindent megnézett, de egyelőre nem találta meg a hibát, hogy mitől nem húz a motor csak padlógázon. Elég kalandos volt így menni a sárban, de már kezdem megszokni.

A verseny és a rendezés is hibátlan volt, nagyon tetszettek a pályák. Pénteken az első körben tiszta úton mentünk, a másodikban viszont már dágványban, igazi rali körülmények között. Szombatra kisütött a nap, akkor újra tiszta pályán versenyezhettünk. Az elején óvatosabb voltam, de másnapra, ahogy ígértem, gyorsultunk egy kicsit.

Nagyon örülök a győzelemnek, a Mecsek Rali volt az idei ötödik CEZ-futamunk, mindegyiken megnyertük a CEZ-értékelést és nem hivatalosan a bajnokságot is. A magyar bajnokságban pedig tovább növeltük az előnyünket a D csoportban.

A verseny egyetlen negatívuma volt, hogy most először indultunk szervizfőnökünk, Léhi Sándor nélkül. Az utolsó versenyekre ugyan nem tudott eljönni, de bármikor felhívhattuk őt, ha baj volt, amire általában az volt a válasz, hogy nyissátok ki a szervizautó bal hátsó fiókját, vegyétek ki belőle az alkatrészt és azzal oldjátok meg. Lélekben természetesen, most is velünk volt.


MECSEK RALI HISTORIC VÉGEREDMÉNY:
1. Wirtmann Ferenc–Barna György Ford Escort RS D3 1:28:06,9
2. Storang Christoffer–Renstal Kjell Ford Escort MK1 RS 1600 C3 +2:36,1
3. Peltonen Esa–Lamminen Hannu Toyota Starlet D1 +3:31,7
4. Pagella Maurizio–Brea Roberto Porsche 911 SC D4 +4:38,5
5. Gaál Ádám–Kalapács Kornél Opel Ascona B D3 +5:22,3
6. Varga Péter–Végh Attila BMW e30 325i E4 +10:57,1
7. Norrgǻrd Sverre–Hämäläinen Reeta BMW 2002 ti B4 +11:14,6
8. Pallaghy Botond–Hetesi Viktor Peugeot 205 Gti E2 +11:26,4
9. Balogh Sándor–Groll Róbert Fiat 131 Racing D3 +12:21,1
10. Bergquist Nils–Magnusson Karl-Erik Volvo 122 B4 +13:00,9
11. Wilkman Klaus–Villikka Anni Triumph TR8 D4 +13:54,2
12. Kivitila Elias–Tuominen Timo Ford Escort Twincam B3 +13:56,6
13. Don Nitro–Leitgéb Judit Peugeot 205 Gti E2 +14:13,4
14. Rácz Tibor–Ratting Tamás Lada 21011 D1 +14:29,1
15. Tóth István–Bruckner Viktor Skoda S120 S C1 +17:13,9
16. Hammer Tamás–Dr. Darvas-H. Szilvia Lada 21011 Gr.2 D2 +18:35,9
17. Heikkilä Lauri–Mäntylä Janne Lancia Fulvia HF C2 +24:55,4
18. Serényi András–Szlatnik Bernadett Trabant 601 Special E1 +26:26,6
19. Nagy Tamás–Kalapács Zsolt Moszkvics 403 Rallye B3 +28:02,1
20. Üveges Gábor–Nagy Mariann Lada 2108 Samara E2 +29:09,0
21. Anttalainen Pekka–Hietaniemi Antti Skoda Felicia Super A2 +29:55,8
22. Hyvärinen Jari–Hyvärinen Risto Ford Escort 1300 GT C1 +38:18,8

WIRTMANN FERENC KORÁBBI HISTORIC EREDMÉNYEI:
2008. C korcsoport magyar bajnok
2009. C korcsoport magyar bajnok
2010. C korcsoport magyar bajnok
2011. C korcsoport magyar bajnok
2012. C korcsoport magyar bajnok, Historic CEZ-bajnok
2013. Historic CEZ-bajnok
2014. D korcsoport magyar bajnok, Historic Eb. C korcsoport 4.
2015. C korcsoport magyar bajnok, Historic CEZ-bajnok, Historic Eb. D korcsoport 2.
2016. Historic CEZ-bajnok

A Textura Sport Club partnerei: Grawe Életbiztosító Zrt., Textura Kft., Beanett Bt. Munkaruházat, Iharos és Goller Kft., Ford Hovány