burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
Wirtmann szoros versenyben
Írta: Faingyerek    2018. június 20. szerda, 15:52    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Megnyerte a C csoportot Wirtmann Ferenc és Nyirfás Julianna Ford Escort Mk I-essel az Országos Historic Ralibajnokság ötödik futamán, a Székesfehérvár Ralin. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros az abszolút értékelésben szoros versenyben szerezte meg a második helyet.


Wirtmann ezzel a C csoportot — öt győzelemmel — száz százalékos teljesítménnyel vezeti, míg az abszolút értékelésben előnyét tovább növelve szintén a bajnokság élén áll.

„Székesfehérváron mindig meggyűlik a bajunk a Spindler családdal — nevetett Wirtmann Ferenc. — Annak idején még az édesapjukkal is versenyeztem, a historicban pedig a két testvér mindig nagyon kemény ellenfél. Ezúttal a fiatalabb, Jenővel akadtunk össze. Arra számítottam, hogy sokkal jobban kikapunk tőle. Nem csak az E csoportos Kadettjük jó autó, de a sofőr is nagyon ügyes.

A negyedik gyorsaságin feljöttünk rá négy tized másodpercre, az ötödiken megvert, gondoltam, az utolsó megpróbálom. Nagyon jó időt jöttünk, vártam a célban, hogy jönnek, de nem jöttek. Balogh Sanyiék balesete miatt megállt a mezőny és mindenki a mi időnket kapta, így nem tudtunk javítani.

Az autóval volt egy kisebb benzinellátási gondunk, nyolcezer körül ledadogott és irtózatos benzinszag volt a kocsiban, de ez nem von le semmit Spindler teljesítményéből, nem ezért kaptunk ki.

Nyirfás Julcsi most is hibátlanul navigált, abszolút profi. A fehérvári pályák nem a szívem csücskei, nagyon gyorsak, a fehér aszfalt csúszik, dobálós, kavicsos, eléggé szétüti az autót. Ezzel együtt jól éreztem magam, jó volt menni az Escorttal.



Ugyanezt támasztotta alá Nyirfás Julianna is, aki az Eger Rali után másodszorra navigált Wirtmann-nak:

„Ez a verseny nagyobb kihívás volt, mert bár másodszorra ültünk együtt, a pályák sem Ferinek, sem nekem nem voltak meg. Nagyon izgultam, hogy jó eredményt érjünk el. Feri reggel tuti vért ivott, mert annyira ment… Néha még megdicsérni sem tudtam egy-egy jól sikerült kanyart, annyira a határon autóztunk.

Minden alkalommal elcsodálkozom, hogy mennyire éles versenyautó az Escort. A nézőknek is nagyon tetszett, sokan szurkoltak, az élen a párommal, (ifj. Kanyik) Antival, akivel a Mitropa Kupában versenyzünk. Ő is ott volt a pálya szélén és lengette a trikóját.

A szervezés jó volt, az időtervet végig tartották, egyetlen késés sem volt. Én nagyon jól éreztem magam a versenyen és büszke vagyok a második helyezésünkre.“


SZÉKESFEHÉRVÁR RALI HISTORIC VÉGEREDMÉNY
1. Spindler Jenő—Csizmadia Csaba Opel Kadett GSi E3 41:25,2
2. Wirtmann Ferenc—Nyirfás Julianna Ford Escort RS Mk I C3 +13,4
3. Nagy István—Tóth Tibor VW Golf 1 GTi D2 +2:09,4
4. Fábián Szabolcs—Láng Roland Subaru Legacy E4 +4:40,4
5. Mészáros Attila—Patkó Gábor Lada 2101 D1 +4:56,5
6. Szemán Sándor—Mészáros Ferenc Suzuki Swift E1 +5:36,3
7. Csoma András—Schweighardt Gábor Ford Escort RS2000 Mk1 C3 +6:43,2
8. Auszmann Gyula—Szabó János Moszkvics 412 E2 +9:59,6
9. Nagy Tamás—Halász Szabó Anetta Moszkvics 403 Rallye B3 +11:38,8
10. Ördögh Miklós—Nyári Barna Balázs Suzuki Swift Gti MK1 E2 +12:44,5

WIRTMANN FERENC 2018-AS EREDMÉNYEI:
Costa Brava Rali: Historic Eb. D csoport és D3-as kategória 2. hely, csapatverseny 1. hely
Eger Rali 1. nap: Historic ob. C csoport 1. hely, abszolút 1. hely
Eger Rali 2. nap: Historic ob. C csoport 1. hely, abszolút 1. hely
Vltava Rali: Historic Eb. D csoport és D3-as kategória 1. hely, CEZ historic abszolút 1. hely
Miskolc Rali 1. nap: Historic ob. C csoport 1. hely, abszolút 1. hely
Miskolc Rali 2. nap: Historic ob. C csoport 1. hely, abszolút 1. hely
Asturias Rali: Historic Eb. D csoport 3. hely, D3-as kategória 2. hely, csapatverseny 2. hely
Székesfehérvár Rali: Historic ob. C csoport 1. hely, abszolút 2. hely

WIRTMANN FERENC KORÁBBI HISTORIC EREDMÉNYEI:
2008. C korcsoport magyar bajnok
2009. C korcsoport magyar bajnok
2010. C korcsoport magyar bajnok
2011. C korcsoport magyar bajnok
2012. C korcsoport magyar bajnok, Historic CEZ-bajnok
2013. Historic CEZ-bajnok
2014. D korcsoport magyar bajnok, Historic Eb. C korcsoport 4.
2015. C korcsoport magyar bajnok, Historic CEZ-bajnok, Historic Eb. D korcsoport 2.
2016. D korcsoport magyar bajnok, Historic CEZ-bajnok
2017. D korcsoport magyar bajnok, Historic abszolút magyar bajnok

A Textura Sport Club partnerei: Grawe Életbiztosító Zrt., Textura Kft., Iharos és Goller Kft., Ford Hovány