Fogasy dobogón a Mitropa Kupában

A kitűzött célt teljesítette Fogasy Gergely és Berendi Dávid Ausztriában, a Lavanttal Ralin, ahol a Ford Fiesta R5-tel a Mitropa Kupa harmadik, abszolút értékelésben pedig a nyolcadik helyet szerezték meg. A verseny híres a kiszámíthatatlan időjárási viszonyairól. Ez az idén

A feladás határán

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit csak lehet, egy valami azonban mégis keresztülhúzta a számításait. Ráadásul elég rendesen… Olyannyira,

Nagyon kellett már ez az eredmény

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jött el az idő, hogy az eddig megszerzett tapasztalatokat eredményre váltsák, ami a

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és RC4-ben. Hogy tetszett az „ismerkedős” hétvége? - Mi igazából tesztversenynek fogjuk fel az

Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely

Az Eger Ralin Kurtos Róbert és Fridrik Gergő bronzérmes lett a Production csoportban. Szépen bekezdtek a Mitsubishivel, kíváncsian várják a miskolci folytatást. Megijedt az eladástól a Mitsubishi, hogy ilyen szép eredményt produkáltatok? - Nem hiszem, mert küzdelmes volt azért ez a verseny

Bronzéremmel kezdték a szezont

Az egri futamról Jánosa Ákos és Szőke Tomi azonnal egy harmadik hellyel távozott. Próbálták közösen felvenni a ritmust, az eredmény szerint elég jól sikerült ezt abszolválniuk. Mit mond egy maximalista első verseny után a harmadik helyre? - Így a napok elteltével azt,

Biztató eredmények

Hajtás problémák hátráltatták a Speed Technika párosát, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duót, akik többször is megmutatták idén is kell számolni velük a 2WD Kupában. Attila a verseny előtt elmondta, hogy egyedül a szuhai pálya, ami mind feldolgozásban, mind

Fogasy dobogón a Mitropa Kupában A feladás határán Nagyon kellett már ez az eredmény Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely Bronzéremmel kezdték a szezont Biztató eredmények
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A feladás határán

News image

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit cs...

Bővebben

Nagyon kellett már ez az eredmény

News image

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jö...

Bővebben

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előr

News image

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és...

Bővebben
Wirtmann és a lefogazott difi
Írta: Faingyerek    2019. április 02. kedd, 18:24    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A D csoportban az első, az abszolút és a CEZ értékelésben pedig a második helyet szerezte meg Wirtmann Ferenc és Kerekes József az Országos Historic Ralibajnokság nyitófutamán, az Eger Ralin.


A Grawe Életbiztosító Zrt által támogatott páros az első hét gyorsasági szakaszt fölényesen megnyerte a Ford Escort Mk II-essel, a nyolcadikon azonban lefogazott a differenciálművük, ami miatt a szombati utolsó gyorsaságit nem tudták teljesíteni.

Másnap szuper ralival visszaálltak a versenybe. A kihagyott szakasz miatt kapott büntetés egy részét ledolgozták és az abszolút értékelés második helyére jöttek fel.
„Jól indult a verseny, az első gyorsaságikon sikerült elhúzni, de a nyolcadikon lefogazott a difi – mondta Wirtmann. – Valószínűleg anyaghiba okozhatta. A srácok visszaszaladtak Nagytarcsára a tartalék differenciálműért, este beépítettük és másnap folytattuk a versenyt.

Ezt a hibát leszámítva az autó jól viselkedett. A kihagyott gyorsasági miatt kapott büntetés ellenére sikerült megnyerni a D csoportot, abszolútban pedig a második helyre jöttünk fel. Ez volt számunkra a fontosabb eredmény, mert így a CEZ értékelésben is másodikok lettünk.

Az autó gyakorlatilag rajt kész állapotban van. A magyar bajnokságban a következő Miskolc Ralit kihagyjuk, azon a hétvégén a CEZ harmadik futamán, a Vltava Ralin állunk rajthoz.“



CEZ HISTORIC RALIBAJNOKSÁG 2019
március 29–30. Eger Rali
április 6–7. Lavanttal Rali (Ausztria)
április 26–27. Vltava Rali (Csehország)
május 3–4. Tátra Rali (Szlovákia)
június 28–29. Zelezniki Rali (Szlovénia)
július 18–20. Weiz Rali (Ausztria)
augusztus 30–31. Alpi Orientali (Olaszország)
szeptember 20–21. Nova Goricia Rali (Szlovénia)
október 18–20. Kassa Rali (Szlovákia)

WIRTMANN FERENC 2019-es EREDMÉNYEI
Eger Rali: D csoport 1. hely, abszolút és CEZ értékelés 2. hely

WIRTMANN FERENC KORÁBBI HISTORIC EREDMÉNYEI
2008. C korcsoport magyar bajnok
2009. C korcsoport magyar bajnok
2010. C korcsoport magyar bajnok
2011. C korcsoport magyar bajnok
2012. C korcsoport magyar bajnok, Historic CEZ-bajnok
2013. Historic CEZ-bajnok
2014. D korcsoport magyar bajnok, Historic Eb. C korcsoport 4.
2015. C korcsoport magyar bajnok, Historic CEZ-bajnok, Historic Eb. D korcsoport 2.
2016. D korcsoport magyar bajnok, Historic CEZ-bajnok
2017. D korcsoport magyar bajnok, Historic abszolút magyar bajnok
2018. Historic abszolút magyar bajnok, Historic Eb. D korcsoport 2.

A Textura Sport Club partnerei: Grawe Életbiztosító Zrt., Textura Kft., Iharos és Goller Kft., Valvoline és Sonnax