burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nagyszerű eredmények az Isztriáról

Boldogan tértek haza az CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a horvát tengerpartról. A verseny előtt megígérték, nem nyaralni mennek és ez így is volt, hiszen a Lovász Pál - Kürti Tamás a Mitropa Kupa nagyszerű második helyére kormányozta be a Hyundai i20 R5

Rövidre sikerült a Miskolc Rallye

A Balogh János-Szőke Tamás páros idei második versenye következett Miskolcon, ami Janinak hazai versenynek számított. A pilóta és navigátora újra a Skoda Fabia R5-össel vágott neki a megye útjainak, ahol rendkívül jól kezdtek, de később egy kis hiba miatt mégis

Nem nyaralni megyünk a tengerhez

A horvát tengerpartra utazik a CREDOBUS-LPWMSport csapata, ám nem a nyaralás a céljuk. A soron következő Mitropa Rally Kupán, a Rally Opatiján szeretnék megszerezni a lehető legjobb eredményt. A Lovász Pál - Kürti Tamás duó idén harmadszor fog külföldön versenyezni és

Felrobbant a motor

Három éles gyorsasági jutott az MR Racing Hondás alakulatának, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duónak a 2018-as Hell Miskolc Rallye-n, mert az autójuk motorja feladta a szolgálatot. A srácok az ORB 2WD Kupa harmadik helyéről búcsúzta a versenyből. A

Újra a kuplung rontott el mindent

Nagyon rosszkedvűen tért haza a Hell Miskolc Rallye-ról a Korda Racing Mitsubishis egysége a Strider Zoltán - Apkó András páros, hiszen Eger után itt is egy kuplung hiba törte össze az álmukat. A csapat az egri futam után úgy döntött, hogy

Ritmustalanul

Kezdeti optimizmusa gyorsan elszállt az Ollé-Belső kettősnek, mert az első perctől kezdve szinte minden területen hiányzott az összhang. Ollé Sasa- Belső Kristóf: „Nagyon rosszul teljesítettünk, igazából nem éreztük a ritmust, nem volt jó az összhang és a pályák sem tetszettek. A

Végig küzdöttek

A miskolci szakaszok, a meleg és a hosszú etapok rendesen kifárasztották Hibján Jocit és Szurovcsák Pistit. Kicsit jobb eredményre vágytak, de örülnek, hogy célba értek. Hogy bírtátok a Miskolc Rali megpróbáltatásait? - A múltkori egri futamra vegyes érzésekkel készültünk, ahonnan végül

Féktelenül száguldoztak

A Miskolc Ralin hatodik helyen végzett a 3-as kategóriában Kurtos Robi és Szegedi Máté. Egyből úgy kezdték a versenyt, hogy fék nélkül rajtoltak, majd megpróbálták ledolgozni a lemaradásukat. Hogy tetszettek az igazi rali pályák? - Én mondtam a Miskolc Rali előtt,

Majális Budapest belvárosában

A miskolci fáradság ellenére nagy örömmel tett eleget a szervezők felkérésének a CREDOBUS-LPWMSport párosa, a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, hogy részt vegyen a május elsején rendezendő budapesti nagy futamon. Pál és Tamás a már hagyománynak tekintethető belvárosi autózást nagyon

Az eddigi legjobb

Az abszolút hatodik helyen zárta a 2018-as Hell Miskolc Rallye-t a CREDOBUS-LPWMSport egysége, a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akiknek ez az eredmény nem csak az idei legjobb teljesítményük, hanem a csapat fennállása óta ez az eddigi legtöbb pontot

Újra nagyot lendítenének a céljaikon

A horvát bajnokság második futama következik a május 4-5-ei hétvégén. A 27. Rally Opatiján több magyar páros is képviseli majd hazánkat, többek között Hideg Krisztián és Kerék István is. A Skoda Fabia R5-ös alakulat célja, hogy a tavalyi dobogófelállást megismételje

Be kell tudni osztani a gumikat a Kanári-szigeteken!

A 42. Rally Islas Canarias az ERC sorozat idei második futama és ez az a verseny, ahol az aszfalt tapadására nem lehet panasza egyik indulónak sem. Éppen ez az extrém tapadás okozza mindenkinek a legnagyobb fejtörést: az autót úgy kell

Rövidre vágva

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna szlovéniai kirándulása a Skoda Fabia R5-el sajnos a vártnál jóval rövidebbre sikerült. A futam második napján néhány szakaszt követően egy rejtélyes elektronikai hiba miatt Janiék a verseny feladására kényszerültek.

Wirtmann kettős győzelmet aratott Miskolcon

A szombati verseny után a vasárnapi futamot is megnyerte Wirtmann Ferenc ás Czakó-Budai Annamária a Miskolc Rali historic értékelésében, így a hétvégén a Ford Escort Mk I-essel kettős győzelmet arattak. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros a C csoportban

Nagyszerű eredmények az Isztriáról Rövidre sikerült a Miskolc Rallye Nem nyaralni megyünk a tengerhez Felrobbant a motor Újra a kuplung rontott el mindent Ritmustalanul Végig küzdöttek Féktelenül száguldoztak Majális Budapest belvárosában Az eddigi legjobb Újra nagyot lendítenének a céljaikon Be kell tudni osztani a gumikat a Kanári-szigeteken! Rövidre vágva Wirtmann kettős győzelmet aratott Miskolcon
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Rövidre sikerült a Miskolc Rallye

News image

A Balogh János-Szőke Tamás páros idei második versenye következett Miskolcon, ami Janinak hazai versenynek számított. A pilóta és navigátora újra a Skoda Fabia R5-össel vágott neki a me...

Bővebben

Felrobbant a motor

News image

Három éles gyorsasági jutott az MR Racing Hondás alakulatának, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duónak a 2018-as Hell Miskolc Rallye-n, mert az autójuk motorja feladta a ...

Bővebben

Újra a kuplung rontott el mindent

News image

Nagyon rosszkedvűen tért haza a Hell Miskolc Rallye-ról a Korda Racing Mitsubishis egysége a Strider Zoltán - Apkó András páros, hiszen Eger után itt is egy kuplung hi...

Bővebben
Be kell tudni osztani a gumikat a Kanári-szigeteken!
Írta: Faingyerek    2018. május 04. péntek, 08:27    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A 42. Rally Islas Canarias az ERC sorozat idei második futama és ez az a verseny, ahol az aszfalt tapadására nem lehet panasza egyik indulónak sem. Éppen ez az extrém tapadás okozza mindenkinek a legnagyobb fejtörést: az autót úgy kell beállítani, hogy a lehető legtovább bírják a versenyabroncsok a megterhelést. A Botka Rally Team párosa túl van a teszten és a kvalifikáción, ahol a legjobb magyarként szerepeltek. Dávidék pénteken kezdik a versenyt Gran Canarián!


Hétfőn már a spanyol szigeten volt a csapat, hiszen a hivatalos teszttel vette kezdetét az aszfaltos spanyol EB futam. Fontos volt ez a teszt, hiszen az újjáépített autót éles körülmények között itt tudták kipróbálni Dávidék.
„A kocsival minden rendben volt, tökéletesen működött, csak a beállításokkal kellett foglalkozunk. Kaptunk alap értékeket az autóhoz, azt finomítottuk. Összességében hasznos volt a teszt, bár a végére rosszul lettem, a pályabejárás alatt orvoshoz kellett mennem.” – mesél a hét történéseiről a pilóta. „Még az Azori-szigeteken, az autó mentésekor megfázott a fülem, erős fülgyulladást kaptam, ami nem lett rendesen kikúrálva és most, hogy újra magas hegyekre jöttünk fel, újra begyulladt. Az orvosnál kaptam egy hatalmas injekciót és most szedem a gyógyszereket, bízom benne, hogy nem jön újra elő ez a szédülés.”

Igaz, hogy a csapat már többször szerepelt ezen a versenyen, mégsem lehet előny a korábbi pályaismeret, hiszen a szervezők új szakaszokat, vagy a régieket ellenkező irányban jelölték ki az idei versenyre. Még a kvalifikációs szakasz is teljesen máshol volt, mint korábban.
Csütörtökön került sor a shakedown-ra és azt követően a kvalifikációra, ahol a csapat folyamatosan állítgatta a kocsit.
„Annyira melegíti a gumikat a versenyautónk, hogy ezt próbáljuk valahogy orvosolni.” – mondta Dávid. – „Minden nekifutás előtt állítottunk rajta, de így sem sikerült a megfelelően beállítanunk, hiszen folyamatosan elmelegedett a gumi és a három szakasz után - ami alig volt több összesen 10 kilométernél - szinte teljesen elkoptak az abroncsaink.”

A kvalifikáción a 15. helyezést érte el a Botka - Mesterházi duó, ami murvás versenyen a legrosszabb lenne, hiszen ők választanak utoljára rajtpozíciót a legjobb 15 közül. Szerencsére aszfalton kevesebb a jelentősége a rajtsorrendnek, ennek megfelelően nincs elkeseredve a csapat, hiszen a különbségek nem voltak nagyok.
„Kicsit odaért az autónk jobb hátulja a szalagkorláthoz, de így is alig egy másodperccel voltunk lemaradva a 7.helytől és a legjobb magyarként végeztünk és másodikként rajtolunk a pénteki versenynapon.”
Még a kvalifikáció után is állítottak az autón.
„Bízom benne, hogy sikerült egy olyan beállítást találnunk, amivel végig tudunk egy húzós tempóval menni a pénteki napon.” Az látszik: a legfontosabb az lesz, ki tudja jól beosztani a gumijait! Dávid szerint: „Nem lehet 100 százalékon menni, nagyon kell vigyázni a gumikra, hiszen a meghatározott mennyiségen túl nem lehet többet felhasználni és az adott körökben is több, mint 50 versenykilométert kell kibírnia egy-egy szettnek… Be kell tudni osztani a gumikat! Úgy kell beállítani az autót, hogy ne egye meg az abroncsokat… Eddig ez még nem jött össze, de folyamatosan változtatunk és remélem sikerülni fog megtalálni a középutat!”

A csapat tehát pénteken kezdi a versenyt, amikor nyolc gyorsasági szakasz és több, mint 100 versenykilométer vár rájuk.
A hivatalos weboldal linkje: http://www.rallyislascanarias.com