burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben

Share

AddThis Social Bookmark Button

Technikai hibáktól az év végi buliverseny sem volt mentes Lángi Attila számára. BMW Z4-esét előbb futómű- majd szervogondok hátráltatták, így esélyük sem maradt arra, hogy igazán megmutassák, mit is tud ez a csodajárgány. Már ha lehet így nevezni… Gazdája ugyanis a két versenynap során többször is mérgelődött rá, egyszer még bele is rúgott, hogy tudja, hol a helye… De végül csak engedett a szép szónak a kocsi is, és egy klasszikus örömautózáshoz segítette hozzá a Varga Racing Team pilótáját.


Lángi Attila:
Sejtettük, hogy az első napra nem lesz megfelelő a futómű-beállításunk, főleg a vizes aszfalton, de mint kiderült, jobbat se tudtunk volna összehozni, ugyanis valami el van görbülve a Z4 belsejében. A megoldást majd csak az alkatrészcsere jelentheti, amit a következő szezon előtti felkészülés során meg is fogunk ejteni.

Na de visszatérve a Szilveszter Rallyera… Félelmetes volt most menni ezzel a kocsival. Próbáltuk irányba tenni, de ahogy elkezdtem forgatni, olyan hangjelzéseket, berregéseket adott, ami önmagában is aggasztó volt, pláne, hogy még abszolút ellenállással is párosult. A szervizparkba visszaérve Turán Fricivel váltottam pár szót a helyzetről, és az ő javaslatára kipróbáltunk néhány új beállítását. Ez úton is köszönjük neki a tanácsokat, mind segítségünkre volt ahhoz, hogy abszolválni tudjuk az első napot.

Pénteken úgy gondoltuk, hogy majd az időjárás függvényében választunk gumit – de persze ennek most sem volt sok jelentősége. Kigurultunk az első gyorsra, és a táv 1/3-ánál elszállt a szervónk. Nem volt vicces a szitu… Gabinak többször is be kellett segítenie a jobb1-ből, hogy el tudjam tekerni a kormányt ahhoz, hogy el is tudjunk kanyarodni. Gyakorlatilag ketten vezettük a Z4-et. Hogy ne okozzunk nagyobb kárt az autóban, a 4. gyorsnak csak a felét teljesítettük, és utána, büntetés ellenében, inkább kigurultunk a szervizbe. A csapat ismét szuper teljesítményt nyújtott, ugyanis rendbe tették a technikát, így vissza tudtunk állni, hogy egy klasszikus értelemben vett örömautózást mutassunk, éljünk át az utolsó két gyorson. Itt már abszolút jól éreztük magunkat, ezért a két körért volt értelme kimenni a Szilveszter Rallyera, és végig csinálni ezt a kínszenvedést.

Gábor amúgy jól tette a dolgát, a lehetőségekhez képest tökéletesen oldotta meg a feladatot, és még rosszul sem lett. A végére azért már ő is érezte, hogy volt ereje, tempója a BMW-nek, és a sofőrje sem volt olyan pancser… Mindketten elégedetten zártuk a futamot, és jó szájízzel zárom az évet, hogy aztán 2018-ban az ORC-ben, sikeresen kezdhessük meg a bajnoki pontok gyűjtögetését.


Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Visual Europe Group – www.vegroup.hu, Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, Janódob Kft., M Power Kft., www.nonstopgumiszerviz.hu, Opera Garden Hotel & Apartments, IXON & SOUL – Egyszerűen Autóüveg, www.gearbox.hu, S&T Consulting Hungary Kft., Sztárpadló Kft. – DIEGO Újpalota, DIEGO Soroksár, PIN-CAR Kft. – Minőségi Autófényezés, Magic Carwash – XIII. ker. Lehel Csarnok P1 szint, AutoCSHospital – Sérült, törött autók kárügyintézése, javítása garanciával, METRÓREKLÁM – www.kozterireklam.hu
Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: horvath.juditka@gmail.com