burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Két sofőrje volt a Z4-nek

Technikai hibáktól az év végi buliverseny sem volt mentes Lángi Attila számára. BMW Z4-esét előbb futómű- majd szervogondok hátráltatták, így esélyük sem maradt arra, hogy igazán megmutassák, mit is tud ez a csodajárgány. Már ha lehet így nevezni… Gazdája ugyanis

Munkával ünnepelve

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY csapata számára 2017-es szezon ismét rengeteg újdonsággal szolgált. Habár ez az évad a korábbiaknál jóval kevesebb rajthoz állást jelentett a Puskádi János – Gódor Barna páros számára, a csapat mégis hatalmas sikereket ért el a

Ellenfél a jobb1-ben

Az Eger Rallye komoly sebeket ejtett a Lángi-féle BMW Z4 M Coupén, de a pilóta semmi esetre sem szerette volna kihagyni az év végi bulifutamot. Ezért mindent megtett annak érdekében, hogy rajthoz állhasson a 2017-es Szilveszter Rallyen – még azt

Erre vágytak egész évben

Az L10-es kategória második helyén zárta 21. Taxi4 Mikulás Rallye-t az MR Racing Hondás alakulata a Neukirchner András - Guzi Róbert páros, akiket ezen a versenyen a technikai problémák sem tudtak megállítani abban, hogy elérjék céljukat és jókedvűen zárják le

Téli túra Erdélyben Két sofőrje volt a Z4-nek Munkával ünnepelve Ellenfél a jobb1-ben Erre vágytak egész évben
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Két sofőrje volt a Z4-nek

News image

Technikai hibáktól az év végi buliverseny sem volt mentes Lángi Attila számára. BMW Z4-esét előbb futómű- majd szervogondok hátráltatták, így esélyük sem maradt arra, hogy igazán megmutassák, mi...

Bővebben

Munkával ünnepelve

News image

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY csapata számára 2017-es szezon ismét rengeteg újdonsággal szolgált. Habár ez az évad a korábbiaknál jóval kevesebb rajthoz állást jelentett a Puskádi János &n...

Bővebben

Ellenfél a jobb1-ben

News image

Az Eger Rallye komoly sebeket ejtett a Lángi-féle BMW Z4 M Coupén, de a pilóta semmi esetre sem szerette volna kihagyni az év végi bulifutamot. Ezért mindent me...

Bővebben

Share

AddThis Social Bookmark Button

Technikai hibáktól az év végi buliverseny sem volt mentes Lángi Attila számára. BMW Z4-esét előbb futómű- majd szervogondok hátráltatták, így esélyük sem maradt arra, hogy igazán megmutassák, mit is tud ez a csodajárgány. Már ha lehet így nevezni… Gazdája ugyanis a két versenynap során többször is mérgelődött rá, egyszer még bele is rúgott, hogy tudja, hol a helye… De végül csak engedett a szép szónak a kocsi is, és egy klasszikus örömautózáshoz segítette hozzá a Varga Racing Team pilótáját.


Lángi Attila:
Sejtettük, hogy az első napra nem lesz megfelelő a futómű-beállításunk, főleg a vizes aszfalton, de mint kiderült, jobbat se tudtunk volna összehozni, ugyanis valami el van görbülve a Z4 belsejében. A megoldást majd csak az alkatrészcsere jelentheti, amit a következő szezon előtti felkészülés során meg is fogunk ejteni.

Na de visszatérve a Szilveszter Rallyera… Félelmetes volt most menni ezzel a kocsival. Próbáltuk irányba tenni, de ahogy elkezdtem forgatni, olyan hangjelzéseket, berregéseket adott, ami önmagában is aggasztó volt, pláne, hogy még abszolút ellenállással is párosult. A szervizparkba visszaérve Turán Fricivel váltottam pár szót a helyzetről, és az ő javaslatára kipróbáltunk néhány új beállítását. Ez úton is köszönjük neki a tanácsokat, mind segítségünkre volt ahhoz, hogy abszolválni tudjuk az első napot.

Pénteken úgy gondoltuk, hogy majd az időjárás függvényében választunk gumit – de persze ennek most sem volt sok jelentősége. Kigurultunk az első gyorsra, és a táv 1/3-ánál elszállt a szervónk. Nem volt vicces a szitu… Gabinak többször is be kellett segítenie a jobb1-ből, hogy el tudjam tekerni a kormányt ahhoz, hogy el is tudjunk kanyarodni. Gyakorlatilag ketten vezettük a Z4-et. Hogy ne okozzunk nagyobb kárt az autóban, a 4. gyorsnak csak a felét teljesítettük, és utána, büntetés ellenében, inkább kigurultunk a szervizbe. A csapat ismét szuper teljesítményt nyújtott, ugyanis rendbe tették a technikát, így vissza tudtunk állni, hogy egy klasszikus értelemben vett örömautózást mutassunk, éljünk át az utolsó két gyorson. Itt már abszolút jól éreztük magunkat, ezért a két körért volt értelme kimenni a Szilveszter Rallyera, és végig csinálni ezt a kínszenvedést.

Gábor amúgy jól tette a dolgát, a lehetőségekhez képest tökéletesen oldotta meg a feladatot, és még rosszul sem lett. A végére azért már ő is érezte, hogy volt ereje, tempója a BMW-nek, és a sofőrje sem volt olyan pancser… Mindketten elégedetten zártuk a futamot, és jó szájízzel zárom az évet, hogy aztán 2018-ban az ORC-ben, sikeresen kezdhessük meg a bajnoki pontok gyűjtögetését.


Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Visual Europe Group – www.vegroup.hu, Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, Janódob Kft., M Power Kft., www.nonstopgumiszerviz.hu, Opera Garden Hotel & Apartments, IXON & SOUL – Egyszerűen Autóüveg, www.gearbox.hu, S&T Consulting Hungary Kft., Sztárpadló Kft. – DIEGO Újpalota, DIEGO Soroksár, PIN-CAR Kft. – Minőségi Autófényezés, Magic Carwash – XIII. ker. Lehel Csarnok P1 szint, AutoCSHospital – Sérült, törött autók kárügyintézése, javítása garanciával, METRÓREKLÁM – www.kozterireklam.hu
Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: horvath.juditka@gmail.com