burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Utasok voltunk az autóban

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is hogy vagytok, minden rendben veletek? - Igen, hálistennek mi jól vagyunk. Mindketten a vezető

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pettersson–Nilsson kettős Porschéjával, amelyet sikerült legyőzniük. Wirtmann állítása szerint ez volt élete legnagyobb

52. Mecsek Rallye - Turán

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a hátuk mögött tartani tudták előnyüket a bajnokságban. Az elejétől a végéig izgalmas és fordulatos

Eb-döntő örömautózással

Kedvenc pályáin fejezi be idei Historic Rali-Európa-bajnoki szereplését Wirtmann Ferenc és Kerekes József Ford Escort Mk II-essel a Mecsek Ralin. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros az Eb. D csoportjában a második helyen áll. Matematikai esélye még van a

Nagy meccsre számítanak

Az első Mecsek Rallye-jára készül ifj. Fogarasi Attila, aki ezúttal a korábbi navigátorát Toloczkó Pétert ülteti a jobb egybe. Az MR Racing Hondás alakulata a pécsi versenyen szeretné életben tartani az ötös géposztály bajnoki esélyeit. Attila szokásához híven most is belső

Utasok voltunk az autóban Wirtmann élete győzelmével zárta az évet 52. Mecsek Rallye - Turán Eb-döntő örömautózással Nagy meccsre számítanak
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Utasok voltunk az autóban

News image

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is ho...

Bővebben

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

News image

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pe...

Bővebben

52. Mecsek Rallye - Turán

News image

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a há...

Bővebben

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az Országos Rali Bajnokság hatodik fordulóját, Ózdon tartották. A verseny érdekessége, hogy míg a prológ és a szombati nap a névadó városban talált otthonra, a második napon Salgótarján látta vendégül a mezőnyt.


Balogh Jani:
„Miskolchoz hasonlóan Ózdon is salakos prológgal kezdődött a program. A rendező igazán kitett magáért, hiszen kifogástalan minőségű talajon tudtunk autózni és bemelegíteni az előttünk álló két versenynapra. Örömmel vettük az akadályt és mindig kellő drukkot jelent, ha a nézők előtt mutathatjuk meg magunkat. Olyannyira felszívtuk magunkat, hogy a harmadik legjobb idővel teljesítettük a három kört.”

A szombati versenynap kissé nehézkesen indult, hiszen a királdi körgyorsaságin három autó rajtolt el és volt a pályán, amikor is Hadik Andrásék a körről visszaérve megcsúsztak és egy villanyoszlopot kidöntve álltak meg, ami előrevetítette, hogy a mezőny hátralévő része etapban teljesíti ezt a szakaszt.
Balogh Jani:
„A kora reggeli ébredés és az első rajtunk között elég sok idő telt el, ami engem kissé próbára tett. Az első éles start pillanatáig tartó felfokozott feszültség most kicsit tovább tartott és lehet, hogy ennek tudható be, hogy a domaházai pályáról leérve kissé csalódottak voltunk az időnket látva, mivel nem volt túl fényes. A következő klasszikus ceredi aszfaltcsíkon javítottunk és két tizeddel lemaradva már a második időt futottuk, ami biztató volt arra vonatkozóan, hogy ha egy kicsit ralisabban kell közlekedni, akkor tudunk igazán gyorsak lenni az autóval. Az egész napra jellemző volt, hogy az első öt-hat páros nagyon közel volt egymáshoz, nem volt kiugró teljesítmény senki részéről, mindenki mindent beleadva a lehető legoptimálisabban próbált közlekedni a gyorsaságikon. A második körben egy kis turbónyomás problémánk adódott, ami a nap végéig elkísért bennünket, valamint a gyár legújabb fejlesztésű váltójának áttétele sem volt számunkra kedvező, így halmozottan hátrányos helyzetben kellett helyt állnunk.”

A második versenynapon Jani és Tomi próbálta tartani a pozícióját és magukhoz képest javulni, de sajnos Bodolai Laciék már az elejétől kezdtek meglépni és látták, hogy nem lesznek képesek tartani a tempót velük.
Balogh Jani:
„Innentől kezdve az ötödik hely stabil tartása mellett az a feladat várt ránk, hogy versenykörülmények között megkeressük, mi az a ritmus és határ ahol a jövőben még eredményesebbek tudunk lenni. Ezt addig feszegettük, hogy Sámsonházán elkövettünk egy hibát egy kitérőben, ahol túlcsúsztunk, tolatnunk is kellett, de nem vesztettünk pozíciót. Zagyvaróna-Ceredet nagyon élveztük minden irányból és mind nedves, mind száraz körülmények között, ráadásul számunkra bíztató részeredményeket értünk el rajta. Kellemes élményekkel tértünk haza az abszolút ötödik helyezésért járó kupákkal és pontokkal. Az tisztán látszik, hogy a mezőny eleje nagyon közel van egymáshoz, nincsenek számottevő és kiugró különbségek és jóleső érzés, hogy már mi is képesek vagyunk tartani a lépést az élbollyal és néhány szakaszon meg tudunk villanni! Tomival mostanra sikerült teljes mértékben összekovácsolódni, a szezon eleji igyekezet kezd beérni. Az Ózd Rally alatt már teljes mértékben az történt, amit a közös pályánk elején elképzeltem és remélem, hogy ennek is meglesz a gyümölcse hamarosan. Ezt mindketten akarjuk és mindent megteszünk ennek érdekében. Nagyon izgalmas csaták várnak még ránk a hátralévő két futamon, ahol már az időjárás is komolyan meg tudja keverni a lapokat. Várjuk már!”