Új közeg, új impulzusok kellenek

Székesfehérváron sem voltak kegyesek az égiek Jánosa Ákoshoz és Szőke Tomihoz. Sajnos egy technikai probléma miatt fel kellett adniuk a versenyt. Miért kellett kiállnotok a fehérvári futamon? - Olyan, mintha az olajszűrő anyaghibás lett volna és elkezdett leválni maga a szűrű,

Rengeteg kérdőjel van most bennem

Szeretett volna Hibján Joci és Szollár Csabi Székesfehérváron kicsit gyorsabban menni, hogy jobb eredménnyel térjenek haza, mint eddig, de a kockáztatásnak sajnos nagy ára lett. Személyi sérülés szerencsére nem történt, de megviselik a csapatot a történtek. Tudom nem vigasztal, de a

A szerencseszám bűvöletében

Az Országos Rally Challenge abszolút ötödik helyét szerezte meg a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen. Zoli a verseny előtt elmondta, hogy a top ötben szeretne végezni, így a technikai problémák ellenére

A várt eredmény elmaradt

Csalódottan tértek haza a Taxi4 Székesfehérvár Rallye-ról a Speed Technika Rallye2-es versenyzői, a Hofbauer Tamás - Harmos Gergely duó. A páros a félig hazai versenyükön magukhoz képest nem tudott maradandód alkotni és emiatt át kell, értékeljék a versenyzésüket. „Nagyon vártuk a

Nem kímélte őket a technika

A Taxi4 Székesfehérvár Rallye első két szakaszát kormányszervó nélkül teljesítette a Speed Technika párosa, a Lencse Zoltán - Dr. Kovács Annamária duó, majd a verseny másnapján újra előjött a probléma és nem tudták folytatni a versenyt. A Székesfehérvár Rallye első napján

Sok maradt benne, de élvezték

Ismét 2WD győzelemmel térhetett haza a Speedy Motorsport párosa, a Kovács Marcell - Paizs Róbert duó. A Taxi4 Székesfehérvár Rallye a nagy sebességről és a rövid fékutakról szólt, amihez jól alkalmazkodtak a srácok. Marci és Robi első közös fehérvári versenyüket teljesítették

Újra a csúcson

A Rallye2-es értékelés abszolút első helyén végeztek a Taxi4 Székesfehérvár Rallye-n a Speed Technika régi-új Hondás versenyzői. A Neukirchner András - Pardi Kata duó karcmentes autót vezetett a sóstói MOL Aréna előtt felállított céldobogóra. „A korábbi években és az idei évben

Újra az élmezőnyben végeztek!

Több mint egy hónapos kényszerpihenő után folytatódott a pontvadászat a királyok városában, Székesfehérváron. Két versenynap, aszfaltos pályák és tizenkét gyorsasági várt a mezőnyre. Az időjárás kegyes volt, kellemes nyári melegben hajthatták autóikat az indulók. Balogh Jani és Holczer Dani felkészülése a

Ezt nem lehet a gyerekre fogni

A fehérvári nem volt Lángi Attiláék hétvégéje. Igaz, a technika most úgy tette a dolgát, ahogy kell, de az emberi tényező nem volt a topon. Volt is pár pillanat, amikor majdnem összecsomagolt és elindult haza. Hiába nem eredményorientált a Lángi-Schmidt

A technika ördöge – Székesfehérvár Rallye

Az Országos Rallye Bajnokság harmadik futamának Székesfehérvár volt a központja, míg a gyorsasági szakaszokat a várostól északra kellett teljesíteni. A Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frici és Bagaméri Laci küzdelmes versenyen vett részt, amit végül a Ford Fiesta R5 versenyautójuk kormányszervójának

A top5-ből nem engedünk

Az egri hazai versenye után a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen tér vissza a rally körforgásába a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó, akik nagyon szeretnek visszajárni az egyik leggazdagabb múltú magyar koronázóvárosba. Zoli és Andris Miskolcot

Változatlan célok

A hosszú pihenő után már nagyon várja a Taxi4 Székesfehérvár Rallyet a Speedy Motorsport párosa, a Kovács Marcell - Paizs Róbert duó. Az elmaradt szombathelyi verseny miatt két hónap pihenő jutott a versenyzőknek, így szinte minden internetes belsőt láttak már. A

Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges!

Esős szupercella, havazás, hirtelen felszáradó pályák, napsütés –minden előfordult, amire csak esély volt az elmúlt hétvégi, horvát bajnoki futamon. Nem is volt így könnyű helyzetben Hideg Krisztián és Kerék István. A Skoda Fabia R5-ös párosnak folyamatosan alkalmazkodnia kellett a változó

Velenczei Ádáméknak a dobogó a céljuk Székesfehérváron!

Tavaly a második helyen végzett, idén sem szeretne kimaradni a pezsgőzésből a Citroën Rally Team Hungary tehetséges pilótája. Az előzmények biztatóak, az előző futamon már érezhető volt, hogy belakták a C3 R5 versenyautójukat és egy hosszabb teszt után reménykedve vára

Új közeg, új impulzusok kellenek Rengeteg kérdőjel van most bennem A szerencseszám bűvöletében A várt eredmény elmaradt Nem kímélte őket a technika Sok maradt benne, de élvezték Újra a csúcson Újra az élmezőnyben végeztek! Ezt nem lehet a gyerekre fogni A technika ördöge – Székesfehérvár Rallye A top5-ből nem engedünk Változatlan célok Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges! Velenczei Ádáméknak a dobogó a céljuk Székesfehérváron!
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Új közeg, új impulzusok kellenek

News image

Székesfehérváron sem voltak kegyesek az égiek Jánosa Ákoshoz és Szőke Tomihoz. Sajnos egy technikai probléma miatt fel kellett adniuk a versenyt. Miért kellett kiállnotok a fehérvári futamon? - Ol...

Bővebben

Rengeteg kérdőjel van most bennem

News image

Szeretett volna Hibján Joci és Szollár Csabi Székesfehérváron kicsit gyorsabban menni, hogy jobb eredménnyel térjenek haza, mint eddig, de a kockáztatásnak sajnos nagy ára lett. Személyi sérülés sz...

Bővebben

A szerencseszám bűvöletében

News image

Az Országos Rally Challenge abszolút ötödik helyét szerezte meg a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen. Zoli a verseny el...

Bővebben

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az Országos Rali Bajnokság hatodik fordulóját, Ózdon tartották. A verseny érdekessége, hogy míg a prológ és a szombati nap a névadó városban talált otthonra, a második napon Salgótarján látta vendégül a mezőnyt.


Balogh Jani:
„Miskolchoz hasonlóan Ózdon is salakos prológgal kezdődött a program. A rendező igazán kitett magáért, hiszen kifogástalan minőségű talajon tudtunk autózni és bemelegíteni az előttünk álló két versenynapra. Örömmel vettük az akadályt és mindig kellő drukkot jelent, ha a nézők előtt mutathatjuk meg magunkat. Olyannyira felszívtuk magunkat, hogy a harmadik legjobb idővel teljesítettük a három kört.”

A szombati versenynap kissé nehézkesen indult, hiszen a királdi körgyorsaságin három autó rajtolt el és volt a pályán, amikor is Hadik Andrásék a körről visszaérve megcsúsztak és egy villanyoszlopot kidöntve álltak meg, ami előrevetítette, hogy a mezőny hátralévő része etapban teljesíti ezt a szakaszt.
Balogh Jani:
„A kora reggeli ébredés és az első rajtunk között elég sok idő telt el, ami engem kissé próbára tett. Az első éles start pillanatáig tartó felfokozott feszültség most kicsit tovább tartott és lehet, hogy ennek tudható be, hogy a domaházai pályáról leérve kissé csalódottak voltunk az időnket látva, mivel nem volt túl fényes. A következő klasszikus ceredi aszfaltcsíkon javítottunk és két tizeddel lemaradva már a második időt futottuk, ami biztató volt arra vonatkozóan, hogy ha egy kicsit ralisabban kell közlekedni, akkor tudunk igazán gyorsak lenni az autóval. Az egész napra jellemző volt, hogy az első öt-hat páros nagyon közel volt egymáshoz, nem volt kiugró teljesítmény senki részéről, mindenki mindent beleadva a lehető legoptimálisabban próbált közlekedni a gyorsaságikon. A második körben egy kis turbónyomás problémánk adódott, ami a nap végéig elkísért bennünket, valamint a gyár legújabb fejlesztésű váltójának áttétele sem volt számunkra kedvező, így halmozottan hátrányos helyzetben kellett helyt állnunk.”

A második versenynapon Jani és Tomi próbálta tartani a pozícióját és magukhoz képest javulni, de sajnos Bodolai Laciék már az elejétől kezdtek meglépni és látták, hogy nem lesznek képesek tartani a tempót velük.
Balogh Jani:
„Innentől kezdve az ötödik hely stabil tartása mellett az a feladat várt ránk, hogy versenykörülmények között megkeressük, mi az a ritmus és határ ahol a jövőben még eredményesebbek tudunk lenni. Ezt addig feszegettük, hogy Sámsonházán elkövettünk egy hibát egy kitérőben, ahol túlcsúsztunk, tolatnunk is kellett, de nem vesztettünk pozíciót. Zagyvaróna-Ceredet nagyon élveztük minden irányból és mind nedves, mind száraz körülmények között, ráadásul számunkra bíztató részeredményeket értünk el rajta. Kellemes élményekkel tértünk haza az abszolút ötödik helyezésért járó kupákkal és pontokkal. Az tisztán látszik, hogy a mezőny eleje nagyon közel van egymáshoz, nincsenek számottevő és kiugró különbségek és jóleső érzés, hogy már mi is képesek vagyunk tartani a lépést az élbollyal és néhány szakaszon meg tudunk villanni! Tomival mostanra sikerült teljes mértékben összekovácsolódni, a szezon eleji igyekezet kezd beérni. Az Ózd Rally alatt már teljes mértékben az történt, amit a közös pályánk elején elképzeltem és remélem, hogy ennek is meglesz a gyümölcse hamarosan. Ezt mindketten akarjuk és mindent megteszünk ennek érdekében. Nagyon izgalmas csaták várnak még ránk a hátralévő két futamon, ahol már az időjárás is komolyan meg tudja keverni a lapokat. Várjuk már!”