Új közeg, új impulzusok kellenek

Székesfehérváron sem voltak kegyesek az égiek Jánosa Ákoshoz és Szőke Tomihoz. Sajnos egy technikai probléma miatt fel kellett adniuk a versenyt. Miért kellett kiállnotok a fehérvári futamon? - Olyan, mintha az olajszűrő anyaghibás lett volna és elkezdett leválni maga a szűrű,

Rengeteg kérdőjel van most bennem

Szeretett volna Hibján Joci és Szollár Csabi Székesfehérváron kicsit gyorsabban menni, hogy jobb eredménnyel térjenek haza, mint eddig, de a kockáztatásnak sajnos nagy ára lett. Személyi sérülés szerencsére nem történt, de megviselik a csapatot a történtek. Tudom nem vigasztal, de a

A szerencseszám bűvöletében

Az Országos Rally Challenge abszolút ötödik helyét szerezte meg a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen. Zoli a verseny előtt elmondta, hogy a top ötben szeretne végezni, így a technikai problémák ellenére

A várt eredmény elmaradt

Csalódottan tértek haza a Taxi4 Székesfehérvár Rallye-ról a Speed Technika Rallye2-es versenyzői, a Hofbauer Tamás - Harmos Gergely duó. A páros a félig hazai versenyükön magukhoz képest nem tudott maradandód alkotni és emiatt át kell, értékeljék a versenyzésüket. „Nagyon vártuk a

Nem kímélte őket a technika

A Taxi4 Székesfehérvár Rallye első két szakaszát kormányszervó nélkül teljesítette a Speed Technika párosa, a Lencse Zoltán - Dr. Kovács Annamária duó, majd a verseny másnapján újra előjött a probléma és nem tudták folytatni a versenyt. A Székesfehérvár Rallye első napján

Sok maradt benne, de élvezték

Ismét 2WD győzelemmel térhetett haza a Speedy Motorsport párosa, a Kovács Marcell - Paizs Róbert duó. A Taxi4 Székesfehérvár Rallye a nagy sebességről és a rövid fékutakról szólt, amihez jól alkalmazkodtak a srácok. Marci és Robi első közös fehérvári versenyüket teljesítették

Újra a csúcson

A Rallye2-es értékelés abszolút első helyén végeztek a Taxi4 Székesfehérvár Rallye-n a Speed Technika régi-új Hondás versenyzői. A Neukirchner András - Pardi Kata duó karcmentes autót vezetett a sóstói MOL Aréna előtt felállított céldobogóra. „A korábbi években és az idei évben

Újra az élmezőnyben végeztek!

Több mint egy hónapos kényszerpihenő után folytatódott a pontvadászat a királyok városában, Székesfehérváron. Két versenynap, aszfaltos pályák és tizenkét gyorsasági várt a mezőnyre. Az időjárás kegyes volt, kellemes nyári melegben hajthatták autóikat az indulók. Balogh Jani és Holczer Dani felkészülése a

Ezt nem lehet a gyerekre fogni

A fehérvári nem volt Lángi Attiláék hétvégéje. Igaz, a technika most úgy tette a dolgát, ahogy kell, de az emberi tényező nem volt a topon. Volt is pár pillanat, amikor majdnem összecsomagolt és elindult haza. Hiába nem eredményorientált a Lángi-Schmidt

A technika ördöge – Székesfehérvár Rallye

Az Országos Rallye Bajnokság harmadik futamának Székesfehérvár volt a központja, míg a gyorsasági szakaszokat a várostól északra kellett teljesíteni. A Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frici és Bagaméri Laci küzdelmes versenyen vett részt, amit végül a Ford Fiesta R5 versenyautójuk kormányszervójának

A top5-ből nem engedünk

Az egri hazai versenye után a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen tér vissza a rally körforgásába a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó, akik nagyon szeretnek visszajárni az egyik leggazdagabb múltú magyar koronázóvárosba. Zoli és Andris Miskolcot

Változatlan célok

A hosszú pihenő után már nagyon várja a Taxi4 Székesfehérvár Rallyet a Speedy Motorsport párosa, a Kovács Marcell - Paizs Róbert duó. Az elmaradt szombathelyi verseny miatt két hónap pihenő jutott a versenyzőknek, így szinte minden internetes belsőt láttak már. A

Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges!

Esős szupercella, havazás, hirtelen felszáradó pályák, napsütés –minden előfordult, amire csak esély volt az elmúlt hétvégi, horvát bajnoki futamon. Nem is volt így könnyű helyzetben Hideg Krisztián és Kerék István. A Skoda Fabia R5-ös párosnak folyamatosan alkalmazkodnia kellett a változó

Velenczei Ádáméknak a dobogó a céljuk Székesfehérváron!

Tavaly a második helyen végzett, idén sem szeretne kimaradni a pezsgőzésből a Citroën Rally Team Hungary tehetséges pilótája. Az előzmények biztatóak, az előző futamon már érezhető volt, hogy belakták a C3 R5 versenyautójukat és egy hosszabb teszt után reménykedve vára

Új közeg, új impulzusok kellenek Rengeteg kérdőjel van most bennem A szerencseszám bűvöletében A várt eredmény elmaradt Nem kímélte őket a technika Sok maradt benne, de élvezték Újra a csúcson Újra az élmezőnyben végeztek! Ezt nem lehet a gyerekre fogni A technika ördöge – Székesfehérvár Rallye A top5-ből nem engedünk Változatlan célok Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges! Velenczei Ádáméknak a dobogó a céljuk Székesfehérváron!
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Új közeg, új impulzusok kellenek

News image

Székesfehérváron sem voltak kegyesek az égiek Jánosa Ákoshoz és Szőke Tomihoz. Sajnos egy technikai probléma miatt fel kellett adniuk a versenyt. Miért kellett kiállnotok a fehérvári futamon? - Ol...

Bővebben

Rengeteg kérdőjel van most bennem

News image

Szeretett volna Hibján Joci és Szollár Csabi Székesfehérváron kicsit gyorsabban menni, hogy jobb eredménnyel térjenek haza, mint eddig, de a kockáztatásnak sajnos nagy ára lett. Személyi sérülés sz...

Bővebben

A szerencseszám bűvöletében

News image

Az Országos Rally Challenge abszolút ötödik helyét szerezte meg a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen. Zoli a verseny el...

Bővebben

Share

AddThis Social Bookmark Button

Küzdelmes versenyen szerezte meg az elsőséget Nova Goricában, és ezzel megvédte horvát abszolút bajnoki címét Hideg Krisztián és Kerék István. Az R5-ös alakulat nem csak a nemzeti megmérettetésen bizonyított, de a European Rally Trophyban (ERT) is. A páros hétvégén elért 3. pozíciójával ugyanis döntőbe jutott. A következő állomás így Portugália lehet – ha minden összejön.


Hideg Krisztián:
Egy nagyon nehéz, hosszú és technikás versenyen vagyunk túl, amely tele volt kanyarokkal, ráadásul az időjárás is tréfálkozott velünk, hiszen hol esett, hol nem. Emiatt kisebb-nagyobb hibákat mi is vétettünk. Ilyen volt például az is, hogy folyamatosan fordítva gumiztunk az ellenfelekhez képest. Neki bejött a taktikájuk, nekünk viszont nem. Ha például leesett az eső, akkor mi biztos, hogy épp túl kemény abroncsokat tettünk fel, és ennek következményeképp saját magunkhoz képest is 24 másodpercet hagytunk bent másodjára egy gyorsban. A végén a horvát értékelés győzteseként, és az ERT 3. helyezettjeként intettek le bennünket. Igaz, utóbbiban egy kis szerencse is volt, hiszen Turk – aki végig nagyon jól és rettentő gyorsan autózott – sajnos egy sziklafalnak ütközött, s mi csak ennek „köszönhetően” fértünk fel a dobogóra.

Jó lett volna megnyerni a nemzetközi megmérettetést is, próbáltunk is menni, amennyire csak tőlünk tellett, az autó is képes lett volna rá, de a már említett hibák bezavartak. Ráadásul felesleges kockázatot sem akartunk vállalni, biztonságosan akartuk célba vinni az R5-öst. Igaz, a tervet, a célt teljesítettük, ám azért mégis maradt bennünk egy kis hiányérzet.

Az új, 2018-as fejlesztésű kocsink szuper volt, nagy élmény volt vele autózni. A csapat is megtett mindent, hogy eredményes és jó hangulatú versenyünk legyen, amit ez úton is nagyon köszönök nekik! Hatalmas részük volt abban, hogy idén ismét el tudtuk hódítani a horvát abszolút bajnoki címet!


Kerék István:
Küzdelmes volt nagyon számunkra a hétvégi Nova Gorica Rallye, ami igazán furcsa szituációt szült. Habár a horvát bajnoki címhez elég lett volna egy 5. pozíció is, mi magabiztosan, 5 perccel vezettünk az értékelést. Ez ugye nem mondható igazán versenyzésnek, mert így akár én is vezethettem volna… De ha már az ember egyszer elmegy versenyezni, akkor nem csak azokkal száll szembe, akik épp a legnagyobb ellenfelei, hanem mindenkivel. Ezért szerettünk volna az ERT értékelésben is győzedelmeskedni, és ezért érezzük most egy picit azt, hogy nem teljes az örömünk. Lett volna ugyanis esélyünk a győzelemre, de végül a gumitaktika döntött.

Nincs miért szégyenkeznünk, hiszen egy 150 versenykilométeres, komplikált, bonyolult nyomvonalú versenyen kaptunk ki, 10 másodperccel lemaradva a 2. helyezettől, és 27-tel az elsőtől. A győztes cseh pároson kívül az élen autózók főleg helyiek voltak, akiknek a pályaismerete verhetetlen előnyt jelent ezen a futamon. Ámbár, ha sikerült volna rövid váltót szereznünk az R5-ösbe, akkor talán a kigyorsításoknál sem vesztettünk volna 1-1, és közelebb kerülhettünk volna a többiekhez.

De ez persze csak feltételes mód. Most már igyekszünk a jövőre koncentrálni. Mivel a bajnoki címet sikerült újra elhódítanunk, ezért a horvát bajnokságban tovább nem kell már szerepelnünk idén. Minden energiánkat, figyelmünket az ERT döntőjére fordítjuk, amit ez úttal ismét Portugáliában rendeznek meg. Nagyon dolgozunk azon, hogy mi is rajthoz tudjunk állni, hogy harcba szállhassunk a győzelemért.


Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Laurel Kft., Richmond Logistics, Hotel Parlament, Hotel Palazzo Zichy, Patócs Autóház Kft., Metálkontakt Kft., Mátrai Kft., Firebox Kft., C-Service Kft., Sky-Tools, Dornhof Nagy Und Partner Kft., Nagy József Auditor, Aktív Tours Kft., Continental Travel Kft., Aszú Étterem, Vázterv Mérnök Iroda Kft., Continental Group Kft., SRT Kft., Ventosus Kft., Moltech, Euroll Kft., HNN Projekt
Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: sajto.hidegrallyteam@gmail.com
Képek: Galadriel