Rigó Fotó

Ahol lencsevégre kerül minden, ami rally

Bátraké a szerencse Bátraké a szerencse
Iszonyat nehéz hét áll Hibján Joci és Szollár Csabi mögött, de a nehézségek ellenére sem adták fel…ott álltak a Salgó Rali rajtvonalánál és a... Bátraké a szerencse

Iszonyat nehéz hét áll Hibján Joci és Szollár Csabi mögött, de a nehézségek ellenére sem adták fel…ott álltak a Salgó Rali rajtvonalánál és a dobogón is.

Elértétek a célotokat, az akadályok ellenére.
– Igen, hálistennek. Nehéz verseny volt a Salgó, de túl vagyunk rajta, és sikerült felférni a dobogóra, ugyanis az ORB 2WD 3. helyén végeztünk. Előfordultak problémák, de megpróbáltunk azoknak a szakaszoknak örülni, amik maradtak. Tudtunk jókat menni a Peugeottal, sőt még kisebb csatározások is voltak, így még jobban örülünk a teljesítményünknek, mert ezt a hétvégét nekünk valóban nem adták könnyen.

Mesélj kicsit a tesztről és a Fordról.
– A verseny előtti teszt is az életünk része, amiért vállalom a következményeket. Az álmom volt valóban beülni egy Fordba, Berényi Lacitól kaptunk is lehetőséget, de sajnos nem úgy sikerült az autóval való megismerkedés, ahogy terveztük, mert buktunk egy óriásit. Több időt kellett volna magamnak hagyni, hogy jobban kipuhatoljam a határokat. Csendes az autó, nagy végsebességgel, könnyen gyorsul, nyomatékos és erős. Semmi visszajelzést nem adott a kocsi, mondjuk egy megcsúszással… vagy bármivel, hogy már határon autózunk. Minden kanyart egy fokozattal feljebb tudtunk elvállalni a Forddal, de ahol beestünk, ott már nagyon nagy volt a tempónk. Mi szerencsére apró sérülésekkel megúsztuk, én térd összevarrással, Csabi pedig medence zúzódással, aztán átültünk a Peugeotba és azt mondtuk, hogy vagy most azonnal folytatjuk, vagy lehet nem ülünk vissza.

Mire tanított meg a Ford?
– Alattomos kis sunyi autó, jó értelemben, aki…mint megtapasztaltuk kéri az alázatot és a tiszteletet, de egy szerethető típus. Teljesen másabb a Peugeot, hiszen ott lendületből autóztunk, jobban észrevesszük a felelfelé menetelt, a Forddal nem annyira. Van még mit tanulni, de ez is egy tapasztalat. Kipróbáltam, megtanított ismét valamire minket ez a nagy bukás. Csakis az én hibámból történt, elestünk, leporoltuk magunkat és folytattuk a terveink szerint a versenyre az előkészületeket. Nehéz volt odaállni a Salgó rajtjához, de úgy érzem jól döntöttünk, mert a lelkünkben rendezni is tudtuk, amit rendeznünk kellett, ahhoz, hogy a folytatás ugyanúgy menjen, ahogy eddig. Ilyen a rali, a pakliban ez mindig benne volt…és lesz.

Mi a következő futam a ti naptáratokban?
– A Mecsek egyébként sem volt tervben, családi programok miatt, szóval majd a Veszprém Ralin találkozunk újra, úgyhogy most lesz egy kis szusszanásnyi idő összerakni a mozaik darabkáit. Azt mondják, ha ledob a ló, ülj vissza azonnal. Ha nem tudsz visszaülni azonnal, akkor ne ülj vissza sose. Folytatjuk a versenyzést, ez nem kérdés.

Partnereink:
VARGA-IC BT.; CSABABUSZ TOURS KFT.; GERDA-TRANS KFT.; SMALL-EAST BT.; SZIMITA TRADE KFT.; FEHÉRTÓ-TRANS SNACK KFT.; NYÍRSÉGTEFU 2009 KFT.; K+K SPEDIT KFT.; VÁR-TEAM KFT.; LAKI-SZIG KFT.; INTRUDAIR KFT.; CHARON-TRADE KFT.; SECURITY BÁRÁNY KFT.; Szakács és Társai Kft., ASONÁJ 2003 Kft.; CSMBT KFT.; HSC Motor; BERTI KLAUSZ

Szöveg: Tiba Anita

Még nincs hozzászlólás.

Legyen Tiéd az első.

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük