Rigó Fotó

Ahol lencsevégre kerül minden, ami rally

Fortuna valamiért pikkel ránk Fortuna valamiért pikkel ránk
Talán túlságosan akarta Hibján Joci és Szollár Csabi a vértesi pontokat. De valljuk be mindenki ugyanazért áll a rajthoz, hogy nyerjen. Most nem jött... Fortuna valamiért pikkel ránk

Talán túlságosan akarta Hibján Joci és Szollár Csabi a vértesi pontokat. De valljuk be mindenki ugyanazért áll a rajthoz, hogy nyerjen. Most nem jött össze nekik, talán majd a zempléni pályák kárpótolják őket.

Nem igazán voltatok Fortuna kegyeltjei.

– Sajnos nem tartozunk idén sem a kedvencei közé. Ismét egy olyan probléma talált meg minket a versenyen, ami igaz nem gyakori, de mi kaptunk ebből is. A váltóval volt gondunk, ezért úgy döntöttünk a szervizbe érve, hogy nem megyünk tovább, hiszen a hangját nem mondhattuk egészségesnek, és nem is ment úgy, ahogy kellett volna. A csapágy is összetört a váltóban, és sajnos már a verseny elejétől érződött, hogy valami nem oké a kocsival. Nehéz, de okos döntés volt kiállni, ugyanis azóta szétszedtük a váltót, és ha ott tovább megyünk, akkor nem hiszem, hogy lejutottunk volna az etapról nagyobb károkozás nélkül, mert szétszakadt volna az egész. Kénytelenek voltunk mérlegelni, annak érdekében, hogy ott lehessünk a következő futamon, Nyíregyházán.

Pedig mentetek harmadik időt is.

– Valóban, egyszer mentünk egy harmadik időt, de ott már megmutatta a kocsi a hangját is, ami egyáltalán nem volt bizalomgerjesztő, így örülni sem tudtunk neki. Összesen három gyorsasági szakaszon autóztunk, amit egyáltalán nem élveztünk, mert sperr nélkül nem úgy fordult a kocsi, ahogy kellett volna. Így a pályákról sem tudok semmi extrát mondani. Az időeredményünket nézve sem értettük mi a baj, mert a tempósabb kanyarokat elvállaltuk, a gyengébb kanyarokban viszont alig tudtunk elfordulni. Elsőre a futóműre fogtuk, de nem az volt. Ezt követően már nem is akartunk erőlködni tovább, elengedtük.

Nem akartátok túlzottan azokat a pontokat?

– De, lehetséges. Viszont a technika ördöge ilyen ebben a sportban, ha ő ezt akarja, akkor az van, és mi kevesek vagyunk, bármennyire is szeretnénk elérni a céljainkat. Ismét mérges voltam, mert nem csak mi, hanem Ákosék is hasonlóan jártak, mint múltkor… az első helyről kényszerültek kiállni. Dühös voltam a Peugeotra, mindegyikre. Meg igazából az idei évre, hogy semmi nem úgy alakul, ahogy az ember tervezi. Aztán persze lecsillapodtak a kedélyek, nekiálltunk szétszedni a verdákat, és letojjuk a múltat… az előttünk álló versenyre koncentrálunk. Még talán a Peugeottal és Fortunával leülünk a zempléni futam előtt tárgyalni, hogy kapják már össze magukat…legalább a nekünk hazainak számító viadalon.

Partnereink:

Cornexim Kft, ABT ROLL Kft, Gerda Trans Kft, Fehértó Trans Snack Kft, Szimita Trade Kft, Small East Bt, Varga-Ic Kft, K+K Spedit Kft, Vár-Team Kft, Multi-Ház Kft, Nyírségtefu 2009 Kft, Intrudair Kft.; Hungaro Hause Kft.; Prestito Kft.; Laki-Szig Kft.; Csababusz Tours Kft.; A-VÉD Kft.; Asonáj 2003 Kft. Munka, – Tűz, – Környezet, – Védelmi Kft.; Berti-Klaus Kft. – Közúti áruszállítás; CSMBT. Kft. – Fémmegmunkálás; HSC Motor Kft. – Mezőgazdasági Gépek;

Szöveg: Tiba Anita

Még nincs hozzászlólás.

Legyen Tiéd az első.

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük