Rigó Fotó

Ahol lencsevégre kerül minden, ami rally

Jó az irány a BMW Z4-gyel Jó az irány a BMW Z4-gyel
Kiálltak, mégsem szomorkodtak Lángi Attiláék az I. Boldogkővár Rally után. A futamon való szereplésük ugyanis bebizonyította, hogy jól dolgoztak a BMW Z4 futóműmódosításait illetően.... Jó az irány a BMW Z4-gyel

Kiálltak, mégsem szomorkodtak Lángi Attiláék az I. Boldogkővár Rally után. A futamon való szereplésük ugyanis bebizonyította, hogy jól dolgoztak a BMW Z4 futóműmódosításait illetően. Így fülig ért a szájuk menet közben – legalább azon a 3 szakaszon is.

Lángi Attila: Van ebben a motorban azért még turpisság… A múltkori teszten igaz, hogy elment a vezérlés és újra kellett állítani, de nem gondoltam volna akkor, hogy ekkora a baj. Most viszont kiderült, mi váltotta ezt ki: a Z4 kuplungja nem volt a helyzet magaslatán, és a sokadik körnél, mikor már túlmelegedett, egy agresszív megfordulás után elkezdte visszafelé tekerni a motort, és így letépte a láncfeszítő alsó felfogatását. Kívülről ebből sajnos semmi sem látszik, így mentünk mendegéltünk a mostani versenyen, aztán a felső felfogatás is kezdte elhagyni magát. Mi ebből csak annyit érzékeltünk az első kör utáni szervizben, hogy elkezdett folyni a motorból az olaj – méghozzá elég agresszíven.

A fiúk megpróbálták orvosolni a problémát, de mielőtt elrajtoltunk volna a 4. gyorson, felnyitottam a motorháztetőt, és láttam, hogy másfél liter olaj áll az olajteknőn. Tehát megelőzve a nagyobb problémát, úgy döntöttünk, hogy kiállunk a versenyből.

De ez nem is igazán számít, hiszen amíg mentünk, addig közben fülig ért a szánk. Még Csövinek is tetszett, ahogy viselkedik az autó az úton. Már a futam előtt is meséltem, hogy nagyon sok mindent változtattunk a Z4-en, amiktől nagy varázslatot vártunk. A nagy varázslat meg is jött, csak éppenséggel mi nem hittük el az elején. A következő körtől vártuk volna a gyorsítást és a látványos autózást, de ugye az sajnos elmaradt. Azt hiszem, soha nem mentem még ilyen „látványtalanul”, mint ezen a hétvégén… Eredmény tekintetében így sem álltunk olyan rosszul: a 2WD+ 3. helyén álltunk, és csak a két ifjú titán, Szilágyi Patrik és Hevesi Norbi állt előttünk. Ugyan jelentősek voltak az időbeli különbségek, de azért láttuk a fényt az alagút végén… Ahogy most is látom.

Bizakodóan készülök tehát a következő versenyre, ami az Eger-Ózd Rally lesz, május közepén. Remélem, itt már igazán megmutatjuk, mire képes a versenygépünk, és az eredményességhez látvány is fog társulni. Addig pedig dolgozunk a motoron, hogy két lábbal tudjuk nyomni a gázt a 2. bajnoki fordulón.

Partnereinknek köszönjük az együttműködést!

  • Montus Futómű Szerviz
  • Blue16 gépjárművédelmi rendszer
  • KSPEED Motorsport
  • Janódob Kft.
  • M-Power Kft.
  • www.nonstopgumiszerviz.hu
  • Opera Garden Hotel & Apartments
  • IXON & SOUL – Egyszerűen Autóüveg
  • www.gearbox.hu
  • S&T Consulting Hungary Kft.
  • Sztárpadló Kft. – DIEGO Újpalota, DIEGO Soroksár, DIEGO Vecsés
  • PIN-CAR Kft. – Minőségi Autófényezés
  • Magic Carwash – XIII. ker. Lehel Csarnok P1 szint
  • Köztérireklám.hu
  • AutoCSHospital – Sérült, törött autók kárügyintézése, javítása garanciával
  • www.usascents.hu
  • Sparcocucc.hu

Sajtófőnök: Horváth Judit – sajto.langilovagok@gmail.com

Még nincs hozzászlólás.

Legyen Tiéd az első.

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük