Rigó Fotó

Ahol lencsevégre kerül minden, ami rally

Kurtosék elkapták a fonalat Kurtosék elkapták a fonalat
Óvatosan rajtolt el az Ózd-Eger futamon Kurtos Robi és Fridrik Gergő, de aztán ráéreztek a versenyzés édes ízére. Olyannyira, hogy a Production Cup 1.... Kurtosék elkapták a fonalat

Óvatosan rajtolt el az Ózd-Eger futamon Kurtos Robi és Fridrik Gergő, de aztán ráéreztek a versenyzés édes ízére. Olyannyira, hogy a Production Cup 1. helyét kapták a harcért cserébe.

Bejött a fordított terv végre?
– Az elképzelésünk az volt, hogy majd most előrébb tudunk kicsit lépni a dobogón és szerencsére összehoztunk, hiszen a Production Cup első helyezettjei lettünk. Persze tettünk érte, mert nem a szél fújja ilyenkor az ember ölébe a helyezést. Voltak azért nehézségek, amit menet közben meg kellett oldanunk, annak érdekében, ha nem akarunk lecsúszni ismét a jobb eredményről.

Milyen gonddal kellett megküzdenetek?
– Kidobta a sebességet kétszer is, meg fellazult a bal első rugó a csillapítónak a teteje, olyan volt, mintha szétszakadt volna a kocsi egész eleje. De megtaláltuk hála a hibát és meg is oldottuk ott gyorsan helyben, a srácok pedig újra meghúzták ahogy beértünk a szervizbe. Voltak még ilyen érdekességek, mert első nap ránéztek a srácok a Micura az utolsó szervizben, mindent áthúztak és reggel első kör után fel volt lazulva a hátsó difink. Aztán végigmentünk úgy a következő szakaszokon, hogy nem lazult fel újra…ezek ilyen X-akták maradnak.

Nektek jól jött az eső ugye?
– Elárulok akkor most ennyi év után egy titkot. Én Egerben nem tudok száraz pályán menni, tehát a megmentőnk volt, hogy leszakadt az ég. Mindenki száraz és napsütéses időt akart, mi meg nem. Így szép ez, mert a kocsi gyengébb olyankor, és nem akartuk, hogy elverjenek minket, mint jég a határt – nevet Robi. Azért volt, amikor erősen kellett fogni a gyeplőt, mert felúszott a kocsi és pislogtunk, hogy adja ki, de elfértünk mindenhol, legtöbbször lapjával. Belülről ilyenkor rezeg a léc, viszont a nézőktől mindig azt a visszajelzést kapjuk, hogy ezért éri meg nekik a pálya szélén lenni. Mi pedig örülünk az ilyen visszaigazolásnak.

Már Salgóra készültök?
– Igen, szedem ki a hátsó difit és viszem felújíttatani, mert nagyon rossz volt így menni. A másik legfontosabb dolgom pedig most már összehozni a programozást, hiszen jön a meleg, és akkor ezzel a beállítással nem leszünk jók. Nagyon szeretnénk a Salgón és a többi versenyen is megőrizni ezt a dinamikát, mert most elkaptuk remélhetőleg a fonalat, örülnénk, ha nem csúszna ki idén a kezünkből.

Partnereink:
Kelet Autósport Kft.; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Perla-X Kft.; Jancsika; DREXLER TRAFFIC Bt.; Szalontai és Fiai Magánszeszfőzde; Car-Szer 2000 Bt.; Zemplén Hard-Work Kft.; Vipo-Home Kft.; ztvmotorsport.hu

Szöveg: Tiba Anita
Fotó: Peremicki István

Még nincs hozzászlólás.

Legyen Tiéd az első.

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük