Rigó Fotó

Ahol lencsevégre kerül minden, ami rally

Légüres térben Légüres térben
A kétkerekes autók között a tizedik helyen ért célba az Eger Rallyn a Gulf Racing Hungary Peugeotos párosa, a Strider Zoltán – Apkó András... Légüres térben

A kétkerekes autók között a tizedik helyen ért célba az Eger Rallyn a Gulf Racing Hungary Peugeotos párosa, a Strider Zoltán – Apkó András duó.

Zoliék a verseny előtt nem tudtak tesztelni, mert nem kaptak út engedélyt és az így elmaradt futómű beállítást a verseny szervizeiben időzítették be. Ezen felül csak a fékek okoztak nekik fejtörést, a szakaszok végén kicsit pumpálgatni kellett, de nagyon élvezték az egri versenyzést.

„Annak ellenére jól éreztük magunkat, hogy légüres térben megyünk, mert a Peugeotok között nem vagyunk értékelve, a turbós Fordokkal viszont lehetetlen felvenni a versenyt. Most tisztán kijött, hogy van öt év fejlesztési különbség, plusz a turbó is. Az eredmények tekintetében sem lehet a két típust egy lapon tekinteni. Mi továbbra is a Peugeotokhoz néztük magunkat és itt látszott a teszt hiánya. Viszonylag egy rakásban megyünk, de nekünk teszt nélkül minden szervizben állítani kellett a futóművön, mert nagyon úszkált a kocsi hátulja. A végére mikorra minden jó lett, akkor újra kezdtük volna a versenyt. Fontos még, hogy egy rövid áttételű váltót be kell szereznünk az autóhoz” – árulta el Strider Zoltán.

A pályákon voltak kihordások, de ezek hozzátartoznak a versenyekhez.

„Be volt írva az itinerbe a padkavédelem, vagy a lassító, ám mikor odaértünk csak kihordás várt minket. Ha ezeket valaki kilöki a pályáról, vissza kellene tenni őket a helyükre. Fontos lenne számunkra, hogy tudjuk, mire kell számítani, bár azzal sincs baj, ha improvizálni kell” – tette hozzá Zoli.

Az egész verseny alatt folyamatosan nézték az időket, mindenféle kategóriához hasonlították magukat.

„Végre sikerült befejezni az Eger Rallyt, erre négy éve nem volt példa. Hasonlítgattuk az eredményeinket az ORC 12-es kategóriához, a Rallye2-ben versenyző R2-es autókéhoz és az ORB-s Peugeotokhoz is. Látjuk a fejlődést, gyorsról gyorsra sokat tudtunk javítani, ami bizodalomra ad okot a jövőre nézve. Jó volt hazai közönség előtt menni, köszönjük mindenkinek a biztatást és a szurkolást” – zárta a beszélgetést Strider Zoltán.

A csapat a folytatásban a Vértes Rallyen szeretne indulni. Amennyiben a versenyt megrendezik biztosan ott lesznek.

A csapat partnerei: Betonútépítő, SIVA Group, Euroaszfalt Kft., Gulf Lubricants Hungary, Közmű Alagút, STRAVIA, Forvett, Confidenza, Tiszta Víz Üzletház, LEAD DESIGN, Szirt BAU Kft., EFTECH, Ka-Ba Kft., Honor Trans-Sped kft., Pápai Beton Kft. FLOW FUEL, Schönherz Informatikai Stúdió, Láng, BM Komp, Wimmer Trans, Hardy Working Tools, Dr. Rettig Richárd, FERRO-PRESS Kft., Signal Print Kft., GPR & Partners Kft., Consult Team Kft., MM Infinity Kft., Infodots Kft.

Még nincs hozzászlólás.

Legyen Tiéd az első.

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük