Rigó Fotó

Ahol lencsevégre kerül minden, ami rally

Lesz még Z4 a 2022-es, hazai rallymezőnyben? Lesz még Z4 a 2022-es, hazai rallymezőnyben?
Jól sikerült Lángi Attila BMW Z4-esének főpróbájra – már ami a revíziózott motort illeti. A kocsinál ismét előjött egy kisebb probléma, de ennek ellenére... Lesz még Z4 a 2022-es, hazai rallymezőnyben?

Jól sikerült Lángi Attila BMW Z4-esének főpróbájra – már ami a revíziózott motort illeti. A kocsinál ismét előjött egy kisebb probléma, de ennek ellenére is sikeresen teljesítette a december 27-29-ei Szilveszter Rallyet. De vajon láthatjuk 2022-ben is a rallypályákon a Z4-et? A pilóta nagy döntés előtt áll…

Lángi Attila: Mint mindig, most is jó hangulatban telt a Szilveszter Rallye, bár sajnos a 2. gyorsaságitól vanos-problémával küzdöttünk. Ez azt jelenti, hogy a kocsi a kipufogó oldali vezérműtengelyt nem oda tekerte, ahova szerettem volna. Emiatt elég szórakozottra sikerült az első napi körünk a Ringen. Este hazahoztam a Z4-et, hogy orvosoljam a hibát, ötvenszer futtattam le vanos-tesztet, de mindannyiszor tökéletesen oda fordította a technikát, ahova kellett. Meg is nyugodtam, de ugyanakkor biztos vagyok benne, hogy odabent még van valami, ami miatt ez előjött, de azt majd a szezonnyitóig kiderítjük.

A második napon így kicsit gyengébb volt az autó, furán vette a gázt, így kevésbé tudtunk szépen menni, habár az lett volna az elsődleges célunk. Sokkal jobban örültem volna, ha úgy veszi a lapot az autó, ahogyan megszoktam, különösen a jeges pályán. Nehéz volt így kezelni a technikát, hogy egyszerre autózzunk szépen és viszonylag gyorsan is. Próbáltam azért így is kihozni belőle a legtöbbet, de a legfontosabb, hogy nem esett szét a motor.

Utólag azért látjuk, hogy nem voltunk annyira lassúak, hiszen mégiscsak a leggyorsabb BMW-sként zártuk (volna) a szezon utolsó versenyét – ha lettünk volna értékelve, ám a dupla nevezés miatt ez nem így történt. Hat alkalmi navigátor ült be mellém a Z4-be, és mindegyiknek fülig ért a szája, mikor kiszállt a kocsiból. Ők is jól érezték magukat, és a nézők is teljes erőbedobással csápoltak nekünk, ami plusz motivációt adott az egész szerepléshez.

Kijelenthetjük, hogy a bejáratási szakaszon túl van a BMW motorja. Ellenőrzésként, még a szezonnyitó előtt azért rá fogunk kukkantani, hogy minden rendben van-e, készen áll-e az éles bevetésre. Mindenképp ráncba szedjük az autót – abban az esetben is, ha eladjuk, és akkor is, ha megtartjuk. A revízió mellett dekor és lakatos munkáknak is alá fogjuk vetni, így készen áll majd minden eshetőségre. Nehéz döntéseket kell meghoznom, milyen formában folytatjuk a versenyzést jövőre.

A Szilveszter Rallye egyáltalán nem könnyítette meg ebben a dolgomat, hiszen találkoztam nézőkkel, szurkolókkal, fotókat és autogramokat kértek tőlem, amiből az jön le, hogy nagyon szeretik a Z4-et, és vele együtt minket is. Nagy dilemma így, hogy kiszálljunk-e ebből a projektből, hogy egy másik, frissített verzióban folytassuk… Mert a nézői szeretetet semmiképp sem szeretnénk elveszíteni. De szerencsére aludhatunk erre még pár napot, mielőtt meghoznánk a döntést. Egy viszont biztos: 2022-ben is versenyezni fogunk!

Partnereinknek köszönjük az együttműködést!

  • Montus Futómű Szerviz
  • Blue16 gépjárművédelmi rendszer
  • KSPEED Motorsport
  • Janódob Kft.
  • M-Power Kft.
  • www.nonstopgumiszerviz.hu
  • Opera Garden Hotel & Apartments
  • IXON & SOUL – Egyszerűen Autóüveg
  • www.gearbox.hu
  • S&T Consulting Hungary Kft.
  • Sztárpadló Kft. – DIEGO Újpalota, DIEGO Soroksár, DIEGO Vecsés
  • PIN-CAR Kft. – Minőségi Autófényezés
  • Magic Carwash – XIII. ker. Lehel Csarnok P1 szint
  • Köztérireklám.hu
  • AutoCSHospital – Sérült, törött autók kárügyintézése, javítása garanciával
  • www.usascents.hu
  • Sparcocucc.hu

Sajtófőnök: Horváth Judit – sajto.langilovagok@gmail.com

Még nincs hozzászlólás.

Legyen Tiéd az első.

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.