Rigó Fotó

Ahol lencsevégre kerül minden, ami rally

<strong>Magasra tették a lécet</strong><strong></strong> <strong>Magasra tették a lécet</strong><strong></strong>
Orfű után a Salgó Rally-ról is fantasztikus eredményekkel tért haza a PSZA Motorsport csapata. Két párosuk úgy állt dobogóra, hogy ebben a szezonban új... <strong>Magasra tették a lécet</strong><strong></strong>

Orfű után a Salgó Rally-ról is fantasztikus eredményekkel tért haza a PSZA Motorsport csapata. Két párosuk úgy állt dobogóra, hogy ebben a szezonban új kategóriákban versenyeznek.

A Rally1-es Bajnokság szezonnyitó futamára négy párossal érkezett a csapat, a Berta László – Császár László duó a Peugeot Kupában, míg a Petróczy Péter – Nagy Ádám, a Helembai Csikar Zsolt – Holecz László és a Szőnyi András – Vajnai Dániel párosok az ORC-ben voltak érdekeltek.

„A keddi nap folyamán kaptuk meg a TRT-től a Peugeot 208 Rally4 versenyautót, ezért sok időnk nem maradt vele foglalkozni. Szerencsére időben összeállt minden és csütörtökön részt tudtunk venni a hivatalos Peugeot teszten. Laci közel 60 kilométert ment az autóval és elég jól sikerült összebarátkozniuk. Minimálisan tértünk el a beállításoktól, de úgy gondolom egy jó setup-pal érkeztünk meg a Salgó Rally-ra” – kezdte a verseny beszámolóját Szabó Árpád. „A debütálás nagyon jól sikerült és már az elejétől meg volt a tempó, ami ehhez a második helyhez kellett. Végig keményen nyomták a fiúk, annak ellenére, hogy a versenyző társakhoz képest közel száz kilogramm hátrányban szenvednek. Nagyon boldogok vagyunk, hogy az első Peugeot Kupás versenyen jó pontokat és anyagi támogatást szereztünk, az már csak hab a tortán, hogy a Peugeot Kupa mellett ORB 2WD-ben harmadik helyet szereztek a fiúk. Laci sok autót kipróbált már, de ez a váltás nagyon jól sikerült számára. A jövőt tekintve a fiúk az összes ORB futamon ezzel indulnak majd.”

Helembai Csikar Zsolt az idei évben az ORC P12-ből fellépett a P13-as kategóriába. Az autó külsőleg nem változott, viszont kapott egy két literes Honda motort. A fiúknak jó kis versenye volt, nagyot meccseltek, és végül mindent megnyertek, amit lehetett.

„Nagyon kiélezett csatába csöppent Zsolti, négyen harcoltak a legjobb helyekért. Sajnos Bodogán Feriék idő előtt kiestek a küzdelemből, de Karsai Zsoltival és Határ Atillával az utolsó gyorsasági szakaszig ment az adok – kapok. A motor váltás nagyon izgalmassá tette ezt a kategóriát. A fiúknak ezúton is gratulálunk, az ORC P13 mellett megnyerték az ORC 2WD Kupát is. Az ORC P14-ben Petróczy Petiék az ötödik helyen zártak. Peti a munka mellett évente maximum két versenyen megy, de most kedvet kapott hozzá, hogy Boldogkőn újra autóba üljön. Örülünk nagyon, hogy végig tudták csinálni a Salgó Rally-t és ők is nagyon boldogok voltak” – tette hozzá Árpi.

Sajnos nem volt ennyire szerencsés Szőnyi Andris, akit a második szakaszon ért utol a balszerencse.

„Andrisék versenye lett a fekete foltja a versenyünknek. A második szakaszon árokba csúsztak, majd kaptak egy dupla defektet és nem volt elegendő pótkerekük, hogy folytatni tudják a versenyt” – zárta a beszélgetést Szabó Árpád.

A folytatás a Boldogkő Rally-n, ahol a meg szokott párosok mellett nagyon szeretnék ringbe vinni a Rally3-as Fiestát is.

Köszönet a csapat támogatóinak: Virtech Labs Bt., Dolphio Technologies Kft., Doboz és Acélszerkezet Kft., Interpasszív Kft., Mogacél Kft., Arthand System Kft., SZRV Racing Kft., Handball Family Bt., Közbeszerzés Figyelő Kft., Netdragon Service Group Kft., Millers Oils Hungary, Hankook Racing Tyres, Matricakell.hu, FoliaZ.hu., GN Group Kft., Kormosadi.hu, SFR Parts Kft.,Mobil Vizsgáztató Kft., BPracing.hu, Truckport Hungary Kft., Ten-Line Kft., Kulcsár-System Kft., MNASZ Tehetséggondozó Program, Primun Go Kft., VBM-Integrum Kft., SR-Therm Kft., KBL-Trend Home Hungária Kft., Charvát Kft., Panka Plast Kft.

Még nincs hozzászlólás.

Legyen Tiéd az első.

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük