Marad a BMW
Rally1Sajtóanyagok 2020.01.03. admin 0
Átesett a Mitsubishi-szüzességen Lángi Attila. A Varga Racing Team pilótája a 2019-es Szilveszter Rallyn ugyanis egy Evo X-essel állt rajthoz. Az itinert ez úttal is pilótatársa, Temesvári László diktálta neki, akivel ez igazán fergeteges hangulatú autózást produkáltak.
Lángi Attila: Nem kicsit voltam betojva a Szilveszter Rallytól – na, nem a rendezvény, inkább az új technika miatt. Ezért mindenképp jól jött, hogy a pénteki tesztre elmentem, és jobban megismertem a Mitsubishit. Elsőre azt se tudtam, mit is fogok élvezni ebben az autóban, vagy hogyan fogom legalább karcolásmentesen, sikeresen célba vinni. Elég rendesen megnehezítettük ugyanis a saját dolgunkat, hiszen aszfaltra mégis murva gumival, kis fékkel, murva futóművel álltunk a rajtba. Úgyhogy eléggé izgultam…
Szombaton már az első gyorsaságin kiderült számomra, miben is fog jobban működni ez a technika, mint a BMW-é. A csiki-csukis részek ugyanis „rákényszerítettek” bennünket a kézifék használatára, és a Mitsubishi mozgását sokkal jobban lehetett korrigálni egy-egy helyzetben. A Z4-hez képest egy kezesbárány volt. Viszont én inkább a BMW-re vagyok ráállva, minden egyes reakcióm ahhoz passzolt volna, úgyhogy kellett egy kis idő, mire összecsiszolódtunk. Eredeti, fehér színében nem sok helyen pompázik az autó, ugyanis szinte mindent érintettünk vele, ami csak a pályán található volt – de azért komolyabb baja így sem lett, csak ráfér egy alapos mosás.
Talán kicsit kevésbé sikerült látványra autóznunk, habár mi mindent megtettünk ennek érdekében. Lacival mi így is borzasztóan jól éreztük magunkat, voltak olyan részek például, ahol azt mondta, hogy ő már nem tud tovább navigálni, mert annyira röhögtünk…
De hogy lecserélném-e a BMW-t a Mitsubishire? Nem fogom, ugyanis érzésre még mindig jobban megy a BMW. Meg amúgy is, mikor elkezdtem versenyezni, akkor tettem egy fogadalmat, miszerint csak olyan autóval állunk rajthoz, amin BMW jel van, vagy legalább valami hathatós köze van a technikának a márkához. Így ha egyszer négykerékre váltok, akkor sincs más lehetőségem, mint a MINI. Ugyanis én mindig betartom a fogadalmamat! Ez ugyanolyan, mint hogy abban a pillanatban, ahogy már nem élvezem a versenyzést, kiszállok az autóból és befejezem a rallyzást. De remélem, hogy ez azért még jócskán odébb van…
Visszatérve a jelenbe: biztos vagyok benne, hogy lesz hozadéka ennek a Mitsubishis menetelésnek a Szilveszter Rallyn, hiszen rengeteg tanultam, sok új beállítást kipróbáltam. Ez úton is köszönöm a lehetőséget Rafinak és a Berényi Racing, hogy biztosították számunkra az Evo X-est, Turán Friciéknek pedig a murva gumikért vagyunk hálásak!
2020-ban pedig folytatjuk, az első osztályban, a Z4-gyel!
Még nincs hozzászlólás.
Legyen Tiéd az első.