Rigó Fotó

Ahol lencsevégre kerül minden, ami rally

Tűz és víz Tűz és víz
Mindössze öt gyorsasági szakasz jutott az ötödik Mecsek Rallyján rajthoz álló Solid Racing Team Ladás párosának, a Gyenes András – Horváth Levente duónak, akiket... Tűz és víz

Mindössze öt gyorsasági szakasz jutott az ötödik Mecsek Rallyján rajthoz álló Solid Racing Team Ladás párosának, a Gyenes András – Horváth Levente duónak, akiket újra motorhiba kényszerített kiállásra.

Nem indult könnyen András és Levente versenye, hiszen az autó új motorja a verseny előtt egy héttel készült el és a próbaúton újabb problémába ütköztek.

„A Mecsek Rallye előtt egy héttel kaptuk meg az autó új motorját, amit beépítettünk, majd a próbaúton 500 méter után a differenciálmű lefogazott, így a felkészülésünk újabb problémába fulladt” – kezdte a beszélgetést Gyenes András, majd hozzátette. „A pályabejárásunk az autó javítása miatt kicsit rövidebb lett, ráadásul a hőhullám még nehezebbé tette azt.”

A nagy meleg péntek este egy hidegfront hatására eltűnt, több fokos lehűlés, viharos szél és eső okozott fejtörést a versenyzők számára.

„A verseny érdekesen kezdődött, úgy értünk a pécsi Széchényi István térre, hogy amikor felálltunk a rajtdobogóra jégeső fogadott minket és a hőmérséklet is zuhant 15 fokot és eláztak a pályák. Ennek köszönhetően a pénteki első két gyorsasági nagyon izgalmassá és embert próbálóvá változott. A körülmények borzasztóak voltak, improvizálunk kellett, de ilyen a rally” – folytatta András.

Másnapra az időjárás újra meleget hozott és a páros jól érezte magát, még annak ellenére is, hogy a töltés probléma újra előkerült. Sajnos nem csak ezzel a hibával kellett szembenézniük, a nap harmadik szakaszán az új motorjuk is felmondta a szolgálatot, amiben összesen nem volt még 100 kilométer.

„Szombaton nagyon élveztük a versenyt, minden jól működött, amíg meg nem jelentek a problémák. Először a töltés ment el, majd az önindító ment tönkre. Ennek tudatában nem mertük leállítani az autót, világítás és fék nélkül mentünk, mert szerettünk volna eljutni a szervizparkba, de a napi harmadik gyorsasági szakaszon a friss motorunk felrobbant és a kiömlő olaj miatt kigyulladt az autó. Szerencsére Leventével sikerült eloltanunk, de itt véget is ért a versenyünk. Most vagyunk igazán bajban, mert szeretnénk még idén versenyezni, de sajnos nincs másik motorunk” – zárta a beszélgetést Gyenes András.

A csapat együttműködő partnerei: ATG&CO Kft., Best-Vill 2000. Kft., C+D Automatika Kft., CorVinum Zrt., Dokutech Center Kft., Ecoffice Technology Kft., Egrokorr Festékipari Zrt., Evolution Consulting Kft., Hancosy-X Kft., Huniper Permetező Kft., Innovitas Nonprofit Kft., Ital Logisztika Kft., Koós-Wéber Kft., Raiker Kft., Seqomics Kft., Tower-Tech Kft., Labnet Hungary Kft., Global-Union Kft. – Kyocera.

Még nincs hozzászlólás.

Legyen Tiéd az első.

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük