Rigó Fotó

Ahol lencsevégre kerül minden, ami rally

Új irányt veszünk 2020-ban Új irányt veszünk 2020-ban
Az idei bajnokság március utolsó hétvégéjén rajtolt volna, de az egész szezon csúszik, és egyelőre nem tudni meddig. Az Eger Rally sajnos halasztásra került... Új irányt veszünk 2020-ban

Az idei bajnokság március utolsó hétvégéjén rajtolt volna, de az egész szezon csúszik, és egyelőre nem tudni meddig. Az Eger Rally sajnos halasztásra került és esélyes, hogy a helyzetmég egy darabig más versenyeket is érinthet. A csapatok már várták az első bevetést és ez alól Balogh Jani és Holczer Dani sem kivétel.

Balogh Jani: „Nagy lendülettel készültünk a 2020-as szezon nyitányára, de jelenleg csak annyit tudunk tenni, hogy itthon maradunk és próbáljuk hasznosan eltölteni a napokat. Körülbelül öt éve nem szimulátoroztam és a virtuális világban lévő berozsdásodásomat próbálom megolajozni picit. Kipróbáltam egy új programot, amikor csak tehetem azt ízlelgetem, de akadnak más jellegű fontos feladatok is. Van egy első osztályos és egy ovis fiúnk. Donát távoktatásos tanulmányaival kapcsolatosan minden eddiginél jobban ki kell venni a részünk és Vincének is kellő programot kell szolgáltatni, ami leköti a duzzadó energiáját.”

Az elmúlt két szezont Skoda Fabia R5-össel teljesítette a pilóta és navigátora, Holczer Dani. A páros a 2019-es Mikulás Ralin ült utoljára éles körülmények között versenyautóban. Balogh Jani: 
„A mögöttünk hagyott hónapokban többször átgondoltuk, hogy mi az amit jól csináltunk és mi az amit rosszul. Az tisztán látszik, hogy rengeteg energiát és figyelmet igényel egy-egy autónak a magunkra szabása, gondolunk itt az ideális beállítások megtalálására. A két potenciálisan esélyes márka tavaly bemutatta az új versenyautóját és mind a Skoda, mind a Ford ezzel jó alapot teremtett az elkövetkezendő 3-4 évre, aminek a hullámát mi még szeretnénk meglovagolni. A Fabia csak kinézetre hasonlít a korábbi modellre, a Fiesta még kinézetben sem egyezik elődjével, így mindkét autó tekintetében új útra kell lépni. Nem szerettünk volna
lemaradni és már eleve hátránnyal kezdeni a bajnokságot. Több dolgot is mérlegelve végül meghoztuk a legoptimálisabb döntést és szakítunk az eddigi dolgainkkal! A tavalyi trióból a  versenyzőpáros változatlan, csak az autó lesz új és Fordra váltunk. Bízunk az autó versenyképességében és a csapat profizmusában és rátermettségében, akik biztosítják
számunkra.”


Ezzel a márkával már egy alkalommal közelebbi ismeretséget kötött Jani és Dani, a 2017-es Mikulás Ralin egy Fiesta R5 fedélzetén teljesítették a futamot. Akkor pozitív élményeket szereztek a típusról és igazán látványos stílusban tudtak közlekedni a murvás szakaszokon.

Balogh Jani: 
„Egy ízben már éles körülmények között is volt lehetőségünk kipróbálni a kék oválos márkát és akkor nagyon pozitív tapasztalatokkal távoztunk Veszprémből. Azon a futamon a
Hadik Rallye Team biztosította nekünk az autót, akikkel kiemelkedően jó viszonyt ápolunk. A csapathoz már tavaly érkezett egy az új Ford Fiesta R5 MKII-ből és azóta több ízben volt lehetőségem tesztkörülmények között helyet foglalni Hadik Andris mellett a „Jobb1”-ben. A kapcsolatunk több mint sporttársi, barátságunk révén kölcsönösen segítünk egymásnak és a kellő bizalom is megvan kettőnk között. Furcsa ezt kimondani, de ez nagyon fontos alapja egy sikeres munkakapcsolatnak. Ezért nagyon örülünk annak, hogy ennek révén lehetőségünk lesz egy ilyen kocsival versenyezni és közös munkával a lehető legjobb versenyautót „faragni” belőle. Szinte már kézzel fogható, a Fordnak immáron csak haza kell kerülni a gyárból. Az autó alapdekorációjával megvagyunk, a végső formájára még pár napot várni kell, de ahogy kész rögtön megmutatjuk! Reméljük ez is tetszik! Alig várjuk, hogy kipróbálhassuk, de addig is Mindenki Maradjon Otthon!
Aztán majd mehetünk…” 

Még nincs hozzászlólás.

Legyen Tiéd az első.

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük