Rigó Fotó

Ahol lencsevégre kerül minden, ami rally

Újra Hondában Újra Hondában
Egy évvel balesete után a Speed Technika színeiben újra Hondával versenyez Neukirchner András. A pilóta és a csapat a korábbi években többször találkozott már,... Újra Hondában

Egy évvel balesete után a Speed Technika színeiben újra Hondával versenyez Neukirchner András. A pilóta és a csapat a korábbi években többször találkozott már, jó a kapcsolatuk, legutóbb tavaly a Székesfehérvár Rallye nyerték meg a Rallye2-es értékelést.

2019-ben a Veszprém Rallye-n szenvedett hatalmas balesetet a Neukirchner András – Pardi Kata páros. A gyógyulás szakaszában András a Mecsek Rallye-n próbálta ki magát újra versenyautóban, akkor Molnár Zolival az oldalán a Rallye2 abszolút tízedik helyén zártak.

„Nagy örömömre szolgál bejelenteni, hogy 2020-ban újra a mi csapatunkban versenyez Bandi. Jó barátok vagyunk, öröm vele együtt dolgozni. Még nem 100%-os a lába, de remélem sok közös öröm vár ránk az idei évben” – árulta el Szilágyi Tamás a Speed Technika csapat koordinátora.

„Többször felmerült bennünk, hogy jó lenne újra együtt dolgozni Tamással, annak ellenére, hogy otthon is van pár Hondám. Emberileg nagyon jóban vagyunk, jó vele egy csapatot alkotni és örülök, hogy másodjára is összehozott minket az élet” – mondta Neukirchner András.

András a tavalyi Mecsek Rallye-n sokat panaszkodott a lábára, amivel a féket még alig bírta taposni. Elmondása alapján sokat változott a helyzet.

„Sokkal jobb a lábam, mint a Mecsek Rallye-n volt, de majd az első szakaszon eldől, mennyire van készen a versenyzésre. Az izomépítés még folyamatban van, de most már jobb lábbal is tudok erőteljesen fékezni. A jóhoz képest 75%-os fizikai állapotban vagyok. Amíg nincs eső, addig a jobb lábat le kell tapasztani és padlóig nyomni a gázt” – tette hozzá András.

A navigátori szerepkört Molnár Zoltán tölti majd be, bár András első gondolata még más volt.

„Amikor elkezdtem összerakni fejben, hogy újra versenyzek, egyből Kata jutott eszembe. Jó lett volna vele menni, de sajnos egészségileg nincs olyan állapotban, hogy tudja vállalni a versenyzést” – zárta a beszélgetést András.

A Miskolc Rallye egy mumus András életében, még sosem jutott el a célig, pedig már nyolc alkalommal indult. Volt, hogy technikai probléma, de volt, hogy egy árokjárás vetett véget a borsodi versenynek. Most ezt a rossz sorozatot szeretnék megszüntetni és egy jó eredménnyel beérni az ORC 13-as kategóriájában.

Köszönjük Partnereinknek: Jégszilánk Kft., Mirelit Mirsa Zrt., Well Done St. Moritz Termelő Kft., TMI Épületmenedzsment Kft., IEJ Zrt., Balogh Szerviz-Trans Kft., Chevigen Kft., NK-Gép Kft., Ak Steel Kft., Choko Kft., Fiscat Online Pénztárgép, Kereken-Oil Kft., Ikan Kft., Prior Kft., Alox Kft., KBT Dekor Hungary Kft., PSL Hungary Kft., Röplap Bt., Bios Kft., Twolex Kft., Centrum Oil Kft., Festék szertár Kft., Festék Mester Kft., Centrum logisztika Kft., Pannon Led Kft., Bervent Hő – és Légtechnikai Kft., Arrabona Konstrukt Kft., Abacus-Audit Kft., S. O. S. Cargo Kft., Sprintcamion Zrt., Limerence-Trust Kft., Ecovictum Kft., Maschinenring Magyarország Kft., Onyx Solutions Kft., TT Gumiabroncs Bt.,  Selmeczi és Társa Mérnöki Kft., Telor Elektromontage Kft., Papp-Gumi, Teherati 2006 Kft., RodeoMAX Internet Szolgáltató, Berger Stanc Kft., Dr. Kam

Még nincs hozzászlólás.

Legyen Tiéd az első.

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük